חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נקיון משרד - בחירת חברה

מאת: שושי אוחנהניקיון23/05/2010834 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי הרצפה האידאלית מבחינתכם? טרצו נוסטלגי, פרקט עץ מלא, למינציה, לינוליאום, גרניט, שיש? מה שבטוח הוא שאתם מעדיפים רצפה נקייה ומבריקה.

אין כמעט אדם שלא מעדיף לעבוד ולהתגורר בסדר וניקיון. זה ברור מדוע, סביבה נקיה היא סביבה נעימה, כאשר יש פחות לכלוך יש פחות סיכוי לפתח מחלות, ובכלל, כאשר המרחב נקי האוויר טוב יותר וכך גם האווירה כולה.

אולם העניין הוא שלרוב אנחנו לא פנויים לטפל בכל נושא הניקיונות באופן עצמאי כך שאנחנו בוחרים להזמין אנשי מקצוע שיטפלו בעניין. אך עם זאת, מסתובבים סיפורים רבים הנוגעים ללקוחות תמימים ששכרו חברת ניקיון ונתקעו עם צוות של חובבנים, מנקים שפשוט לא הגיעו, חברות המספקות שירותי פוליש שהרסו את הרצפה בשימוש בחומר הלא מתאים, או אף מקרים בהם הדבר היחיד שעבר ניקוי הייתה קופסת התכשיטים של האשה…

בעלי בית או עסק ואינכם פנויים להתעסק עם קרצופים וחומרי ניקוי? צריכיםלהבריק את הרצפות או לשכור מישהו שינקה לכם את הבית לקראת חג הפסח? זקוקים לשירות של חברת ניקיון? כיצד ניתן לבחור את בעלי המקצוע הכי איכותיים בתחום נקיון משרד?

- כדאי מאוד לוודא שהזמנתם שירותי ניקיון מוקדם ככל האפשר, בייחוד אם התכנון לשפץ את הבית במהלך יולי-אוגוסט ובמהלך תקופת תקופת החגים.

- אין להסתפק בשום הצעה לעבודה לניקיון הבית אשר ניתנה בטלפון. הקפידו ודירשו מנותן השירות שיבוא ויראה, וגם הצעת מחיר במסמך חתום.

- אל תכנעו לפיתוי שבשירותים ממי שנתן לכם הצעות מחיר אטרקטיביות מדי. ניקיון ופוליש יסודיים לדירה ממוצעת מתחת ל- 1,200-1,500 ש''ח צריך להעלות תהיות.

- חשוב מאוד לוודא שהצעת המחיר שניתנה לכם לצוות הנקיון לוקחת בחשבון שימוש במכונה, כדי שחלילה לא תשארו תקועים עם 'בעל מקצוע'' שרק משתמש בדלי וסחבה.

צריכים נקיון דירה? אולי תתעניינו גם בנושאים עבודות ניקיון או נקיון מבנים. בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי אוחנה

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה15/09/101148 צפיות
אינספור סיבות יכולות להוביל לקשיים בזוגיות, מבעיה במיטה ועד פערים בתפיסת עולם. אך גירושין אינם הפתרון היחיד כי אם האחרון.

מאת: שושי אוחנהחתונות06/09/101965 צפיות
מעוניינים למצוא שירי סלואו לחתונה? לא יודעים איך מוצאים שירים חסידיים לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זו לא משימה קלה, אך אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, זוהי הסיבה שבגללה זה רק בסיסי שתדעו שאתם צפויים לקבל את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי05/09/101155 צפיות
מעוניינים למצוא מקום לאירוע שלכם? על איזה דברים אתם חייבים להתעכב מבעוד מועד ולאילו פרטים כדאי לשים לב מראש בזמן שאתם בוחרים גן אירועים לאירוע החשוב שלכם?

מאת: שושי אוחנהחתונות05/09/101250 צפיות
הרבה אולמות אירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם שכוללות צלם, תקליטנים ואפילו שירות עיצוב אירוע. זה עשוי לקצץ בהוצאה בצורה משמעותית, אבל יש לבדוק בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הדבר באמת משתלם והאם הצוות אכן מומלץ.

מאת: שושי אוחנהלימודי שפות15/07/101234 צפיות
כולנו זקוקים לאנגלית בחיינו הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לשם גישה יותר טובה לידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. ואכן, אין ספק, תחום העסקים כולו פועל בשפה האנגלית, ואנו עדים למגמה לפיה ככל שהתפקיד רם יותר, כך נדרש יותר שימוש באנגלית.

מאת: שושי אוחנהבניין ואחזקה - כללי28/06/101270 צפיות
יום קייצי, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית מרוב שרותח, השמש כמו אש והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לגשת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל?

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים28/06/101176 צפיות
איזה זוג לא רוצה שסרט החתונה שלו לא יהיה ברמה גבוהה? כשמתכננים חתונה, צילום אירועים איכותי הוא אחד מן השרותים שבהם הכי מומלץ להשקיע.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181255 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171949 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica