חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארגון אירועים בר מצווה

מאת: רן ביטון הפקות אירועים21/06/20101478 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפעמים נדמה לנו שהזמן ממש עף, שרק אתמול לימדתם את הבן הקטן איך לרכוב על אופניים וכבר הוא בן 13, ונמצא בפני תחילת חייו כבוגר. חגיגת בר המצווה היא אירוע מרגש בחייו של כל ילד יהודי, בין אם מדובר בחגיגה מסורתית יותר או פחות.

איך מארגנים חגיגת בר מצווה שתשקף את מלוא חשיבותו של היום המיוחד ומהן האפשרויות הקיימות לציון האירוע? איך מוציאים גן אירועים אולם ואיך עושים זאת נכון?

ראשית חשוב להחליט כיצד אתם מעוניינים לחגוג, כאשר קיימים אינספור רעיונות לבר מצווה, בערך כמספר החוגגים בכל שנה. האם אתם מעוניינים לערוך אירוע גדול לכל המשפחה והחברים באולם אירועים או בגן אירועים? אולי יתאים לכם אירוע מצומצם בחיק האנשים הקרובים אליכם ביותר? ואולי בכלל תרצו לקחת את כל המשפחה לטיול ארוך בחו"ל? הכל תלוי בהעדפתכם האישית ובמסגרת התקציב שאתם מעוניינים להקדיש לחגיגה.

במידה והחלטתם לערוך אירוע בגן או באולם, עליכם להתחיל לאתר את כל נותני השירות השונים שיהפכו את האירוע למושלם:

-          מצאו מקום – בר מצווה היא אירוע קצר יותר ממרבית החתונות, אשר נערך בכל ימי השנה ללא יוצא מן הכלל, לכן מחירו של אירוע כזה נוטה להיות נמוך בהרבה מזה של חתונה, גן אירועים אולם או מסעדות, חשפו תאריכים פנויים ותוכלו לחסוך המון.

-          קייטרינג לבר מצווה ושירותי בר נוטים גם הם להיות זולים יותר מחתונות, זאת בשל מבחר האלכוהול המצומצם יותר והמנות אשר נוטות להיות יותר פשוטות. אם מקום האירוע נראה לכם איכותי והתרשמתם לטובה מהטעימות, אין סיבה להסס לסגור חוזה.

-          גם צלם לבר מצווה נוטה לקחת תעריף נמוך יותר בשל הליווי במהלך הערב עצמו והשימוש בפחות מצלמות לתיעוד האירוע, אך עדיין חשוב לתאם שירות זה מבעוד מועד.


עכשיו כל מה שאתם צריכים זה רק אירוע מוצלח, המון מזל טוב!

 



תגיות המאמר: בר מצווה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן ביטון מנכ"ל חברת לי קל חתונה  מעל 26.000 מתחתנים במשך עשרים שנים של אירועים. www.lee-kal.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן ביטון

מאת: רן ביטון תוכנה28/08/111593 צפיות
אבל מה אפשר לעשות אם דווקא כעת המחשב לא תקין? איך שוכרים טכנאי מחשבים? האם ניתן להגן על המחשב הביתי ללא כל וירוס? אילו מחשבים חדשים הכי מומלצים לרכישה?

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות – כללי21/06/102037 צפיות
אם המחיר נשמע לכם יקר מדי אבל אתם ממש אוהבים את המקום נסו לנהל משא ומתן, אם יש לכם חתונה גדולה זה אפשרי חתונה קטנה? זה יהיה קשה, נסו להתפשר תאריך החתונה.

מאת: רן ביטון הפקות אירועים18/06/101485 צפיות
בפגישה עם מפיק תצטרכו להחליט ביחד עם מספר דברים חשובים למשל: היכן תרצו לחגוג? אולם? גן אירועים קטן? מסעדה?

מאת: רן ביטון חתונות17/06/101455 צפיות
עבודה טובה של צלם לשם הדגמה, משפיעה הן על המארגנים והן על המוזמנים - אוכל טוב, שתייה טובה, מוסיקה מקפיצה, סרט חתונה ערוך בצורה מקצועית, צוות הגשה נעים הליכות - כולם אחראים להפוך את האירועים הכי משעממים לאירועים הכי מדהימים, או אירוע שנועד לרגש לאירוע שעדיף שלא התרחש.

מאת: רן ביטון להקות אירועים28/05/101855 צפיות
מחיר תקליטן לחתונה נע בין 3,000-6,000 ₪, בעוד תקליטן לבר מצווה עולה כמחצית. תקליטן אשר דורש מחיר שנשמע לכם נמוך מדי כנראה שאינו בטוח בעצמו, ועדיף לבחור באדם מנוסה יותר לעבודה.

מאת: רן ביטון צילום אירועים28/05/101708 צפיות
אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

מאת: רן ביטון הפקות אירועים14/05/101458 צפיות
חשוב מאוד- לקבל המלצות על חברות הפקה, לבדוק מחירים ועלויות ולהיות עם אצבע על הדופק, ללא ניסיון אין צורך לקחת מפיק, אל תחשבו שזה כל כך פשוט, במיוחד שאתם רוצים חתונה מיוחדת.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195895 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182282 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181569 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica