חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגדלת חזה לנשים

מאת: הגדלת חזהניתוחים פלסטיים27/05/20101078 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעיתים אישה לא מרוצה מאחד מחלקי גופה, והרגשה זו מערערת את בטחונה העצמי וגורמת לה לחוש פחות נשית. עבור חלק מהנשים ששותפות לתחושה זו הגדלת חזה היא פיתרון מתאים. ניתוח מסוג זה אינו מומלץ לרוב לנשים מעל גיל 40.

הגדלת חזה- השוואה לנשים אחרות

בני אדם הם יצורים המשווים כמעט באופן טבעי את עצם לאנשים אחרים בסביבתם. לא סתם נטבעה האמירה "הדשא של השכן ירוק יותר". האם גם החזה של השכנה גדול יותר? לעיתים חוסר שביעות הרצון של אישה ממבנה גופה ומהחזה שלה נובע מהשוואה של עצמה לאחרות בסביבתה. חלק מהנשים מוצאות עצמן מייחלות לחזה כמו של ההיא או אחרת, אולי כמו של שחקנית מפורסמת. על מנת לפתור את הבעיה הן פונות לאפיק של הגדלת חזה.

גודל החזה האידיאלי המבוקש הוא סובייקטיבי ומשתנה בין נשים שונות. גורמים המשפיעים על ההחלטה בדבר גודל החזה המבוקש בניתוח כוללים טעם אישי, סגנון, תרבות ועוד.

התהליך עצמו

אנו חיים בתקופה בה ניתוחים פלסטיים הופכים יותר ויותר למקובלים וכך נשים רבות יותר מוצאות פיתרון בניתוחי הגדלת חזה. בעבר נחשב ניתוח זה ליותר מסוכן ומורכב, אולם כיום הוא נחשב ליחסית פשוט ונטול סיבוכים. מי קהל היעד? לרוב נשים המגיעות לעבור הגדלת חזה מתחלקות לקבוצה אחת של נשים צעירות שלא התפתחו במידה בה היו מעוניינות, והקבוצה השנייה של נשים מבוגרות נשואות ואמהות שרוצות לשפר את מה שהדרדר לתפישתן לאורך השנים.

בעקבות הפופולאריות הגוברת של ניתוחי חזה ושל הגדלת שדיים, השתכללו והתפתחו עד מאוד הטכניקות השונות בהן נעשה שימוש בתחום. ישנו מגוון רחב יותר של שתלי חזה, הן מבינת גדלים והן מבחינת טיב השתל והחומרים.

להחלטה בדבר גודל השתלים צריכים להשתתף מספר גורמים ביניהם כמות העור העומדת לרשות המנתח, רוחב הכתפיים והפרופורציה הכללית של גוף כל אישה בפני עצמה. תנודות קיצוניות במשקל עשויות לפגום בשתלים ולסכן את הצלחת הניתוח לאורך זמן ממושך.

בנוגע לצלקות וסימנים מניתוח הגדלת חזה, מנתחים משתדלים לקבוע את מיקום החתך להכנסת השתלים בניתוח הגדלת חזה במקומות אשר בהן הצלקות יהיו פחות נראות לעין. לדוגמא: באזור בית השחי. הכנסת שתלי סיליקון היא הטכניקה המקובלת ביותר כיום  בניתוח הגדלת חזה.

יש להבחין בין ניתוח הגדלת חזה שתפקידו הוספת נפח לשדיים לבין ניתוח להרמת חזה שתפקידו החזרת השד למיקומו הטבעי. הרמת חזה היא אופרציה הנהוגה בעיקר אצל אמהות לכמה ילדים שהניקו את ילדיהן לאורך כמה שנים.

סיכונים ותופעות לוואי בהגדלת חזה

לאחר ניתוח הגדלת חזה, במהלך תקופת ההתאוששות, צפוי להתפתח אודם סביב החתך ואף שטפי דם תת עוריים. תיתכן גם נפיחות של השדיים שאמורה לחלוף לאחר כיומיים. כמו כן מומלץ לדלל בפעילות גופנית למשך החודשיים הראשונים שלאחר הניתוח, בעיקר פעילות הדורשת הפעלת שרירים באזור החזה. בנוסף יש להימנע משיזוף באזור המנותח לאחר ניתוח הגדלת חזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוח הגדלת חזה - כל המידע באדיבות אתר אסתטיקה המקיף בנושא ניתוחים פלסטיים והליכי אסתטיקה רפואית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הגדלת חזה

מאת: הגדלת חזהניתוחים פלסטיים13/03/11989 צפיות
יותר ויותר נשים מבצעות בשנים האחרונות ניתוחי הגדלת שדיים, כשלכולן תמיד נמסר מידע בנוגע למספר סיכונים הקשורים לפרוצדורות השונות של הליכים פלסטיים אלה. רוב המידע בדבר הסיכון של ההליך נמסר לנשים על ידי הרופא בשעת הגעה לקליניקה

מאת: הגדלת חזהניתוחים פלסטיים16/12/10942 צפיות
הגדלת חזה היא ניתוח שנשים רבות חושבות עליו במהלך חייהן. זה קשור בעיסוק בהגדרת הנשיות של הנשים השונות שלעיתים מרגישות שחסר להן משהו

מאת: הגדלת חזהניתוחים פלסטיים07/10/10942 צפיות
הגדלת חזה בזריקה היא שיטה חדשנית. השימוש בטכניקה זו מונע את הצורך בהחדרת שתלים או בניתוח פולשני יותר לגוף

מאת: הגדלת חזהניתוחים פלסטיים19/08/101166 צפיות
שתלי סיליקון להגדלת חזה הן אפשרות העומדת בפני מי שרוצה שינוי על ידי ניתוחי חזה שיגדילו את שדיה. לעיתים אישה לא מרוצה מאחד מחלקי גופה, והרגשה זו מערערת את בטחונה העצמי וגורמת לה לחוש פחות נשית. עבור חלק מהנשים ניתוח להגדלת החזה הוא פיתרון מתאים.

מאת: הגדלת חזהניתוחים פלסטיים29/07/101346 צפיות
שיטות ניתוח הגדלת חזה הופכות יצירתיות יותר ויותר עם השנים, וכיום ניתן להגדיל את החזה במספר שיטות ניתוח, וגם בשיטות המכונות ללא ניתוח

מאת: הגדלת חזהניתוחים פלסטיים07/07/101309 צפיות
הגדלת חזה בפוטושופ אינה נדירה כמו שחושבים. נדיר למצוא אישה או גבר שניחנו בנתונים כל כך מושלמים, עד שצבא המעצבים, הפרסומאים ואנשי המחשבים המשתתפים במסע פרסום יִוותרו חסרי תעסוקה.

מאת: הגדלת חזהניתוחים פלסטיים28/04/10966 צפיות
רבים תופסים את החזה הנשי כסמל מובהק של הנשיות החושניות והפריון. כנראה בגלל זה ניתוחי הגדלת חזה נחשבים לאחד הניתוחים המבוקשים והנפוצים ביותר בקרב המגזר הנשי.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161676 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161784 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161619 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152276 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151782 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152308 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica