חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צריכים צלם לחתונה?

מאת: רן ביטון צילום אירועים28/05/20101709 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי ידע שחתונה זה עסק כל כך מורכב, בהתחלה לא היה לכם מושג ולא הבנתם מה זה משנה אם זה יהיה אולם אירועים בראשון לציון או אולם אירועים ברחובות, מה זה צילום סטליס ומה זה בועות אלכוהול?! ומה זה משנה אם מדובר על חתונה אלטרנטיבית או חתונה חילונית, עכשיו הכל מתברר ואתם בשלב הסופי, בוחרים צילום לחתונה.

אז אם אתם ממש קרובים לחתונה כדאי לכם לדעת: תמונות וצילומי וידאו הם אלו שמספקים לנו את השירות החשוב ביותר בכל אירוע ובעיקר בחתונה – תיעוד הרגעים היפים והמרגשים כדי שנוכל לצפות בהם בעתיד שוב ושוב ולהיזכר, באופן מוחשי ביותר, כיצד חגגנו את היום המיוחד.

אילו דברים חשוב לוודא בעת הזמנת צלם אירועים? והאם קיימים הבדלים בין צילום בר מצווה או בריתה לבין צילום אירוע כמו חתונה?

בעת ששוכרים צלם לאירוע, ניתן לקבל פרטים רבים ולחזות את אופן ההתנהלות העתידי שלו כבר במהלך ההתרשמות הראשונית. שימו לב אם הצלם קשוב לשאלותיכם, אם הוא מנסה להבין מהו סגנון הצילום המועדף עליכם ולמידת סבלנותו הכללית. אם אינכם מרגישים כימיה עם הצלם, עדיף שתמצאו אדם אחר לעבודה.

יותר מכל, לפני שסוגרים חוזה עם צלם אירועים, חשוב לבקש לעיין בתיק עבודות. קחו בחשבון שהצילומים שנכנסים לתיק העבודות הם הטובים ביותר, ולכן אם גם הם לא מפילים אתכם מהרגליים, אולי תעדיפו לשכור צלם אחר שאת סגנונו אתם מעריכים יותר.

אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

צלם חתונות בסטילס גובה בממוצע בין 3,000-6,000 ₪ לאירוע, אך אם מדובר בצילום בר מצווה, ניתן לצפות לשלם פחות מכך. זאת משום שחתונות נוטות להיות גדולות יותר מחגיגות בר מצווה, ולא נהוג ללוות את החוגגים בשעות שלפני המסיבה עצמה.

מחפשים צלמים טובים לחתונה שישמרו עבורכם את כל הרגעים המיוחדים מהאירוע? זקוקים לצוות צילום מקצועי באיזור הצפון? בואו לשמוע עוד על מחירים ולקבל טיפים שיעזרו לכם למצוא את הצלם המושלם עוד היום.

 



תגיות המאמר: צלם לחתונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן ביטון מנכ"ל חברת לי קל חתונה  מעל 26.000 מתחתנים במשך עשרים שנים של אירועים. www.lee-kal.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן ביטון

מאת: רן ביטון תוכנה28/08/111595 צפיות
אבל מה אפשר לעשות אם דווקא כעת המחשב לא תקין? איך שוכרים טכנאי מחשבים? האם ניתן להגן על המחשב הביתי ללא כל וירוס? אילו מחשבים חדשים הכי מומלצים לרכישה?

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות – כללי21/06/102039 צפיות
אם המחיר נשמע לכם יקר מדי אבל אתם ממש אוהבים את המקום נסו לנהל משא ומתן, אם יש לכם חתונה גדולה זה אפשרי חתונה קטנה? זה יהיה קשה, נסו להתפשר תאריך החתונה.

מאת: רן ביטון הפקות אירועים21/06/101480 צפיות
איך מארגנים חגיגת בר מצווה שתשקף את מלוא חשיבותו של היום המיוחד ומהן האפשרויות הקיימות לציון האירוע? איך מוציאים גן אירועים אולם ואיך עושים זאת נכון?

מאת: רן ביטון הפקות אירועים18/06/101486 צפיות
בפגישה עם מפיק תצטרכו להחליט ביחד עם מספר דברים חשובים למשל: היכן תרצו לחגוג? אולם? גן אירועים קטן? מסעדה?

מאת: רן ביטון חתונות17/06/101456 צפיות
עבודה טובה של צלם לשם הדגמה, משפיעה הן על המארגנים והן על המוזמנים - אוכל טוב, שתייה טובה, מוסיקה מקפיצה, סרט חתונה ערוך בצורה מקצועית, צוות הגשה נעים הליכות - כולם אחראים להפוך את האירועים הכי משעממים לאירועים הכי מדהימים, או אירוע שנועד לרגש לאירוע שעדיף שלא התרחש.

מאת: רן ביטון להקות אירועים28/05/101856 צפיות
מחיר תקליטן לחתונה נע בין 3,000-6,000 ₪, בעוד תקליטן לבר מצווה עולה כמחצית. תקליטן אשר דורש מחיר שנשמע לכם נמוך מדי כנראה שאינו בטוח בעצמו, ועדיף לבחור באדם מנוסה יותר לעבודה.

מאת: רן ביטון הפקות אירועים14/05/101459 צפיות
חשוב מאוד- לקבל המלצות על חברות הפקה, לבדוק מחירים ועלויות ולהיות עם אצבע על הדופק, ללא ניסיון אין צורך לקחת מפיק, אל תחשבו שזה כל כך פשוט, במיוחד שאתם רוצים חתונה מיוחדת.

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181666 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181618 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181270 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171415 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171650 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171910 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172195 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica