חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור מתנות לגבר?

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצרכנות23/05/2010997 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
איך לבחור מתנות לגבר? מתנות לגבר - חלק א' מתנות לגבר - הקדמה

לבחור מתנות לגברשל היום זה לא מה שהיה פעם. פעם מתנה לגבר יכלה להסתכם בחולצה או סט תחתוני בוקסר וכולם היו מרוצים. היום הדברים השתנו, הגברים נעשו מורכבים ומגוונים יותר ועמם גם קניית מתנות לגברים הפכה לעניין לא פשוט.
כי אחרי הכל , מתנה מוצלחת היא מתנה שמתאימה בדיוק ולכל גבר יש צורך אחר שצריך לספק. למשל, המאצ'ו הגברי אוהב המכוניות האופנועים ואולי יש לו גם אוסף המצתים. לעומתו יש גם את הגבר 'המשכיל' שתחביביו שונים לחלוטין, גם רכישת מתנה לגבר כזה היא עניין אחר לגמרי כי הוא מעביר את זמנו מוקף במחשבים וספרים. וזה לא נגמר כאן, כי יש את הגבר 'החדש', המטרוסקסואל, שיעדיף בושם במקום מתנה לגבר טיפוסית. יש גם את הגבר שאוהב את כל ההמצאות ותמיד מחפש את הגימיקים והחידושים האחרונים. יש את הגבר שאוהב עבודת ידיים ומבלה את זמנו בתיקונים, יש את זה שאוהב משחקים והימורים, את זה שאוהב את האקסטרים והבילויים מחוץ לבית ויש גם את הגבר המשפחתולוגי ועוד הרבה סוגים אחרים - לכל אחד העדפות שונות וסוגי התעניינות שונים.

אז איך לבחור מתנות לגבר?

מתנות לגבר יכולות להיות מתנות לבעל, לבן הזוג, לאבא או סבא, לבן או נכד, למאהב המסתורי, לבוס מהעבודה, לחבר הטוב שמתחתן, לחבר מהצבא או מהלימודים ועוד. כמו כן, מתנות לגבר לא קונים רק ליום הולדת או אירוע אחר. אפשר לקנות מתנות לגבר סתם כך ללא סיבה מיוחדת כדי להביע אהבה ו/או הערכה.
על מנת לבחור מתנות לגבר שמתאימה בדיוק למקבל המתנה, רצוי להכיר את מי שקונים לו מתנה ולאפיין אותו לסוג מסוים של גברים. לאחר שתבחרו את האפיון המתאים יהיה קל יותר למצוא את הרעיון המתאים ביותר למתנה.

מתנות לגבר הספורטאי

בבחירת מתנות לגבר הספורטאי תמיד אפשר לשקול בגדי ספורט, נעלי ספורט משובחות במיוחד, בגד ים איכותי, משקפי צלילה או כל דבר אחר שיעזור לו או ימתג אותו בתחביב שלו.

עוד מתנות לגבר הספורטאי:

- משקל משוכלל המאבחן את המשקל, רמת השומן העודף, מים בגוף והדרישה היומית לכמות הקלוריות בגוף. מתנה לגבר שאוהב לשמור על בריאותו.

- פדומטר הוא מתנה לגבר שמשלבת מקוריות ושימושיות. פדומטר הוא מד צעדים שמודד גם את המרחק והקלוריות ואם תרצו גם עם מד דופק או רדיו או אזעקת חרום. אפשר גם לקנות טבעת לאצבע שהיא גם שעון, סטופר וגם מודדת דופק.
- מכשירי עיסוי לשחרור שרירים והמרצת מחזור הדם במקומות שונים בגוף עם או בלי חימום אינפרא אדום לשיכוך כאבים.
- תיק רחצה לחדר הכושר היא מתנה לגבר שכל אוהב ספורט ישמח לקבל. במיוחד אם זה תיק עם מתלה לתלייה. ניתן לשלב גם מגבת ו/או חלוק רחצה עם ריקמת שמו של מקבל המתנה.
- ספרים בנושא תזונה נכונה עם הסברים כיצד לבנות ארוחות ואיזה מזונות כדאי לשלב עם אלה ואיזה לא כדאי לשלב עם טבלאות של קלוריות, חלבונים, פחממות וויטמינים.
- אם הוא משחק בקבוצה או מועדון כלשהוא ניתן להזמין עבורו מיניאטורה בהזמנה אישית – מתנה לגבר עם מימד אישי מקסים. מיניאטורה כזו היא תמונת עומק תלת מימד שניתן לשלב בה את המאפיינים הדרושים כמו: דגל הקבוצה, סמלי הקבוצה, תמונות מאמן ושחקני הקבוצה ועוד אביזרים שונים הקשורים לקבוצה ו/או ענף הספורט אליו הוא מחובר.
- שעוני שולחן קטנים המוטבעים בצורות שונות מתחומי הספורט כמו: שעון כדורגל, שעון נעל כדורגל, שעון כדורסל, שעון אופניים וכדומה.
- אם אהבת הספורט שלו מסתכמת בישיבה על הכורסה מול הטלוויזיה או בטריבונה, אפשר לקנות לו משקפת כדי לוודא שלא היה נפדל או פנדל, צעיף ו/או כובע עם סמלי הקבוצה שאוהד, מנוי למשחקים או לעיתון ספורט ואפילו שקית גרעינים. כל אלה מתנות לגבר שימושיות ומתחשבות.

מתנות לגבר שמרבה בנהיגה

אם הגבר שלכם הוא סוכן מכירות, נהג או סתם נמצא רוב היום במכונית, הוא ישמח לקבל את אחד מהמתנות הבאות – כולן מתנות לגבר שמרבה לנהוג, שמתאימות במיוחד לכל מי שמחפש מתנות לגבר שמבלה זמן רב במכוניתו :
- מושב עיסוי להפגת לחץ ומתח מאזור הכתפיים ועד לרגליים הוא מתנה לגבר שכל נהג ישמח לקבל. המושב מתחבר למצית הרכב ויש לו אפשרות חימום ומספר מהירויות עיסוי.
- ספל תרמי המתחבר למצית הרכב ושומר על חום הקפה במשך כל הנסיעה היא מתנה מקורית לגבר שמבלה זמן רב במכוניתו.
- מתנה לגבר בסגנון דומה היא צידנית או מקרר קטן לרכב שומר על קור האוכל במשך כל הנסיעה.
- גם דיבורית לרכב היא מתנה לגבר הנוהג. במיוחד אם זו דיבורית המתלבשת על גלגל ההגה, ללא צורך בהתקנה מיוחדת. צג השיחה המזוהה וכפתורי השליטה ממוקמים בחזית המכשיר כך שהמבט אינו מוסט מהכביש וכדי להתקשר אין צורך להוריד את הידיים מההגה.
- אם מחפשים מתנות לגבר שמרבה לרכוב על אופנוע, תשקלו דיבורית בלוטות' מיוחדת המתלבשת על כל קסדה ומספקת עבורו מענה בטיחותי והולם במהלך הנסיעה ותבטיח שהוא לא יתעסק עם דיבורית מסורבלת תפילת הדרך אף פעם לא תזיק לרכב, לתיק או כמחזיק מפתחות.
- תפילת הדרך אף פעם לא תזיק לרכב, לתיק או כמחזיק מפתחות.

מתנות לגבר שאוהב טיולים ופעולות אקסטרים

יש מבחר גדול של מתנות לגבר שאוהב פעולות אקסטרים, החל מכדורים פורחים וטיסות בשמיים ועד לרכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים וטרקטורונים ועד צלילה או גלישה. אך אם אתם צריכים להשתתף בפעילות ואתם לא בנויים לכך רצוי לבחור מתנה אחרת.

עוד מתנות לגבר שאוהב אקסטרים:
- מצת מבער המותאם לתנאי שטח קשים כמו רוח ולחות.
- פנס לדים לתאורה חזקה וחסכונית – מתאים למי שמחפש מתנה לגבר שאוהב טיולים.
- מפצל לשקע המצית ברכב עם מטען USB.
- משקפות וטלסקופים.
- ספרי ומפות טיולים שונים – מתנה לגבר או מתנה לכל המשפחה.
- מצפן לרכב או נייד לטיולי הליכה.
- אולרים רב תכליתיים עם פלייר, מספריים וכלים שימושיים אחרים הם מתנות לגבר האקסטרימי שיעזרו לו בכל צרה.
- עט ספייס פן אמין, עמיד בכל מצב ובכל מזג אויר.
- ארנק אלומיניום קשיח לשמירה על כרטיסי האשראי.
- תפילת הדרך אף פעם לא תזיק לרכב, לתיק או כמחזיק מפתחות.

מתנות לגבר שמעשן

נכון, זה לא בריא ואנחנו לא רוצים לעודד אותו אבל יש לנו גם שלל מתנות לגבר המעשן. אז קנו לו מתנה ואם אתם מתעקשים לא לעודד, רשמו אותו לאחד ממכוני הפסקת העישון או רכשו עבורו את הסיגריה האלקטרונית – מתנה לגבר שרוצה להפסיק עם הניקוטין, זוהי סיגריה מפלסטיק שנראית כמו סיגריה רגילה, פועלת על חשמל וסוללות ומאפשרת לשאוף תחליף טבק שעם שאיפתו מדחף מיוחד דוחף אוויר לריאות שם החומר מתפרק ומתערבב עם אדים ואז יוצא החוצה בדמות עשן למרות שהוא לא עשן אמיתי. יש לציין כי הדעות חלוקות בשאלה האם תחליף הטבק בריא יותר מהניקוטין.

ובכל זאת, מתנות לגבר המעשן:

- מציתים: למרות שרבים יגידו "בנאלי", מצית הוא מתנה מעולה לגבר המעשן במיוחד כי תמיד יש חידושים, עיצובים וגימיקים שונים. הצעירים אוהבים לרוב את מצתי "זיפו" עם האחריות לכל החיים ועיצובים המתעדכנים לפי נושאים שונים. גם פה חשוב לדעת להתאים מתנה לגבר שמקבל אותה. המבוגרים יותר יעדיפו מציתי גז בעלי מערכת הצתה ללא אבן או פתיל. למעשני הסיגרים ניתן לקנות את המציתים המיוחדים המתאימים להם עם גימיקים כמו מצית בשילוב קוצץ או מצית בעל מספר להבות. למעשני המקטרות יש את המציתים המתאימים להם שחלקם מגיעים בשילוב כלי עזר לדחיסת הטבק ו/או ניכוי המקטרת.

- מאפרות: עוד מתנה לגבר שהיא כביכול מתנה "בנאלית". אבל גם כאן, כמו במציתים, יש חידושים מרעננים שהופכים מאפרה פשוטה לאופציה מולה בבחירת מתנה לגבר המעשן. כיום יש מאפרות בשלל עיצובים, מאפרות על רגל שאפשר להוציאן לחצר או למרפסת, מאפרות שולחן בצורות שונות כמו כדורגל, קובייה הונגרית או מכונית מצוידת ב"וונטה" קטנה השואבת את העשן פנימה. מי שמחפש מתנה לגבר עם קצת הומור יכול תמיד לקנות את המאפרה המשתעלת שנחנקת מרוב שיעול כשמאפרים בה. מפחיד עד כדי שלא בא לך לעשן. כמו במציתים גם כאן יש מאפרות מיוחדות למעשני הסיגרים או המקטרות.

- בבחירת מתנות לגבר שמעשן סיגרים ניתן לקנות את כל האביזרים המשלימים לעישון כמו: יומידור שזו קופסא לאחסון ושמירה על הסיגרים עם מד לחות לביקורת, קוצצים מסוגים שונים לכיס או לשולחן, מחוררים לאלה שאוהבים לנקב את הסיגר ונרתיקים שונים לאחסון סיגר אחד או מספר קטן של סיגרים ביציאה או נסיעה ארוכה. כל אלה מתנות לגבר שיש להן סטייל ומחשבה.

מתנות לגבר חובב אלכוהול

שתיית משקאות חריפים הייתה מנהג מקובל בקרב עמים רבים עוד בעת העתיקה. האדם הראשון ששכרותו מתועדת בתנ"ך הוא נח בראשית ט' כ'-כ"א. אלא שבזמנם לא היו כל כך הרבה פריטים שעשו את שתיית האלכוהול לחוויה. להלן רשימה קצרה של מתנות לגבר חובב אלכוהול:

- פותחני יין שונים ובגדלים שונים מפותחן הברמנים הקטן, דרך הפותחן הפנאומטי שמוציא את פקק השהם בלחץ אוויר, דרך פותחני הפוש-אפ ועד פותחני קיר ענקיים – מתנות לגבר שבאמת 'מבין עניין'.
- בבחירת מתנות לגבר חובב היינות אפשר לקנות מד טמפרטורה ליין שמודד את חום היין בזמן ההגשה. יותר "פלצני" מזה לא יכול להיות

- בבחירת מתנות לגבר צעיר יותר, שעבורו שתייה היא בילוי חברתי, אפשר לשקול גם סט כוסות שוט שמגיעות בעיצובים שונים, אפילו בצורת משחק. למשל, יש את רולטת השוטים, קליעה למטרה שוטים, שחמט שוטים ועוד משחקים רבים ההופכים כל מפגש חברתי לערב מהנה במיוחד. כמובן שאפשר להביא גם סטים של כוסות וויסקי, בירה וכדומה.
- עוד מתנה לגבר שבחור צעיר ובמיוחד חובבי הסקי ישמחו לקבל היא "פלאסק" - בקבוקון מתכת שטוח המכיל כמות קטנה של משקה חריף לצריכה כש"אף אחד לא רואה". מדובר כאן על מתנות לגבר שאפשר לשלב בהן המון "אישיות". כך, קיימים פלאסקים שמוטבעים עליהם סמלים של חברות ויסקי וקיימים גם פלאסקים מצופים בעור.
- לכל חדר או משרד אפשר לקנות בר קטן – מתנה לגבר שכל איש עסקים ישמח לקבלה. ניתן לקנות בר בצורת גלובוס שנפתח ובתוכו יש מקום לבקבוקים וכוסות. ניתן לקנות ברים קטנים מעץ המגיעים עם כוסות קטנים, ברים משעשעים בצורת משאבת דלק, מעמדים מפוסלים לבקבוק או מתקנים למזיגה.
- קיימים סטים לקוקטייל שונים הכוללים שייקר, כוסית מידה, כפית ערבוב וכלי לקרח. לזה אפשר גם לצרף ספר של מתכוני קוקטיילים.
- לבעלי התקציב הגדול או לאלה שקונים מתנה משותפת אני מציע לקנות מקרר ליין, השומר על הטמפרטורה הנכונה של היין. כמובן שמתנה כזו מתאימה באמת לאוהבי יין מקצועיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים התקשרו למספר:  08-6466820 או פנו אלינו בכתובת המייל: Info@LoadSEO.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadSEO - קידום אתרים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122453 צפיות
העלות של דק סינטטי משתלמת בדר כ יותר מאשר הדק הרגיל שלעיתים יקר יותר פי 2 דק סינטטי הוא בעל מראה טבעי המחזיק שנים רבות ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122259 צפיות
המחיר של דק סינטטי הוא זול יותר מדק רגיל ועשוי חומרים מיוחדים הנחשבים לעמידים מאוד המחיר של הדק עשוי להשתנות בהתאם לסוג ואיכות החומר

מאת: LoadSEO - קידום אתריםעיצוב גינות31/07/122039 צפיות
התקנת דק סינטטי חשוב שתעשה ע י חברה מובילה בתחום התקנת דק סינטטי ע י איש מקצוע תעשה את כל ההבדל ובכך תאפשר לכם להינות מגינה יפהפיה ובעלת מראה טבעי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121899 צפיות
היתרון של דק סינטטי על פני דק טבעי מתייחס בעיקר לחומר ממנו הדק הסינטטי עשוי דק סינטטי עמיד מפני נזקי מזג האוויר, מזיקים, צבעו אינו דוהה ומאפשר תחזוקה קלה

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121997 צפיות
ישנם שני סוגי דשא סינטטי המאפשרים לכם ליהנות מדשא איכותי, לאורך זמן רב ובמראה נהדר סוגי הדשא הסינטטי הם דשא סינטטי ללא מילוי ודשא סינטטי עם מילוי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/122046 צפיות
חיים שכאלה הוא סרטון המספר את הסיפור של המשפחה שלכם וכולל תחקירים מקדימים, איסוף חומרים, צילום אנשים שרלוונטים לסיפור ועוד צרו קשר לפרטים נוספים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/121818 צפיות
תהליך הפקת סרט זיכרון לרוב מתחלק לתחקיר טרם יצירת הסרט, בניית התסריט בדר כ בעזרת המשפחה, צילומים בעזרת אנשי צוות נוספים ועריכה שבה מרכיבים את החלקים

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214243 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204380 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205282 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica