חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתיחת סתימות

מאת: pinibבניין ואחזקה - כללי23/05/2010836 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פתיחת סתימות

לאף אחד לא נעים להתעורר למשמע הרעש של הכיור או שהמים באסלת השירותים לא יורדים – כן,כן – מדובר באותה סתימה מעצבנת שכל אחד מאיתנו נתקל בה בחיים וכמובן, חוק מרפי לא מקל עלינו בכלל – זה קורה בדיוק לפני אירוע, כאשר יש אורחים ובזמן הכי לא צפוי. הדבר הכי חשוב כאן הוא לא להיכנס לפניקה ולא להתחיל להתרוצץ בבית, לחפש טלפונים של אינסטלטורים בדפי זהב. פתיחת סתימות ניתן לעשות גם בעצמנו. להלן מספר דברים שכדאי ולא כדאי לעשות במידה וגילינו סתימה בכל חלק מהבית:

  • פתיחת סתימות בכיור: בכיור מתאספים שומנים ודברים נוספיםבפתח הכיור, גם כאן ניתן להשתמש באותו הכלי – הפומפה. בנוסף, מומלץ גם לנקותאת הסיפון אשר נמצא מתחת לכיור בארון המטבח. בשביל לעשות את הדברים הללו איןצורך בידע מקצועי ולרוב טיפול שכזה יפתור את הבעיה (וכן, ניחשתם נכון גם כאןאותו אינסטלטור שתזמינו זה הדבר הראשון שהוא יעשה על מנת לבצע פתיחת סתימותבכיור).
  • פתיחת סתימות באסלה: המים באסלה לא ירדו, אנחנו מורידיםאת המים באסלה – אז זהו שלא! מכיוון שבמידה ויש סתימה באסלה למים לאיהיה לאן "לברוח" והדרך היחידה שהם ינועו בה היא למעלה – כלומר,לכל עבר, לרצפה ואף ישירות לפנים שלכם! במידה וגילית סתימה באסלה ניתן לבצעפתיחת סתימות באסלה בצורה פשוטה על ידי כלי שיש בכל משק בית – פומפה (כן, כן –זה הדבר הראשון שאותו אינסטלטור לו שילמתם 150 שקלים (במקרה הטוב) לקריאה,יעשה ורוב הסיכויים גם כי זה יעבוד.

לסיכום חברים, אין צורך להיבהל בכל פעם שאנו נתקלים בסתימה, כמו בכל דבר בחיים יש דברים אשר מתקלקלים אך לפעמים ניקוי קטן או פעולה פשוטה יחסית מספיקה על מנת לבצע את התיקון – השתמשו בהצעות שהצענו במאמר זה ובמידה הבעיה עדיין ממשיכה בהחלט ניתן לפנות לעזרתו המקצועית של אינסטלטור על מנת שיבצע פתיחת סתימות לאחר שאנחנו בטוחים כי לא מדובר בבעיה פשוטה אשר ניתן לטפל בה בעצמנו ובכך לחסוך כסף רב בבדיקה פשוטה יחסית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pinib

מאת: pinibבניין ואחזקה - כללי23/05/10765 צפיות
אינסטלטור – מקצוע שיצא לו שם רע ושלא בצדק, הרי בסופו של דבר כל אותם אינסטלטורים עובדים קשה כל יום בכדי לפרנס את המשפחות שלהם ומדובר אך ורק בקומץ קטן שמוציא להם שם רע. השאלה שכולנו שואלים את עצמנו היא – איך למצוא אינסטלטור הגון? ובכן, המשיכו לקרוא בכדי לקבל מספר טיפים...

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222798 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223108 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211370 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211328 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211587 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211561 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211750 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica