חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה זמן לוקחת לישראלי קניית רכב?

מאת: ליהליסינג והשכרת רכב01/06/2010957 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

- ישראלים צעירים, בגיל עד 25 שנה קונים רכב בערך תוך בשבועיים אחרי קבלת החלטה. מדובר במקרים, שבהם ישראלים צעירים משלמים עבור הרכב מכספם, ולא מכסף של ההורים.

- ישראלים מבוגרים יותר לוקחים גם יותר זמן לקבלת החלטה על קניית רכב. אנשים בגילאים 30-50 בוחרים רכב במשך חודש-חודשיים, בודקים את המחירים ואת האיכות של הרכבים, משווים את ההצעות.

- אנשים מבוגרים יותר יכולים להמתין אם קבלת החלטה סופית עד חצי שנה. אנשים כאלה בדרך כלל מסתמכים על הדעות של החברים ושל הקרובים ועל ניסיון קודם, יותר מאשר על דעות של מומחים.

- נשים שמחליטות לרכוש רכב, מתלבטות כ-20% יותר זמן מאשר גברים, בכל הגילאים.

- אנשים בעלי משפחה גדולה, ילדים והורים ב"גיל הזהב", בוחרים את הרכבים שלהם יותר זמן, מאשר רווקים או זוגות בלי ילדים.

- כאשר מדובר בקניית רכב חדש, ישראלים עושים את הבחירה שלהם פי שניים יותר זמן, מאשר בקניית רכב יד שנייה.

- אנשים, שקונים את הרכב הראשון בחייהם, עושים את בחירתם בדרך כלל בתקופת זמן ארוכה יותר פי 3 מאשר אנשים שכבר יש להם רכב, או היה להם רכב בעבר.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליה

מאת: ליהרכב21/06/10880 צפיות
סטטיסטיקה אומרת, שבין נהגים בעלי רכבים פרטיים משלהם, לפחות 40% אי פעם בחייהם מכרו את הרכב שלהם, בעיקר במטרה לקנות רכב אחר, שמתאים להם יותר. אבל מאיזו סיבה הם בחרו לבצע את תהליך מכירת הרכב? מחקר מסוים נותן תשובה לשאלה זו. במחקר השתתפו כמה מאות נהגים, משני המינים, שמכרו את הרכבים שלהם במשך השנה לפני המחקר.

מאת: ליהרכב21/06/10893 צפיות
סטטיסטיקה אומרת, שבין נהגים בעלי רכבים פרטיים משלהם, לפחות 40% אי פעם בחייהם מכרו את הרכב שלהם, בעיקר במטרה לקנות רכב אחר, שמתאים להם יותר. אבל מאיזו סיבה הם בחרו לבצע את תהליך מכירת הרכב? מחקר מסוים נותן תשובה לשאלה זו. במחקר השתתפו כמה מאות נהגים, משני המינים, שמכרו את הרכבים שלהם במשך השנה לפני המחקר.

מאת: ליהליסינג והשכרת רכב01/06/10826 צפיות
בשנה, כפי שכולנו יודעים, יש ארבע עונות. וכל עונה מתאפיינת במשהו מיוחד – בחום או בקור, בצמיחת העצים והפרחים, ביבולים, באופנה, במזג אוויר וכדומה. והשינויים של העונות משפיעים גם על שוק המכירות.

מאת: ליהליסינג והשכרת רכב01/06/10984 צפיות
איך לקנות רכב? לבוא לחנות, להסתכל, לשאול שאלות, לבחור, ולקנות... נכון, והתהליך הזה לא ממש משתנה, כאשר מדובר בקניית רכב בלוח רכב – ודווקא כל ישראלי שישי בוחר את צורת הקנייה הזאת – אבל בכל זאת יש שינויים, שאליהם חייבים לדעת אנשים, כאשר הם רוצים לקנות רכב בלוח מכוניות.

מאת: ליהליסינג והשכרת רכב01/06/10791 צפיות
מתי ראית רכב לראשונה? תמיד זכרת שהיה רכב אצל ההורים שלך, והם השיבו אותך בכיסא ילדים ונסעו איתך לטיול, לאירוע , לבקר את הסבתא או את הדודים, או לכל מקום אחר? או שבפעם הראשונה ראית רכב בטלוויזיה? או חולף על פניך ברחוב, או בחצר של השכנים?

מאת: ליהרכב19/05/101034 צפיות
היסטוריה של החברה היפנית סוזוקי, התחילה בשנות העשרים של המאה שעברה. בכפר ליד הים, איש ששמו היה מאציו סוזוקי ייסד את החברה, אשר עוסקת בייצור ... כלי עבודה חקלאים. פרויקטים לביית מכוניות התחילו מאוחר יותר, באמצע שנות השלושים, ובסופן הם הופסקו, כי ממשלת יפן החליטה, שזה לא משתלם.

מאת: ליהרכב19/05/10803 צפיות
אתה בעל רכב משומש, אבל הרכב הזה מזמן כבר הפסיק למצוא חן בעינך, או שאתה מעוניין להחליף את הרכב הזה בגלל שינוי מעמד, או מכל סיבה אחרת. בקיצור – הרכב המשומש שלך שירת אותך הרבה זמן, אבל הכל עובר, הכל משתנה, השתנה גם היחס שלך לרכב הישן, והחלטת למכור את הרכב המשומש, כדי לרכוש לך רכב חדש ונוצץ. רעיון טוב. אבל איך בדיוק להעביר את תהליך מכירת רכב משומש, כדי להיות בטוח, שקיבלת עבורו את המחיר הנכון?

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205363 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192954 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181348 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181343 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172910 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172387 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162113 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica