חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה דתית | מוסיקה לאירועים

מאת: דותן סופרחתונות23/05/20101299 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוסיקה לאירועים | חתונה דתית

ההתלבטות המיידית של כל זוג שמתחתן בחתונה דתית עם קהל מגוון דתי וחילוני,היא אם להזמין להקה או די ג'י,מלבד זאת לחתונה עם מוסיקה חסידית יש אופי שונה וצריך די ג'י מקצועי שיודע ומבין בתחום כדי להצליח בחתונה כזו,במיוחד אם זו חתונה שבה משולבת מוסיקה חסידית ומוסיקה רגילה.ההתלבטות השניה היא אם לקיים הפרדה במהלך הריקודים.אם בכלל לקיים,לכמה זמן ובאיזו צורה.

בדרך כלל אירועים עם מוסיקה חסידית,הם אירועים שלכל אורך האירוע יש מוסיקה חסידית.באירועים כאלה ההתלבטות אם לקחת די ג'י או להקה מתנקזים לשיקול של המחיר,כמובן שאין זה השיקול היחיד,אבל זהו שיקול משמעותי מפני שלהקה מטבע הדברים בדרך כלל יקרה יותר מדי ג'י,גם בגלל שהיא מנגנת מוסיקה חיה,וגם בגלל שלהקה מטבעה, מונה יותר אנשים מאשר די ג'י שמגיע לכל היותר עם עוזר ואו די ג'י נוסף.

להקה יכולה לתת מענה טוב יותר לחתונה שכולה על טהרת המוסיקה החסידית.כמובן שזה תלוי מאוד באיכות הלהקה לכל מרכיביה,כמה הנגנים והסולן מנוסים ויודעים שירים וסגנונות שונים,אבל להקה בדרך כלל נותנת מענה טוב יותר מדי ג'י לחתונה שבה אך ורק מוסיקה חסידית.גם בתחום ההנחייה יתרונה של הלקה עדיף על פני די ג'י,לא כל התקליטנים יכולים ואו רוצים לנהל את הערב מבחינה מילולית ובדרך כלל ללהקה או לסולן שלה אין בעיה כזו.

באירוע בו המוסיקה מגוונת וצריך גם שירים אחרים ולא רק חסידיים,ללהקה לעיתים יש בעיה קטנה,יכולתו של הדי ג'י גדולה יותר,הוא מגיע על פי רב עם כמות עצומה של מוסיקה מכל הסגנונות ומכל התקופות ויכול לתת מענה טוב יותר לאירוע כזה.ואולם לא כל די ג'י יודע לעשות אירוע כזה,לכן כשאתם מחליטים לפנות לדי ג'י כזה כדאי מאוד שתבדקו את הניסיון שלו ואת הידע שלו בתחום הזה כי לידע ולניסיון חשיבות מכרעת בהצלחת החתונה.בדרך כלל בחתונה עם מוסיקה חסידית,ולא רק מוסיקה חסידית,החלק הראשון מוקדש למוסיקה חסידית,החלק השני למוסיקה עברית והחלק האחרון למוסיקה רגילה.

בשנים האחרונות המוסיקה החסידית זוכה לעדנה וגם באירועים חילוניים לגמרי משמיעים מוסיקה חסידית כזו או אחרת,די אם נזכיר את השיר אנחנו מאמינים בני מאמינים של לי פישמן שהפך בשנתיים האחרונות ללהיט שורף רחבות ואת השיר של אייל גולן החדש לקייץ הזה שמסתמן כלהיט בכל חתונה בקייץ הקרוב,מי שמאמין לא מפחד.

גם בתחום המוסיקה החסידית ישנם שינויים משמעותיים והיא בחלקה מדביקה את מה שמתרחש במוסיקה החילונית,לא בוידאו קליפים הסמי פורנוגרפים שלעיתים נראים במוסיקה החילונית כמובן,אלא במקצבים,אפשר להזכיר את הקטע המדהים של להקה חסידית מארה"ב ת שמבצעת כניסה של זוג חרדי לאולם על רקע המקצב של ליידי גאגא לפני פוקר.חלק מהמוסיקה החסידית קיבל תנופה מאוד גדולה עם פריצתה של הלהקה החסידית אוף שימחס,שעשתה למוסיקה החסידית כמעט מה שהיהודים להבדיל עשו לרוק הישראלי הגוסס כשהם פרצו.אוף שמחס הוציאו שורה של להיטים קצביים,שמחים,מרעננים שהפכו שם דבר בתוחם האירועים בזמנם,בעקבותיהם באו ביצועים של ברסלב שלקחו מקצבי טראנס והלבישו אותם על מוסיקה חסידית ומכאן היה קל מאוד להשמיע מוסיקה חסידית גם במקצבים מזרחיים מה שנקרא מוסיקה מגויירת.לקחת להיט ים תיכוני להשתמש במקצב המוכר עם מילים שלא יפגעו באוזני הקהל הדתי.

כל זה הפך אמנם את המוסיקה החסידית לנגישה יותר עבור כל הקהלים,אבל אם אתם מצפים לקבל מגוון שאיננו רק דתי,כדאי לכם לשמיע מוסיקה אחרת ולא רק דתית, כל עוד זה לא יפגע בהורים שלכם או לפחות תעשו את זה בהסכמה איתם בלי לריב.

מבחינת ההפרדה ב  חתונה דתית משולבת,בדרך כלל נוהגים לרקוד בחלק הראשון בהפרדה עם או בלי מחיצה ובחלקים האחרים ללא מחיצה.תהליכים שמתרחשים מזה זמן רב בקרב הכיפות הסרוגות הופכים את הקהילה הזו לחרדלית ועם המגמה הזו גם הנטייה לקיים חתונה דתית שלכל אורכה הפרדה.זה מאוד אישי וכל אחד צריך לעשות מה שמתאיםלו. בהצלחה.
דותן סופר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דותן סופר

4play . מוסיקה לאירועים 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דותן סופר

מאת: דותן סופרחתונות05/12/102249 צפיות
עם העלייה הגדולה מחבר העמים , גדל הביקוש לאירועים וחתונות בהם יש מוסיקה רוסית.במאמר מספר דגשים לאירועים פרטיים וחתונות עם מוסיקה רוסית . 4play מתמחה במוסיקה רוסית לחתונה ומציעה ללקוחותיה, גם אפשרות להנחיה משולבת עברית, אנגלית רוסית באירועים.

מאת: דותן סופרתקליטנים04/12/101289 צפיות
במאמר נביא את הקשיים והדברים עליהם צריך לשים דגש כדי להגיע להצלחה באירועי חברה.4play מתמחה במוסיקה לאירועי חברה ובמהלך השנים עבדה עם גופים מוסדיים וחברות מובילים במשק. התקליטנים בחברה מנוסים באירועים כאלה ומבצעים אותם בהצלחה רבה.

מאת: דותן סופרחתונות03/12/101055 צפיות
מוסיקה לאירועים, היא דבר המשתנה בהתאם לאופי האירוע וסוג הקהל המגיע אליו במאמר זה מידע על סוגי המוסיקה השונים באירוע ולאיזה קהל הם מתאימים .4play מתמחה במוסיקה לאירועים וחתונות.

מאת: דותן סופרחתונות01/10/101650 צפיות
שיר היציאה מהחופה הוא שיר שכמעט אף אחד לא זוכר, אלא אם הוא ממש ממש יוצא דופן, 4play משיאה לכם כמה עצות לבחירה כייפית של שיר היציאה מהחופה שלכם.

מאת: דותן סופרחתונות20/07/101051 צפיות
מעגל מתופפים בחתונה מביא איתו הרבה אנרגיות שמחה והנאה לחתונה, מנגד מעגל מתופפים לא מקצועי יכול בהחלט להיות כאב ראש לא קטן.4play משתפת פעולה עם מעגלי מתופפים מובילים בתחום.

מאת: דותן סופרחתונות04/07/101165 צפיות
חתונה בחורף דורשת אומץ לא מבוטל מצד בני הזוג בגלל מזג האוויר שעלול לשבש את התוכניות ליום חתונה מושלם.4play מציעה לזוגות המתחתנים בחורף מספר טיפים בנושא חתונה בחורף.

מאת: דותן סופרחתונות03/07/101532 צפיות
לא מעט זוגות בוחרים להתחתן בדקה ה90,על היתרונות והחסרונות בהפקת חתונה כזו במאמר שלפניכם.4play מציעה לזוגות המתחתנים בדקה ה90 מחירים מיוחדים ושיתופי פעולה עם ספקים אחרים שיקלו עליכם את ארגון החתונה.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172179 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica