חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח הרמת חזה

מאת: הרמת חזהניתוחים פלסטיים20/05/2010843 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעיה מוכרת ומטרידה בשביל נשים רבות הוא חזה נפול ורפוי, אשר יכול להופיע בכל גיל מנשים צעירות ועד נשים מבוגרות יותר. פעמים רבות יחד עם צניחת החזה יופיעו סימני מתיחה. ישנם גורמים שונים המשפיעים על תופעת צניחת החזה. באופן טבעי, עם השנים, בגלל כוח המשיכה החזה צונח, סיבות נוספות שתורמות לנפילת החזה הן הריונות, לידות, הנקות, הורדה קיצונית במשקל וגם משקל שבאופן קבוע אינו מאוזן, וכמובן אסור לשכוח את הגורם הגנטי, התורשתי. צניחת החזה גורמת לנשים רבות חוסר ביטחון במיניות ובנשיות שלהן, לכן רבות מהן פונות לאפשרות של ניתוח הרמת חזה, בתקווה שתחושתן בקשר למראה גופן ונשיותן תשתפר.

ישנן מספר דרגות של צניחת חזה, לכל דרגת צניחה ישנו ניתוח שונה של הרמת חזה. זו אינה משימה מסובכת לדעת מה דרגת צניחת החזה שלך. בידקי פשוט את מיקומה של העטרה, ביחס לקפל השד. העטרה היא העיגול שנמצאה מסביב לפטמה, אם מסתכלים מהצדודית שלנו על החזה, והעטרה ממוקמת בקו ישר יחד עם קפל השד, וקצת מתחתיו, ישנה צניחה אבל היא יחסית קטנה, ככל שהעטרה נמוכה יותר, זאת אומרת ממוקמת נמוך יותר מקפל השד, הצניחה משמעותית יותר.

ישנה תפיסה מוטעת בקרב נשים רבות כי ניתוח פלסטי להגדלת חזה משמש גם כפיתרון לחזה נפול. התפיסה אינה נכונה משום שהשתלת סיליקון בחזה נפול נותנת רק נפח לחזה, אבל ללא הרמה של החזה, החזה ישאר נפול, רק עם נפח גדול יותר, ויתרה מכך, מכיוון שנפח החזה והמשקל שלו גדלו לאחר הניתוח, יש מצב ששתלים בלבד, ללא שילוב של ניתוח הרמת חזה עלולים אף להחמיר את צניחת החזה.

אם כן, כפי שצויין קודם לכן, ישנן דרגות שונות של צניחת חזה, ולכל דרגה מותאם ניתוח שונה מעט, ההבדל בין הניתוחים הוא בעיקר בסוג החתך המבוצע במהלך ניתוח הרמת חזה. ככל שהצניחה משמעותית יותר יש להסיר כמות עור גדולה יותר, ולרוב גם החתך צריך להיות רחב יותר. לאחר פגישת ייעוץ ואבחון, המנתח הפלסטי והמטופלת יוכלו להחליט איזה ניתוח הוא המתאים ביותר.

ישנם כיום מגוון של ניתוחי חזה המשמשים למטרות שונות, הגדלה, הקטנה, שיחזור ועוד, אולם ניתוח הרמת חזה נחשב לניתוח הקל ביותר מכלל ניתוחי החזה, בעיקר  מכיוון שבמהלך הניתוח לא נעשת שום התערבות כירורגית בעומק החזה, הניתוח מתבצע בעיקר ברקמות החיצוניות, זאת אומרת העור והרקמות שתחתיו. מכיוון שאין כמעט התעסקות ברקמות העמוקות ואין שתלים שהגוף צריך להתרגל אליהם, הניתוח קצר וההחלמה מהירה, כמעט נטולת כאבים. אם ניתוח הרמת החזה משולב עם ניתוח הקטנת חזה או הגדלת חזה, משך הניתוח ותקופת ההחלמה עלולים להיות ארוכים יותר.

לאחר הניתוח על המטופלת להשתמש בחזיה מיוחדת במשך יומיים, לאחר מכן על המטופלת להקפיד שהחזה יקבל תמיכה נאותה, למשך חודש בשעות היום והלילה, ולהימנע מחזיית ברזלים. גם לאחר ניתוח הרמת חזה, כמו לאחר ניתוחים פלסטיים אחרים רצוי להימנע מפעילות פיזית מאומצת, כמו כן יש להיזהר מנפיחות שנוצרת בחזה בזמן פעילות מינית (אם השינוי הוא משמעותי). בכדי לשמר לטווח ארוך את תוצאות הרמת החזה, ולהפחית את הצלקות למינימום ממולץ לעשות את הניתוח לאחר הריונות והנקות, לשמור על משקל מאוזן וקבוע ולהימנע מחשיפה של האיזור המנותח לשמש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הרמת חזה ומידע נוסף על ניתוחי חזה באדיבות אתר אסתטיקה המקיף בנושא ניתוחים פלסטיים והליכי קוסמטיקה רפואית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הרמת חזה

מאת: הרמת חזהניתוחים פלסטיים25/08/10887 צפיות
הרמת חזה עם שתלי סיליקון היא הליך שבסופו מושג חזה זקוף יותר ובעל נפח, ולכן מתאימה למי שהחזה שלה איבד מיציבותו ומנפחו. תהליך זה יכול לקרות כתוצאה מגיל, משינויים לא מאוזנים בהרגלי אכילה, מלידה, מתקופת הנקה ומסיבות נוספות כגון תורשה

מאת: הרמת חזהניתוחים פלסטיים30/05/10900 צפיות
כאשר מדברים על ניתוחי חזה, לא חושבים מיד על ניתוח הרמת חזה אלא על ניתוח הגדלת חזה, אולם לנשים רבות פחות חשוב האם החזה שלהם גדול או קטן העיקר שלא יפול.

מאת: הרמת חזהניתוחים פלסטיים20/05/10906 צפיות
הרמת חזה הופכת עם השנים לניתוח מקובל ומבוקש בקרב נשים רבות, האפשרות של החזרת עטרה ליושנה מפתה מאוד. אבל לעיתים בשביל להגיע למעמד הטבעי של החזה נדרשת עזרת שתלים

מאת: הרמת חזהניתוחים פלסטיים21/01/10827 צפיות
לנשים רבות יש חזה נפול, לחלקן התפתח החזה באופן זה עם התבגרותן ולחלקן התחיל ליפול החזה עם הזמן. מקובל לחשוב שלידות והזדקנות גורמות לחזה להיות נפול, ומחשבה נפוצה עוד יותר היא שמראה של חזה נפול אינו אטרקטיבי.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161796 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161685 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161791 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161625 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152282 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151790 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152314 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica