חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוחי פרחים מהיום להיום

קשה להתחרות עם ההרגשה שנותן לנו פארק ירוק ורחב ידיים, אך כמו כל מקום ציבורי, תמיד נמצאים שם אנשים אחרים, בעלים המטיילים עם הכלבים שלהם ומלכלכים את המרחב, או ילדים שבוחרים לשחק ולהרעיש בדיוק בפינה שבה בחרנו לשבת כדי לקרוא ספר או עיתון. למה שלא תיצרו לעצמכם פארק פרטי קטן בחצר הבית עם גינה מטופחת ומלאה בצמחיה?

בשלב מסויים בסביבות גיל 40-50, או קצת קודם לכן, אנשים רבים מגיעים לנקודה בחייה בה כל מה שהם רוצים לעשות זה לנוח, להביט לאחור וליהנות ממה שהספיקו לעשות עד כה - בשביל חלק מהאנשים הכוונה היא להנאה מההתקדמות בעבודה, בחלק מהמקרים זהו אושר שנגרם ממשפחה גדולה ואוהבת, ובשביל אחרים מדובר בהבית שבו השקיעו דם, יזע, דמעות והרבה מאוד כסף, בייחוד כשמדובר בבית עם גינה.

אכן, קשה למצוא סביבה מרגיעה יותר משטח פרטי עם גינה מטופלת; פינה לישיבה ולפתוח את היום עם כוס קפה איכותי, לארח את המשפחה והחברים, לשחק עם הילדים, או לגדל עצי פרי ופרחים. אבל לא תמיד יש לנו את הפנאי והסבלנות לטפל בגינה בעצמנו, אז אנו בוחרים לשכור בעל מקצוע לעבודה.

איך? לפניכם מספר עצות שימושיות לבחירת גנן:

- האם אינכם בטוחים מי לקחת לטובת גינון? קשה להתווכח עם המלצה טובה. שאלו חברים אם יש להם גנן טוב. מי שמרוצה מהגינה שלו ישמח להמליץ לכם.

- בחרו בבעל מקצוע שיכול להגיע ביום ושעה קבועים, כך תדעו בוודאות שהגינה מקבלת טיפול קבוע ומתמשך.

- מומלץ לבחור בבעלי מקצוע המטפלים בכל מה שקשור לעבודת הגינון ולא רק בחלקם, כולל: שתילת צמחים חדשים, ניכוש ועישוב, הדברת טפילים, תכנון נוף (שטחי ישיבה, שטחי נוי, מיצגי מים וכו'), יעוץ בנוגע לסוגי הצמחיה המתאימים.

- ואפילו שקל יותר לשכור גננים, אין כמעט תחליף לקורת הרוח שמקבלים מטיפוח הגינה בעצמנו. עשו כמיטב יכולתכם להקדיש לגינה שלכם מעט זמן מדי פעם - כך גם תבלו בעשייה מהנה וגם תקצצו לא מעט מההוצאות על הבית.

צריכים משלוחי פרחים? ייתכן שתתעניינו גם בתחום חנות פרחים ו-סידורי פרחים. טיפול נעים בגינה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי אוחנה

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה15/09/101153 צפיות
אינספור סיבות יכולות להוביל לקשיים בזוגיות, מבעיה במיטה ועד פערים בתפיסת עולם. אך גירושין אינם הפתרון היחיד כי אם האחרון.

מאת: שושי אוחנהחתונות06/09/101970 צפיות
מעוניינים למצוא שירי סלואו לחתונה? לא יודעים איך מוצאים שירים חסידיים לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זו לא משימה קלה, אך אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, זוהי הסיבה שבגללה זה רק בסיסי שתדעו שאתם צפויים לקבל את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי05/09/101159 צפיות
מעוניינים למצוא מקום לאירוע שלכם? על איזה דברים אתם חייבים להתעכב מבעוד מועד ולאילו פרטים כדאי לשים לב מראש בזמן שאתם בוחרים גן אירועים לאירוע החשוב שלכם?

מאת: שושי אוחנהחתונות05/09/101256 צפיות
הרבה אולמות אירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם שכוללות צלם, תקליטנים ואפילו שירות עיצוב אירוע. זה עשוי לקצץ בהוצאה בצורה משמעותית, אבל יש לבדוק בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הדבר באמת משתלם והאם הצוות אכן מומלץ.

מאת: שושי אוחנהלימודי שפות15/07/101239 צפיות
כולנו זקוקים לאנגלית בחיינו הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לשם גישה יותר טובה לידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. ואכן, אין ספק, תחום העסקים כולו פועל בשפה האנגלית, ואנו עדים למגמה לפיה ככל שהתפקיד רם יותר, כך נדרש יותר שימוש באנגלית.

מאת: שושי אוחנהבניין ואחזקה - כללי28/06/101275 צפיות
יום קייצי, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית מרוב שרותח, השמש כמו אש והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לגשת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל?

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים28/06/101181 צפיות
איזה זוג לא רוצה שסרט החתונה שלו לא יהיה ברמה גבוהה? כשמתכננים חתונה, צילום אירועים איכותי הוא אחד מן השרותים שבהם הכי מומלץ להשקיע.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181621 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165858 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161991 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/162006 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161933 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162066 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162760 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica