חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זוגיות - הכרויות - איך למצוא אהבה? איך למצוא בן - בת זוג? איך למצוא זוגיות?

זוגיות / הכרויות - איך למצוא אהבה? איך למצוא בן / בת זוג? איך למצוא זוגיות?

כאשר אדם מחפש זוגיות ומעוניין להכיר בן / בת זוג לצורך קשר זוגי, הדבר הראשון שעליו לעשות, זה לשאול את עצמו, האם אני עצמי הייתי מוכן להכיר בן / בת זוג שהיא כמוני ממש. וכמוני ממש פירושו בעיקר לגבי תכונות האופי והאישיות.

כי מי שיתבונן היטב יראה, כי לפעמים האדם שואל את עצמו, מדוע אני לא מוצא זוגיות, כאשר בעצם האדם הזה בעצמו לא היה מוכן להיות בקשר זוגי עם מישהו שדומה לו באופן אישי. ועל האדם להבין את הדבר הבסיסי ביותר, והוא שאם הוא עצמו לא היה מוכן להיות בקשר זוגי עם עצמו, אז מדוע הוא רוצה וחושב שמישהו אחר כן ירצה להיות איתו בקשר זוגי.

כי המטרה העיקרית שלשמה האדם מחפש להיות בקשר זוגי, היא משום שהקשר הזוגי גורם לאדם להרגיש טוב יותר. וכאשר שני בני הזוג לא מתאימים זה לזה, על ידי זה הזוגיות שלהם רק מורידה להם את מצב הרוח במקום לשפר אותו. ומטרת הזוגיות היא לגרום לשני בני הזוג להרגיש יותר טוב עם עצמם ולהתפתח מבחינה אישית וכולי.

וכאשר האדם עצמו לא היה מוכן לקבל בן / בת זוג שדומה לו בתכונות האישיות שלו, הרי שהדבר הזה הוא בעצם התשובה המהירה ביותר, מדוע הוא לא מוצא זוגיות. כי כאשר המוכר לא מאמין במוצר שלו, אין שום סיבה הגיונית שמישהו יקנה אותו ממנו, אא"כ הקונה הוא טיפש. וכאשר האדם עצמו לא בטוח שהוא עצמו יכול להיות בן / בת זוג טוב, הרי שממילא הוא משדר את זה כלפי חוץ, וממילא הוא גורם לאנשים אחרים לסרב להיות איתו בקשר זוגי.

ועל האדם להתבונן היטב על עצמו ולשאול את עצמו, אילו הייתי מכיר בן / בת זוג כמוני, מה הייתי רוצה לשנות בה? מה הייתי אומר לאותו בן / בת זוג לגבי מה שאני חושב עליה? במה הייתי רוצה לשפר את בן / בת הזוג שלי שהיא דומה לי, כדי שהיא תתאים לי?

והרעיון הוא, שעל האדם להסתכל במראה, והזוגיות מציגה לאדם סוג של מראה, ועל האדם לחשוב על בן / בת זוג פוטנציאלי שדומה לו באופן אישי בכל התחומים, בעיקר בנושאים של האישיות ושל האופי, שהם כמובן הדבר החשוב ביותר בזוגיות למען זוגיות טובה, ועל האדם לנסות להסתכל על עצמו מבחוץ, כאילו הוא מסתכל על אדם אחר, ועל האדם לנסות להעביר על עצמו ביקורת בונה, ולנסות לראות כיצד הוא יכול להפוך את עצמו לבן / בת זוג טוב יותר.

ואחד הדברים החשובים ביותר ליצירת זוגיות טובה, הוא בעיקר מצב הרוח והשמחה של שני בני הזוג. כי כאשר אין לאדם מצב רוח חיובי, גם אם זה בגלל זה שהוא לא מוצא זוגיות, הרי שהדבר הזה גורם לבני אדם לרצות להתרחק ממנו. כי בני אדם אוהבים להרגיש טוב. וכאשר הם רואים מישהו שמח, זה משמח אותם. וכאשר הם רואים מישהו עצוב, זה הורס להם את מצב הרוח.

וכאשר האדם נמצא בעצבות ובדיכאון מכל סיבה שהיא, גם אם זה בגלל שהוא לא מוצא זוגיות, הדבר הזה גורם לבני זוג פוטנציאלים לא לרצות להיות איתו בקשר זוגי. כי אף אחד לא רוצה להיכנס למיטה חולה. ולמה שאדם בריא בנפשו ירצה להיות בקשר זוגי, עם מישהו שהוא מראש רואה שהוא חסר שמחה וחסר מצב רוח.

ולמרות שהאדם לא מוצא זוגיות, עליו לשמח את עצמו בכל זאת. כי עם כל הכבוד לזוגיות, אין שום סיבה שהאדם יהיה חסר מצב רוח מכך שהוא לא בזוגיות. כי החיים נפלאים ומופלאים, עם או בלי זוגיות. וגם אם האדם לא מוצא זוגיות, עליו לאהוב את עצמו ולהיות שמח, גם בלי קשר לזוגיות שאותה הוא עדיין לא מוצא.

ואדרבה, על ידי זה שהאדם הופך להיות אדם שמח, על ידי זה האדם משרה סביבו אווירה חיובית ותחושה שכולם רוצים להתחבר איתה. ועל ידי זה כאשר האדם מכיר בן / בת זוגי פוטנציאלים, על ידי זה הוא מגדיל את הסיכוי לכך שאותו האדם השני ירצה בחברתו, משום שהוא רואה מולו אדם שמח.

ויש כאלו שמחפשים את החצי השני שלהם, וכפי שאמר האומר "בלעדיך אני חצי בן אדם, בלעדיך אני בעצם כלום". והם לא מבינים שזוגיות טובה יכולה לצמוח משני בני אדם שלמים ולא משני חצאי בני אדם. כי האדם הוא אדם שלם. וזוגיות טובה נוצרת כאשר שני בני הזוג הם שני בני אדם שלמים בפני עצמם, ושהזוגיות מעצימה את השלמות האישית של עצמם.

אבל מי שחושב שזוגיות היא תחליף לטיפול פסיכולוגי וכיו"ב, על ידי זה הזוגיות שלו גם נראית כמו טיפול פסיכולוגי. כי לפעמים יש כאלו שמבינים שיש להם בעיית הערכה עצמית ואהבה עצמית, ובמקום לטפל בבעיה הזאת בשורשה, במקום זה הם מחפשים זוגיות, ונדמה להם שהזוגיות תשלים אותם ותסדר להם את החיים.

אבל במקרים כאלו, הזוגיות היא בדיוק כמו פלסטר, שהוא כמובן לא תחליף לטיפול מהשורש. כי על האדם להיות אדם שלם עם עצמו בפני עצמו, בלי להיות תלוי רגשית בשום דבר בעולם. ומי שאוהב את עצמו באמת, הוא מוודא שהוא אוהב את עצמו בלי קשר למצב הזוגי שלו.

והעיקר הוא שהאדם יסתכל על עצמו מבחוץ. דהיינו שהאדם יחשוב על בן / בת זוג שהיא דומה לו בעיקר בכל מה שקשור לאופי ולהתנהגות. ועל האדם ראשית כל להגיע למצב שבו הוא עצמו ירצה להיות בחברת עצמו. ועל ידי זה הוא יגדיל את הסיכוי לכך שעוד אנשים ירצו להיות בחברתו.

וכאשר האדם בונה את עצמו כבן אדם גם בלי קשר לזוגיות שבה הוא נמצא או לא נמצא, על ידי זה גם האדם מרוויח לעצמו באופן אישי, וגם על ידי זה האדם מגדיל את הסיכוי שלו למצוא קשר זוגי איכותי וטוב.

ראה גם:

* אהבה / זוגיות - למה אנשים מחפשים קשר זוגי / אהבה?.

* זוגיות / אהבה / מערכת יחסים זוגית - האם בן זוגך מתאים לך? האם הזוגיות שלך טובה?.

* אהבה / זוגיות - ממה נובע החיפוש אחרי אהבה וקשר זוגי? מה באמת האדם מחפש?.

* זוגיות / מערכות יחסים - האם בן / בת הזוג שלך, מתאים לך? האם הקשר הזוגי שלך טוב?.

* זוגיות / בדידות - ביחד אבל לבד! ממה נובעת בדידות בתוך מערכת יחסים זוגית?.

* אהבה / זוגיות - מהי אהבה אמיתית? איך להגיע לאהבה אמיתית?.

* אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? - 2.

* אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? - 1.

המאמר מאת אליעד כהן, מחבר הספר להצליח בכח המחשבה www.EIP.co.il

הכנס לאתר ותהנה מעוד מאמרים על טוב, פילוסופיה, מחלות, יעוץ, יעוץ אישי ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215169 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204680 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173102 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173406 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica