חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוקוק בלב - כפר נופש אטרקציות ובילוי

הדרך לקיבוץ חוקוק מתחילה על פי רוב באחת מהירידות לכינרת. דרך ציורית ומפותלת, נוף גולן ומרחבי כינרת ברקע. תדאגו למוזיקה טובה והרי אתם בתפאורה מושלמת לפתיחתה של חופשה.

תזכרו שאתם לא ממהרים לשום מקום, סעו לאט והגיבו בסבלנות לנהגים שבסביבה.

אחרי שירדתם לכינרת, הגיע הזמן לעלות בכביש המתפתל לעבר הקיבוץ, הנוף קסום והאוטו שייתכן שיתאמץ מעט יזכיר לכם שאוטוטו פניכם לחופשה - נופש של שקט ושלווה.

כפר נופש לכל המשפחה

בלב הקיבוץ השקט והפסטורלי, בין מדשאות ירוקות ומדרכות צרות, אל מול נוף הכנרת והארבל שוכן לו כפר הנופש "חקוק בלב" שבקיבוץ חוקוק.

72 חדרים חמים ופשוטים למראה מחכים לכם בקיבוץ. החדרים צמודי קרקע, מאובזרים בפשטות ומתאימים לזוגות או משפחות. ארבעה סוגים של חדרי אירוח יאפשרו לכם לתמרן בין צרכים לכסף ולבחור במה שיתאים עבורכם.

הקיבוץ מתאפיין במדשאות ירוקות, פרחים בגינות והרבה שקט. שמורה בעבורי פינה חמה בלב למקומות שמוכנים להביא בעלי חיים. אז אם יש לכם כלב בבית שלא תרצו להשאיר עליו בייביסיטר, מוזמנים להביאו איתכם.

אטרקציות - מה בקיבוץ חוקוק?

עבור ילדים החיים בעיר, קיבוץ חוקוק יהיה כמו גן עדן: מדשאות רחבות ידיים המאפשרות חופש אין סופי, ריצות ומשחקים, מתקני מתנפחים אטרקטיביים, ג'ימבורי לילדים קטנים יותר, גן שעשועים חדיש וסדנאות יצירה בימי שישי אחרי הצהריים.

בואו נודה, כשלילדים טוב אז גם לנו טוב, וייתכן שתצליחו לתפוס כמה שעות מנוחה כאשר הם בחוץ. בתוך הקיבוץ חדר אוכל גדול וגם מינימרקט. אורחי כפר הנופש יוכלו להיכנס בחינם לחוף חוקוק השוכן במרחק 5 דקות נסיעה מהקיבוץ.

אטרקציות בסביבה

קודם כל כינרת, כינרת מכל עבר. בכינרת תוכלו ליהנות ברחצה, מנוחה ושיזוף, גם בשייט ואפילו באופניים. ממש לאחרונה סיימה החברה להגנת הטבע לסמן את שביל סובב כינרת.

תוכלו ללכת קטעים ברגל וגם לנסוע באופניים. להצטרף לטיול מודרך או לשכור אופניים תוכלו ב"אביב טיולי אופניים" שבטבריה.

חוויית רכיבה

בחוות "ורד הגליל" הסמוכה לצומת עמיעד תוכלו ליהנות מטיולי רכיבה בשלל סגנונות. סוסי פוני חביבים ממתינים לילדים קטנים, שיעורי רכיבה לילדים גדולים יותר וטיולי סוסים למנוסים וגם לאלה שפחות. בתחומי החווה ממוקמת מסעדה בסגנון אמריקאי.

מתאימה במיוחד לחובבי הבשרים שביניכם. המבורגר, סטייק עסיסי, פרגיות בגריל ועוד שלל סוגי בשרים בטוח יעשו את העבודה ויחזירו אותכם לצימר שבעים, כבדים ומרוצים.

חווית שוקולד

אין ספק שבחוות השוקולד גליתא שבקיבוץ דגניה ב' תזכו לחווית שוקולד אמיתית. מה שטוב בגליתא זה שאין צורך להזמין סדנא מראש. פשוט באים לדלפק מתעניינים בסדנאות האפשריות, נרשמים ומחכים. בין הסדנאות - סדנאות לקטנטנים, לכל המשפחה, לבני נוער ולמבוגרים בלבד.

בנוסף ניתן כמובן לטעום ולקנות ממוצרי השוקולד המשובחים, להביט בעבודת הייצור ולראות סרט אודות תהליך הכנת השוקולד. אפשר גם סתם ליהנות מכוס קפה ומגלידות ביתיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינטרנטע

מאת: אינטרנטעמוסדות לימוד27/02/111706 צפיות
החלטת ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים? לפניך כל הפרטים אודות מוסדות הלימוד במרכז הארץ, שיכולים להתאים לך...

מאת: אינטרנטעלימודים אקדמאיים16/02/111748 צפיות
איפה ניתן ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים בצפון הארץ? בואו לקרוא טיפים ומידע חשוב לסטודנטים לעתיד...

מאת: אינטרנטעבריאות השן09/02/112300 צפיות
האם מדינת ישראל תאשר בחוק מתן טיפולי שיניים לילדים בחינם? בואו להבין במה דברים אמורים...

מאת: אינטרנטעבעלי חיים - כללי07/02/113499 צפיות
חשבת פעם מה עלה בגורלן של מאות ואלפי בעלי חיים בעקבות אסון הכרמל?

מאת: אינטרנטעחיות מחמד03/01/112025 צפיות
בכל בית שלישי בישראל יש חיית מחמד, כלב או חתול. כל מי שגידל או מגדל כלבים וחתולים יודע עד כמה הם אהובים... אבל אם אנחנו כל כך אוהבים את חיות המחמד שלנו, למה אף אחד לא שואל בכל רם ובודק מה הם אוכלים?

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/101879 צפיות
טיפול מומלץ לחרדה או פוביה הינו טיפול קוגניטיבי התנהגותי, CBT, וכיום נחשב לטיפול היעיל ביותר במצבים כאלו.

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/102171 צפיות
איך תזהו חרדה או פוביה אצל ילדיכם? למה חשוב לשים לב? קיראו בהרחבה.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205143 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205030 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195490 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195689 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196438 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182456 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181710 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica