חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קריאה בתווי הפנים- מה זה אומר עלייך?

מאת: שלומית שטיינברגמיסטיקה20/03/20112025 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בהסתכלות לאחור, ניתן לראות כי גם בימי יוון הקלאסית היה חקר של תווי הפנים.

תווי הפנים מגלות את תכונות האופי שלנו, אך ההבדל בין סין ליוון, הוא שבסין העתיקה גילו גם את נתיב הגורל של האדם דרך פניו ואת הזמנים שבהם יתרחשו דברים טובים ורעים בחייו.

כיום, בעידן המודרני, קריאה בתווי הפנים הינה תוספת לקריאת גורלו של האדם, ובעיקר טובה ונחוצה לאנשים שאינם מודעים לתאריך לידתם המדויק.

הבעיה העיקרית בקריאה בתווי הפנים היא שינויים פיזיים שנערכים בהם, כגון- ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים, וברגע שאדם עבר שינוי מהותי בפניו, נתיב גורלו משתנה ואותו חלק בפניו שעבר שינוי, מציין שינוי מבחינת גורלו- לטוב או לרע.

חשוב לזכור כי כל אדם בעל נתיב גורל שונה, ויש צורך בבדיקה מעמיקה על פניו באופן אישי.

במאמר זה נעניק מספר נקודות ציון לבדיקת הפנים באופן עצמאי.

חלקי הפנים ומשמעותם-

האוזניים מציינות את גילאי הילדות שלנו עד לגיל ההתבגרות, מגיל 0 ועד 14 ומתייחסות למצב הבריאות והיכולת הלימודית שלנו בגילאים אלו, כאשר ניתן לאבחן גם את מצב הזוגי והכלכלי של הורינו בגילאים אלו ובנוסף ניתן לאבחן דרך האוזן האם אנו בעלי היכולת להתפרסם!                   על מנת להגיע למסקנה זו, "משוך" קו דמיוני מקצה האוזן ועד לקו הגבה.                                 במידה והקו הדמיוני ממוקם מעל לגבה- קיים סיכוי חיובי לפרסום בחייך.

המצח, מתייחס לגילאי 15- 30, ומציין יכולת אקדמאית וכלכלית בחיינו בגילאים אלו-               

על מנת לאבחן אם נצליח מבחינה כלכלית, יש צורך במצח גבוה וחלק- ללא צלקות או גבשושיות למיניהן. (גבשושיות במצח גבוה יכולות לציין איבוד כסף במהלך טיול או נסיעה)                                    

במידה וקיים מצח נמוך- קיימת בעיה כלכלית וככול שהמצח אינו חלק, קיים גם חוסר בתמיכה כלכלית מהבית והסביבה.

דרך קו השיער ניתן לאבחן האם נתחתן לפני או אחרי גיל 30 - במידה וקו השיער ליד המצח הינו בעל קו ישר ללא מפרצים או זוויות (הנוצרות בדרך כלל במרכז קו השיער) ניתן לומר כי אדם זה יתחתן לפני גיל 30 ולהיפך.

מהגבות ועד השפתיים מתייחסים לגילאי 30 עד 50. הגבות מתייחסות לאינטליגנציה והאם אנו בעלי ראש פתוח, לשם כך ניתן לבדוק את המרחק בין הגבות. במידה והינו מעבר ל-2 אצבעות, אנו בעלי ראש פתוח! ולהיפך.

העיניים מתייחסות לפוריות ולמצב בריאותי. עיניים טובות הן עיניים נוצצות, בעלות לובן ללא אדמומיות, עיניים פקוחות לרווחה וללא שקים או שחור מתחת לעיניים.

במידה ולאישה קיים שחור מתחת לעיניים באופן קבע, הדבר יכול לציין בעיות פוריות או בעיות עם ילדים- ילד מאתגר.

דרך העיניים ניתן אף לבדוק בגידות מצד הגבר..אבל על כך יש צורך בבדיקה מעשית ואישית.

האף מתייחס לבריאות ולמצב הזוגיות בגילאי 30-50. בגדול ניתן לומר כי אף טוב הוא אף עם גשר ישר ללא שבירות או בליטות למיניהן שיכולות לציין בעיות בריאות, בעיקר עם על הגשר קיימות צלקות.                                                                                                                            

אף בעל בליטות או שבירות מרמז על בעיות בחיי הזוגיות ועל חוסר הנאה מחיי הנישואין בגילאים אלו ויש הטוענים כי נישואים שניים טובים יותר לאנשים אלו.                           

המצב הכלכלי של האדם בגילאי 30-50, נמדד על פי הנחיריים.                                                        

נחירים גדולות ונראות באופן מובהק בפרונט הפנים- האדם יכול להצליח יפה כלכלית, בעיקר אם סיום האף הינו רחב.

הלחיים, לא אומרות הרבה על קווי האופי של האדם, אבל חשוב שהלחיים יהיו שמנמנות או בשרניות ושלא יהיו עליהן שומות או צלקות למען חיים טובים ומאושרים יותר.

החלק האחרון לגילאים אלו הם השפתיים, אלו מציינות התייחסות לדעות שלנו או של אחרים, לאופן הביטוי ולשנת 2011 גם ליכולת כלכלית דרך שיווק ופרסום.

התייחסות לדעות אנשים אחרים לפני הדעות שלנו, מופיעה כאשר השפה התחתונה יותר עבה מהשפה העליונה ולהיפך- שפה עליונה עבה מהתחתונה מציינת התייחסות רק לדעות שלנו וריכוז בעולם האישי שלנו.

גודל השפתיים מציין האם אנו בעלי יכולת ביטוי או שלא?!                                                   במידה והשפתיים קטנות, אין ביטוי רב ולהיפך- הביטו בשפתיה של נופר מבית האח הגדול!

בשנת 2011 לכל מי שיש שפתיים עבות וגדולות, בעל מימוש עצמי טוב ויכול לעשות כסף דרך יכולת ביטוי או שיתופי פעולה שיווקיים.

הסנטר שייך לגילאי 50-60, זהו הגיל שלפי הסינים אנו נהנים מהפירות שגידלנו, וכעת צריכים שהילדים ידאגו לנו, מבחינה כלכלית.                                                                                      

במידה והסנטר מעוגל- קיימת תמיכה כלכלית מהילדים והמצב הכלכלי טוב. במידה והסנטר מחודד- יהיה לנו יותר קשה מבחינה כלכלית וייתכן ואין תמיכה מילדים או שאין קשר עם הילדים בגיל הבגרות. מעבר לגיל 60 קיימות נקודות זמן לאורך הפנים, אך עליהן נתייחס בזמן אחר.

הפנים יכולות לגלות לנו עולם ומלואו, החל מקווי אופי ועד לזמנים שבהם קיימת הצלחה או אתגר בחיינו ובאיזה אופן. במידה ונחליט לשנות את תווי פנינו, אנו משנים את נתיב הגורל- לטוב או לרע.

 שלומית שטיינברג- יועצת בכירה לפנג שואי ולמטפיסיקה סינית

052-8708298

www.fengshui-mystic.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלומית שטיינברג- יועצת מוסמכת לפנג שואי ולמיסטיקה סינית, חברת האגודה הישראלית לפנג שואי

טל'- 052-8708298

אתר- www.fengshui-mystic.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומית שטיינברג

מאת: שלומית שטיינברגעיצוב פנים31/07/121240 צפיות
במיוחד לט"ו באב- כיצד להביא לזוגיות טובה בחייך, דרך עיצוב חדר השינה? קבלו 6 טיפים לעיצוב חדר השינה כך שיביא לכם זוגיות טובה!

מאת: שלומית שטיינברגעיצוב פנים08/05/121287 צפיות
לצבע קיימת משמעות, הצבע יכול להתבטא בצבע הבגד, צבע הרהיט, הקיר או המצעים. שימוש בצבעים בפנג שואי הם ככלי לטיפול ולאיזון האדם מתוך המבנה הקיים, כאשר גם מבחינת הצבעים, הכול קשור לטבע, במקרה זה לחמישה אלמנטים- עץ, אש, אדמה, מתכת ומים. דרך תכונות האלמנטים ניתן לקבל הכוונה לגבי מהות ואופי האדם, קווי התנהגות, התאמה זוגית ומקצועית ואף אילו כלים וצבעים יכולים לחזק את... אותו אדם לפי חמשת האלמנטים.

מאת: שלומית שטיינברגפנג שואי05/04/118969 צפיות
בחירת דירה הינה פרמטר מאוד חשוב בחיינו- מדוע? בית מעניק עבורנו יציבות וביטחון ולפי הפנג שואי, בחירת בית הינה חשובה ביותר עבור הצלחה בכל תחומי חיינו. בית טוב מעניק לחיינו אושר, הצלחה, שגשוג ובריאות!

מאת: שלומית שטיינברגאדריכלות פנים16/03/111352 צפיות
מה מבנה הבית מספר על הדיירים? קיימים חמישה צורות מרכזיות למבנים- ריבוע, מלבן, עגול, משולש ואמורפי. כל אחת מהצורות לקוחה מתוך חמשת האלמנטים- עץ, אש, אדמה, מתכת ומים. דרך חמשת האלמנטים ניתן להשיג מידע על האדם וביתו, דרך תכונותיהם והיחסים העומדים ביניהם.

מאת: שלומית שטיינברגאסטרולוגיה03/03/112248 צפיות
כיצד תדע אם חייך יהיו בעלי מעברים ושינויים או בעלי שיגרה וחוסר בתזוזה?

מאת: שלומית שטיינברגחינוך ולימודים - כללי24/02/111936 צפיות
לכבוד הסימסטר החדש של הסטודנטים, החלטתי לכתוב על כיצד ניתן להשיג הצלחה בתחום הלימודים. חשוב להבין כי נקודת המוצא להצלחה בלימודים הוא תאריך הלידה ומקום הלימודים בבית! מיקומך בבית מאפשר יכולת ריכוז טובה ומכאן להגיע גם להצלחה בלימודים בקלות יותר! מיקום הינו חשוב במיוחד לתלמידים וסטודנטים שקשה להם במסגרת זו או לאלו שמתקשים עם החומר הרב שעליהם לזכור ולשנן.

מאת: שלומית שטיינברגאסטרולוגיה20/02/111838 צפיות
מה קורה עם גלעד שליט? יותר מ-1700 ימים ואין לנו מושג לגביו! לכן החלטתי לערוך מפה אסטרולוגית לגלעד ולבדוק מה קורה איתו והשאלה החשובה מכל- מתי יחזור אלינו?

מאמרים נוספים בנושא מיסטיקה

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה23/11/152281 צפיות
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה14/06/151737 צפיות
הוא אולי הפלאי שבשיטות המיסטיות המקיפות אותנו כיום; הוא לא רציונלי בשום צורה, הוא לא מבוסס על שיטת טיפול אלטרנטיבית ובעיקר – אי אפשר להוכיח אותו או את קיומו. מי שמתנסה בו בדרך כלל יוצא נשכר, שלא לדבר על העובדה שהוא שב ונעזר בו בדרך כלל, ואלו שטרם העזו לנסות אותו מסיבות שונות – כדאי שתקראו את המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה20/04/151566 צפיות
סביר להניח שאין אחד שקורא את השורות האלה וטרם התנסה בייעוץ על ידי תקשור, ואם יש אחד כזה, הרי שהמאמר הזה בדיוק בשבילו. אם כבר התנסיתם בייעוץ בתקשור ואם לא – אתם ודאי יודעים שתקשור הפך לאחת האופציות המבוקשות יותר כיום בעולם המיסטיקה והייעוץ המיסטי, ובמאמר הזה נספר לכם על האפשרויות לתקשור שמציעים מיסטיקנים און ליין.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151541 צפיות
בשנים האחרונות הפך המונח "מיסטיקנים און ליין" למונח השגור בפי כול, שנשמע כמעט מכל עבר. אך למה בעצם הכוונה? מה זה ומי הם מיסטיקנים און ליין? איך נוכל לאתר אותם ומתי נרצה לחפש אותם? במאמר הזה ננסה לעשות מעט סדר בדברים.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151635 צפיות
מיסטיקנים און ליין עומדים לרשותנו כיום במגוון רחב מאוד של אתרים, והפנייה אליהם יכולה להיות אפשרות מצוינת במקרים שבהם אנו זקוקים לעזרה מיידית, לייעוץ רוחני שיינתן באופן נגיש ופשוט. כיצד מתבצע ייעוץ און ליין וכיצד נבחר את המיסטיקן המועדף עלינו מבין כל המיסטיקנים און ליין?

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151527 צפיות
פתאום בשנים האחרונות כולם מדברים בגלוי על "עין הרע"; לא עוד משהו שמדברים עליו בחדרי חדרים, לא עוד משהו "לבורים בלבד" – כולנו מודעים לעובדה שעין הרע קיימת ולצורך להתגונן מפניה, ולפחות להיות מודעים אליה ולהיזהר ממנה. ואם כבר נפגענו, הרי שחשוב לדעת שיש כיצד להסיר אותה. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שקיבלנו ממיסטיקנים און ליין המומחים להסרת עין הרע.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151550 צפיות
אין אחד שלא חווה את התחושה הזו של להיפרד מבן זוג ולאחר מכן להצטער על כך במשך חודשים רבים, נכון? לא תמיד בטוח שהייתם באמת חוזרים אליו, אבל ישנן הפעמים הנדירות הללו שבהן אתם באמת מייחלים לכך שיכולתם לסובב את הגלגל אחורה ולשנות את הבחירות שלכם. איך כל זה קשור להחזרת אהבה? הכול במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica