חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב הבית וחדרי השינה לפי עקרונות הפנג שוואי

תורת הפאנג שוואי אינה עוסקת בעיצוב, אלא בבדיקת איכות החלל למען קבלת הישגים והצלחה בכל תחומי החיים. היות וקיימים שינויים במיקומי הרהיטים בבית למען אותם הישגים והצלחות, הפנג שואי נקשר לתורת העיצוב פנים, אך אין קשר בין הדברים.

קיימים מספר פרמטרים, שיש לשים עליהם דגש בעיצוב חדר על פי הפנג שוואי, כך שהאנרגיה בחדר תזרום בצורה נכונה יותר ובעל החדר יחוש במיטבו.

החשוב בחדר ובבית עצמו הוא דלת הכניסה, המביאה לאנרגיות טובות או מאתגרות לבית ולחדר, לכן חשוב כי דלת הכניסה תיפתח עד סופה ללא מכשולים בדרך, דלת שנפתחת ונסגרת בקלות, הינה דלת טובה המביאה לאנרגיות חיוביות ולהזדמנויות טובות.

דבר נוסף שחשוב בדלת הכניסה, הוא חסימה של הדלת. במידה וקיים אלמנט העומד מול הדלת, כגון קיר, מעלית, מדרגות, רהיט ואפילו מראה, אינם טובים וגורמים להזדמנויות הטובות שלנו לברוח מאיתנו.

לאחר התמקדות בדלת הכניסה נוכל להתמקד בחדר עצמו. החשוב בחדר הוא לא מיקום הריהוט אלא מיקום האדם בתוכו.

חשוב כי  האדם יהיה מצד אחד במקומות הנכונים לו בתוך החדר, זאת לפי תאריך לידתו המעניק כיוונים טובים לישיבה, שינה בכל תחום חיים- קריירה, זוגיות ובריאות. מצד שני יש לשים לב כי אותו אדם יהיה בעל תמיכה והגנה בחדר עצמו, כלומר שתהיה תמיכה בגבו, כאשר הינו יושב או יש ולא רק יתמקם במיקום הנכונים לו.

מלבד מיקום נכון ותמיכה טובה, חשובה השליטה של האדם על כל חלל החדר ובעיקר על דלת הכניסה. הסתכלות על דלת הכניסה אינה ישיבה או שינה מול דלת הכניסה, יש לזכור כי הימצאות ישירה מול דלת הכניסה מובילה לעייפות ולכובד, תחושת בילבול, קו הבריאות אינו טוב ואף השינה אינה טובה או קיים חוסר ריכוז בזמן לימודים ועבודה.

הכלל השלישי בעיצוב החדר הוא מרכז החדר פתוח. כאשר במרכז החדר נמצאים חפצים או ריהוט, קיימת חסימה של האדם השוהה בחדר והזדמנויות אינן מגיעות בקלות לחייו, לכן חשוב שלא להעמיס בחדר חפצים וריהוט, הדבר תקף גם לבית עצמו ולמרכזו. מומלץ לסדר את החדר בצורה כזו שהזרימה של אנרגיה תהיה בו טובה ותביא להזדמנויות טובות בכל תחום.

לא כל חדר מתאים לכל אדם בבית, האחד יחוש בו טוב והשני לא, לכן מומלץ לערוך התאמה מלאה בין החדר לדיירי הבית, זאת בהתאם לתאריך הלידה של האדם מול חזית ומעלות הבית, הנלקחים בעזרת מצפן סיני שעימו עורכים ייעוץ פנג שואי. דרך תאריך הלידה ומעלות המבנה, מתקיימת התאמה בין החדרים לדיירי הבית ולכל תחום חיים. לפני בנייה או שיפוץ או בכל זמן נתון שבו קיימות בעיות ותקיעות בבית, מומלץ "לשדך" בין החדרים לתפקיד החדר ולאדם המתאים לחדר זה, בעזרת ייעוץ פאנג שואי פשוט, הנערך בפגישה אחת או שתיים ודרכו ניתן לקבל תובנות חדשות על דיירי הבית וחייהם מתוך הבית עצמו- האם הבית מאתגר או תומך בהם? ובאיזה תחום?

ייעוץ פאנג שוואי מומלץ לפני עיצוב או שיפוץ ואפילו בנייה של בית, זאת להימנע מביזבוז יתר של כספים על עיצוב ובנייה לא נכונה של החלל אשר יכול לאתגר בעתיד את הדיירים.

בית אינו בגד שניתן להחליף בקלות, לכן מומלץ לבדוק, לתקן ולתעל את חייך מתוך הבית. הייה בזמן הנכון ובמקום הנכון וכך ההתנהלות תהיה נכונה בחייך.

שלומית שטיינברג- יועצת מוסמכת לפנג שואי ומיסטיקה סינית (אסטרולוגיה ונומרולוגיה סינית, טארוט סיניים ואי צינג)

052-8708298/ www.fengshui-mystic.co.il

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלומית שטיינברג- יועצת מוסמכת לפנג שואי ולמיסטיקה סינית, חברת האגודה הישראלית לפנג שואי

טל'- 052-8708298

אתר- www.fengshui-mystic.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומית שטיינברג

מאת: שלומית שטיינברגעיצוב פנים31/07/121240 צפיות
במיוחד לט"ו באב- כיצד להביא לזוגיות טובה בחייך, דרך עיצוב חדר השינה? קבלו 6 טיפים לעיצוב חדר השינה כך שיביא לכם זוגיות טובה!

מאת: שלומית שטיינברגעיצוב פנים08/05/121287 צפיות
לצבע קיימת משמעות, הצבע יכול להתבטא בצבע הבגד, צבע הרהיט, הקיר או המצעים. שימוש בצבעים בפנג שואי הם ככלי לטיפול ולאיזון האדם מתוך המבנה הקיים, כאשר גם מבחינת הצבעים, הכול קשור לטבע, במקרה זה לחמישה אלמנטים- עץ, אש, אדמה, מתכת ומים. דרך תכונות האלמנטים ניתן לקבל הכוונה לגבי מהות ואופי האדם, קווי התנהגות, התאמה זוגית ומקצועית ואף אילו כלים וצבעים יכולים לחזק את... אותו אדם לפי חמשת האלמנטים.

מאת: שלומית שטיינברגפנג שואי05/04/118969 צפיות
בחירת דירה הינה פרמטר מאוד חשוב בחיינו- מדוע? בית מעניק עבורנו יציבות וביטחון ולפי הפנג שואי, בחירת בית הינה חשובה ביותר עבור הצלחה בכל תחומי חיינו. בית טוב מעניק לחיינו אושר, הצלחה, שגשוג ובריאות!

מאת: שלומית שטיינברגמיסטיקה20/03/112025 צפיות
לפי חוכמת הפנים הסינית, הנקראת גם בשם- הפִיזְיוֹגְנוֹמְיָה, ניתן להגדיר את אופי האדם רק מהסתכלות על תווי פניו. בעבר, עוד מימי הקיסרות בסין, כל מי שהיה מעוניין בעבודה בחצר המלכותית, היה חייב להיבדק לפי פניו ותאריך לידתו.

מאת: שלומית שטיינברגאדריכלות פנים16/03/111352 צפיות
מה מבנה הבית מספר על הדיירים? קיימים חמישה צורות מרכזיות למבנים- ריבוע, מלבן, עגול, משולש ואמורפי. כל אחת מהצורות לקוחה מתוך חמשת האלמנטים- עץ, אש, אדמה, מתכת ומים. דרך חמשת האלמנטים ניתן להשיג מידע על האדם וביתו, דרך תכונותיהם והיחסים העומדים ביניהם.

מאת: שלומית שטיינברגאסטרולוגיה03/03/112248 צפיות
כיצד תדע אם חייך יהיו בעלי מעברים ושינויים או בעלי שיגרה וחוסר בתזוזה?

מאת: שלומית שטיינברגחינוך ולימודים - כללי24/02/111936 צפיות
לכבוד הסימסטר החדש של הסטודנטים, החלטתי לכתוב על כיצד ניתן להשיג הצלחה בתחום הלימודים. חשוב להבין כי נקודת המוצא להצלחה בלימודים הוא תאריך הלידה ומקום הלימודים בבית! מיקומך בבית מאפשר יכולת ריכוז טובה ומכאן להגיע גם להצלחה בלימודים בקלות יותר! מיקום הינו חשוב במיוחד לתלמידים וסטודנטים שקשה להם במסגרת זו או לאלו שמתקשים עם החומר הרב שעליהם לזכור ולשנן.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222468 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222712 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202732 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202800 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202246 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202223 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica