חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה בקיבוץ | מוסיקה לאירועים

מאת: דותן סופרחתונות22/05/20101023 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוסיקה לאירועים | חתונה בקיבוץ.

אמנם זה כבר לא מה שהיה פעם והתנועה הקיבוצית הרבה פחות קיבוצית משהיתה אי אז בשנות השבעים כשהיתה בשיא כוחה ותפארתה,אבל אין זה אומר שהקיבוצים כבר אינם כוח בתחום האירועים בכלל ותחום החתונות בפרט.ישנם עוד לא מעט קיבוצים שמקיימים חתונות אלצם בקיבוץ,אם זה בחדר האוכל של הקיבוץ,או בבריכה.ישנם כמובן לא מעט גני אירועים שמקיימים את החתונות שלהם ואת הגן כולו באחד מחלקיו של הקיבוץ.אך לא באלה עוסקת רשימה זו,אלא בקיבוצים שהם עצמם - הקיבוץ עצמו,מקיים חתונה בקיבוץ ולא גן האירועים הנמצא בתחומו .

ישנו הבדל משמעותי בקיום חתונה בקיבוץ מאשר חתונה באולם אירועים או בגן אירועים, מדוע ? מפני שקיום חתונה בקיבוץ שונה מקיום חתונה בגן אירועים או באולם.ההבדל העיקרי בין האפשרויות האלה,נעוץ ברמת המוכנות של המקום בו מתקיימת החתונה.בגן אירועים או באולם,קיימות היום ברב המוחלט של המקומות בארץ מערכות הגברה,תאורה וחשמל המתאימות לקיים אירוע כזה.כמו כן אין בעייה של ציודב היבט של כסאות שולחנות ועיצוב.

האם המסקנה היא שלא כדאי לערוך חתונות בקיבוץ ככה סתם ? ברור שלא !.

לעיתים דווקא הבתוליות והראשניות של חתונה בקיבוץ,מאפילים על האיכות באירוע דומה באולם אירועים או בן אירועים,אלא מה ? ההכנה המתבקשת לעריכת חתונה בקיבוץ שונה לגמרי מבחינה לוגיסיטית,מההכנה המתבקשת לערוך חתונה בגן אירועים או אולם.

כדאי מאוד כשמתכננים לערוך חתונה בקיבוץ להכין רשימה מדוקדקת של כל הדברים אותם תצטרכו לחתונה שתתנהל כמו שצריך,בבבריכה או ברחבה של חדר האוכל או בחדר האוכל עצמו.

כדאי לשים לב כאמור למערכת ההגברה שהד ג'י מביא עימו:היא צריכה להיות מערכת הגברה מספיק חזקה מבחינת הווליום שלה,כדי שתספיק למקום פתוח כמו שבדרך כלל מתקיימות חתונות בקיבוץ.זה לא אומר שהוא צריך להחריש אוזניים ! אבל זה אומר שהוא צריך להגיע עם מערכת הגברה מספיק טובה ואיכותית,כדי שתתפקד כאמור גם במקום פתוח.מלבד מערכת ההגברה המרכזית,כדאי שהדי ג'י יביא עימו גם מערכת הגברה נוספת קטנה יותר לחופה,למקרה שתרצו לקיים את החופה בחלק אחר של המתחם,או את קבלת הפנים.מלבד זאת כדאי לשים לב למערכת התאורה:בדרך כלל נהוג שהדי גי' יביא עימו לפחות גשר תאורה אחד של כשישה מטרים עם פנסים חכמים ותומאסים.כדאי לשים לב שגשר התאורה של הדי ג'י אמור לתת מענה אך ורק לתאורה ברחבת הריקודים ולא לתאורה לכל האירוע,שכולל קבלת פנים,חופה ואיזור השולחנות.כדי שגם אלה יקבלו פתרון הולם, אתם צריכים להביא את זה לתשומת הלב של הדי ג'י ואם הוא לא יכול לעזור לכם בנושא, כדאי להעזר בחברה המתמחה בתאורה לאירועים.מלבד מערכת ההגברה,התאורה,יש לשים לב גם לציוד:שולחנות,כסאות,מפות,כלים להגשת האוכל חם,חופה כמו שצריך וכדו.אמנם ברוב הקיבוצים הדברים האלה קיימים ואין איתם בעיה,אבל כדאי לשים לב לדברים האלה, שלא תזדקקו להם בדקה התשעים.

מבחינה טכנית, כדאי מאוד לוודא שלדי ג'י יש כבלים ארוכים מספיק להגיע לכל מקום וכמו כן יש לו את החיבורים המתאימים לשקעים.בדרך כלל למערכות הגברה ותאורה החשמל הביתי הרגיל שאנו מכירים,אינו מספיק ועוברים להשתמש בכבל תלת פראזי שמספק הרבה יותר כוח חשמל.

אם כבר החלטתם להתחתן בקיבוץ,מומלץ בחום לבדוק את המקום בו נערכות תמיד החתונות בקיבוץ ולוודא שהוא לא ממוקם ליד בתים של אנשים מבוגרים או משפחות עם ילדים שקצת יופרעו מהרעש של המוסיקה בשעת ליל מאוחרת.

דבר אחרון טריוואלי אך לא מקבל מספיק תשומת לב הוא נושא ההסעה.אין דבר שהורג את קיום המסיבה,מאשר הודעה במיקרופון של הדי ג'י על ההסעה שיוצאת מכאן לשם.לכן,כדאי להודיע מראש לכל הנוסעים בבואם לחתונה,על השעה בה האוטובוס יוצא.זה ימנע את ההרגשה שהחתונה נגמרה ואפשר ללכת הביתה.בהצלחה. דותן סופר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דותן סופר

4play . מוסיקה לאירועים 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דותן סופר

מאת: דותן סופרחתונות05/12/102264 צפיות
עם העלייה הגדולה מחבר העמים , גדל הביקוש לאירועים וחתונות בהם יש מוסיקה רוסית.במאמר מספר דגשים לאירועים פרטיים וחתונות עם מוסיקה רוסית . 4play מתמחה במוסיקה רוסית לחתונה ומציעה ללקוחותיה, גם אפשרות להנחיה משולבת עברית, אנגלית רוסית באירועים.

מאת: דותן סופרתקליטנים04/12/101293 צפיות
במאמר נביא את הקשיים והדברים עליהם צריך לשים דגש כדי להגיע להצלחה באירועי חברה.4play מתמחה במוסיקה לאירועי חברה ובמהלך השנים עבדה עם גופים מוסדיים וחברות מובילים במשק. התקליטנים בחברה מנוסים באירועים כאלה ומבצעים אותם בהצלחה רבה.

מאת: דותן סופרחתונות03/12/101058 צפיות
מוסיקה לאירועים, היא דבר המשתנה בהתאם לאופי האירוע וסוג הקהל המגיע אליו במאמר זה מידע על סוגי המוסיקה השונים באירוע ולאיזה קהל הם מתאימים .4play מתמחה במוסיקה לאירועים וחתונות.

מאת: דותן סופרחתונות01/10/101653 צפיות
שיר היציאה מהחופה הוא שיר שכמעט אף אחד לא זוכר, אלא אם הוא ממש ממש יוצא דופן, 4play משיאה לכם כמה עצות לבחירה כייפית של שיר היציאה מהחופה שלכם.

מאת: דותן סופרחתונות20/07/101056 צפיות
מעגל מתופפים בחתונה מביא איתו הרבה אנרגיות שמחה והנאה לחתונה, מנגד מעגל מתופפים לא מקצועי יכול בהחלט להיות כאב ראש לא קטן.4play משתפת פעולה עם מעגלי מתופפים מובילים בתחום.

מאת: דותן סופרחתונות04/07/101169 צפיות
חתונה בחורף דורשת אומץ לא מבוטל מצד בני הזוג בגלל מזג האוויר שעלול לשבש את התוכניות ליום חתונה מושלם.4play מציעה לזוגות המתחתנים בחורף מספר טיפים בנושא חתונה בחורף.

מאת: דותן סופרחתונות03/07/101537 צפיות
לא מעט זוגות בוחרים להתחתן בדקה ה90,על היתרונות והחסרונות בהפקת חתונה כזו במאמר שלפניכם.4play מציעה לזוגות המתחתנים בדקה ה90 מחירים מיוחדים ושיתופי פעולה עם ספקים אחרים שיקלו עליכם את ארגון החתונה.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182902 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181377 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181512 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181588 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172183 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172111 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica