חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפת היסטוריה: רכב סוזוקי

מאת: ליהרכב19/05/20101033 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


היסטוריה של החברה היפנית סוזוקי, התחילה בשנות העשרים של המאה שעברה. בכפר ליד הים, איש ששמו היה מאציו סוזוקי ייסד את החברה, אשר עוסקת בייצור ... כלי עבודה חקלאים. פרויקטים לביית מכוניות התחילו מאוחר יותר, באמצע שנות השלושים, ובסופן הם הופסקו, כי ממשלת יפן החליטה, שזה לא משתלם.

לקראת המלחמההקרובה, ממשלת יפן החליטה לשים יותר לב לציוד צבאי, וכמובן – למכוניות צבאיות. בסוף מלחמת העולם השנייה, כאשר עצם קיומו של הצבא ביפן נחשב ל"לא משתלם", סוזוקי שוב התחיל לעסוק ביצירת מכוניות. היצירה החדשה שלו הייתה - ... אופניים עם מנוע.

ב-1955 חברת סוזוקי יצרה כבר כמה אופנועים בחודש. ליצור המכוניות החברה הזאת עברה מאוחר יותר. רק בשנת 1961, כאשר היא השלימה את הבנייה של המפעלTayokava . לשוק נכנסו קודם כל משאיות, ובשנת 1962 – רכבים פרטיים.


בשנת 1963 החברה נכנסה לשוק האמריקני - בלוס אנג'לס נפתחה הנציגות שלה.

ועד 1968 הגיע ייצור המכוניות סוזוקי עד ל-000 193 לשנה.

היום חברת סוזוקי מפיצה את הרכבים שלה בלמעלה מ-190 מדינות העולם, בהיענות מלאה לבקשות הלקוחות. מכוניות סוזוקי נותנות לנהג אפשרות להרגיש מוגן בזמן הנהיגה. המכוניות בעלות עיצוב ותכנות מעולה. רכב סוזוקי כולל עיצוב חדש, המבוסס על האיכות המסורתית. הבעלים של מכוניות סוזוקי יכולים לעשות על רכב זה כל דרך ארוכה בכל עונות השנה, בלי להיות תלויים בתנאי מזג האוויר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליה

מאת: ליהרכב21/06/10879 צפיות
סטטיסטיקה אומרת, שבין נהגים בעלי רכבים פרטיים משלהם, לפחות 40% אי פעם בחייהם מכרו את הרכב שלהם, בעיקר במטרה לקנות רכב אחר, שמתאים להם יותר. אבל מאיזו סיבה הם בחרו לבצע את תהליך מכירת הרכב? מחקר מסוים נותן תשובה לשאלה זו. במחקר השתתפו כמה מאות נהגים, משני המינים, שמכרו את הרכבים שלהם במשך השנה לפני המחקר.

מאת: ליהרכב21/06/10893 צפיות
סטטיסטיקה אומרת, שבין נהגים בעלי רכבים פרטיים משלהם, לפחות 40% אי פעם בחייהם מכרו את הרכב שלהם, בעיקר במטרה לקנות רכב אחר, שמתאים להם יותר. אבל מאיזו סיבה הם בחרו לבצע את תהליך מכירת הרכב? מחקר מסוים נותן תשובה לשאלה זו. במחקר השתתפו כמה מאות נהגים, משני המינים, שמכרו את הרכבים שלהם במשך השנה לפני המחקר.

מאת: ליהליסינג והשכרת רכב01/06/10957 צפיות
כמה זמן לוקח לך לעשות קניות בסופרמרקט? תלוי במספר המוצרים בתור לקופה, אבל בדרך כלל לא תחשוב יותר מדקה-שתיים, לפני שאתה מכניס לעגלה מוצר מסוים. וכמה זמן לוקחת קניית מיקרוגל או תנור חשמלי, או מכונת כביסה? לפני קנייה כזאת תתייעץ עם קרובים או חברים, תעבור בחנויות, כדי לעשות את הבחירה הכי טובה, גם מבחינת איכות וגם מבחינת מחיר...

מאת: ליהליסינג והשכרת רכב01/06/10826 צפיות
בשנה, כפי שכולנו יודעים, יש ארבע עונות. וכל עונה מתאפיינת במשהו מיוחד – בחום או בקור, בצמיחת העצים והפרחים, ביבולים, באופנה, במזג אוויר וכדומה. והשינויים של העונות משפיעים גם על שוק המכירות.

מאת: ליהליסינג והשכרת רכב01/06/10984 צפיות
איך לקנות רכב? לבוא לחנות, להסתכל, לשאול שאלות, לבחור, ולקנות... נכון, והתהליך הזה לא ממש משתנה, כאשר מדובר בקניית רכב בלוח רכב – ודווקא כל ישראלי שישי בוחר את צורת הקנייה הזאת – אבל בכל זאת יש שינויים, שאליהם חייבים לדעת אנשים, כאשר הם רוצים לקנות רכב בלוח מכוניות.

מאת: ליהליסינג והשכרת רכב01/06/10791 צפיות
מתי ראית רכב לראשונה? תמיד זכרת שהיה רכב אצל ההורים שלך, והם השיבו אותך בכיסא ילדים ונסעו איתך לטיול, לאירוע , לבקר את הסבתא או את הדודים, או לכל מקום אחר? או שבפעם הראשונה ראית רכב בטלוויזיה? או חולף על פניך ברחוב, או בחצר של השכנים?

מאת: ליהרכב19/05/10803 צפיות
אתה בעל רכב משומש, אבל הרכב הזה מזמן כבר הפסיק למצוא חן בעינך, או שאתה מעוניין להחליף את הרכב הזה בגלל שינוי מעמד, או מכל סיבה אחרת. בקיצור – הרכב המשומש שלך שירת אותך הרבה זמן, אבל הכל עובר, הכל משתנה, השתנה גם היחס שלך לרכב הישן, והחלטת למכור את הרכב המשומש, כדי לרכוש לך רכב חדש ונוצץ. רעיון טוב. אבל איך בדיוק להעביר את תהליך מכירת רכב משומש, כדי להיות בטוח, שקיבלת עבורו את המחיר הנכון?

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213850 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213979 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214160 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204628 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195594 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196288 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193513 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica