חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אסתמה - המקור והטיפול

אסתמה היא מחלה אשר פוגעת בדרכי הנשימה והריאות, כאשר מדובר על מחלה דלקתית, בדרך כלל כרונית. אסתמה יכולה להיות מחלה מולדת או נרכשת, והיא פוגעת באופן משמעותי באיכות החיים, משום שהיא מקשה על תפקוד נורמטיבי של האדם במהלך סדר היום הרגיל, ועל אחת בהתקפי אסתמה, אשר ללא טיפול נאות, עלולים להסתיים אף במוות.

מקור הופעתה של אסתמה

אסתמה יכולה להיווצר מכמה סיבות, כאשר סיבה אחת להופעתה של אסתמה היא תורשה, ואנשים רבים נולדים עם המחלה, כמו כן, ניתן לחוות התקפי אסתמה לראשונה גם בשלבים מתקדמים יותר של החיים, וזאת כתוצאה מחשיפה לגורמים אשר מעוררים את המחלה, ביניהם זיהום אוויר או רגישות לתרופות מסויימות, כך למשל, תרופות המיוצרות על בסיס סטירואידים עלולות ליצור את התקפים.

אסתמה מתאפיינת ברגישות נשימתית, כאשר ישנם גורמים שונים אשר יכולים להוות מקור שיעורר אסתמה ביניהם פעילות גופנית מאומצת, שאיפה וחשיפה לעשן סיגריות, פרוות, אבק ועוד.

בדרך כלל אנשים אשר חולים באסתמה יסבלו מתסמינים שונים ביניהם שיעול, קוצר נשימה, לחץ בחזה, ליחה ועוד, כשבפועל, לא כל חולי אסתמה סובלים מאותם התסמינים.

התקף אסתמה עלול להיות מסוכן ביותר, שכן ברגעי התקף נוצרת תחושת לחץ אדירה ובעיקר קושי באספקת חמצן, מה שמצריך תגובה וטיפול מיידי.

כיצד לטפל באסתמה

על מנת לטפל במחלת אסתמה יש קודם כל לאבחן את המחלה ולאמוד את דרגת החומרה שלה, וזאת משום שהיא משתנה מאדם לאדם, כמו גם התסמינים שלה וכך גם דרגת החומרה שלה.

האבחון הוא כמובן אינדוידואלי, ובהתאם לכך גם התאמתו של הטיפול הרלוונטי, כאשר לרשות החולה עומדת רשימה של אפשרויות טיפול החל מטיפול תרופתי ועד לטיפול הומאופתי אשר יכול להקל באופן משמעותי על החולה ולשפר את איכות חייו בצורה ניכרת.

עד הטיפול, על מנת להקל על המחלה מומלץ להימנע מגורמים שונים אשר עלולים ליצור התקפי אסתמה, בין היתר מומלץ לחולי אסתמה לא לעשן ולא להיות בקרבת אנשים מעשנים, להמנע מחשיפה לאבק וכך גם לפרוות של בעלי חיים, כמובן שמומלץ להימנע משימוש בתרופות סטרואידיות ביניהן אספירין ותרופות נוספות הנכנסות לאותה הקטגוריה.

אצלנו במרפאה לרפואה משלימה תוכלו לקבל אבחון פרטני וטיפול שייסייע לכם לחזור לשגרת החיים הבריאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איציק זילברשמידט - רפואה משלימה וגמילה מעישון. עוסק בתחום משנת 1996 לאחר לימודים של 4 שנים במכללה לרפואה משלימה בת"א - התמחות רפואה סינית עם השתלמויות רבות. המרפאה עוסקת בין השאר בטיפול בכאבי צוואר ובכאבי גב, ויטיליגו, CVA, טחורים, פריצת דיסק ואסתמה. למרפאה שני סניפים, בראשון לציון ובבאר שבע.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק זילברשמידט

מאת: איציק זילברשמידטרפואה משלימה07/06/10792 צפיות
פריצת דיסק זוהי תופעה פיזיולוגית ממנה סובלים אנשים רבים, כאשר מקור התופעה טמון בדרך כלל במאמץ יתר אשר מופעל על הגב, שרירי בטן רפויים, אשר לא מספקים את התמיכה הראויה, תנועות לא נכונות, משקל עודף ועוד מגוון רחב של סיטואציות נוספות.

מאת: איציק זילברשמידטרפואה משלימה07/06/10821 צפיות
כאבי צוואר יכולים להופיע כתוצאה מסיבות שונות, כאשר כאבי צוואר נחלקים לשתי תופעות מרכזיות, האחת היא צוואר תפוס והשנייה היא כאבים כרוניים בצוואר. על מנת לאמוד את רמת הפגיעה אשר התרחשה בצוואר, יש לאבחן קודם כל את מקור הבעיה, כמו כן, את חומרת המצב, ורק לאחר מכן להתאים את הטיפול.

מאת: איציק זילברשמידטרפואה משלימה07/06/10829 צפיות
אנשים רבים סובלים מכאבי גב לעיתים תכופות, וחוסר טיפול בהם עלול לפגוע בכל פעולה אותה עושים במהלך היום, שכן אדם המתהלך עם נטל של כאב, יכולת התפקוד שלו נפגעת באופן משמעותי, כמו גם המצב המנטלי שמושפע באופן ישיר מהמצב הפיזי.

מאת: איציק זילברשמידטהפסקת עישון 07/06/101067 צפיות
תהליך גמילה מעישון הינו תהליך ארוך אשר מלווה בנקודות משבר רבות, ואנשים רבים חוששים להתחיל בגמילה דווקא מהפחד שלא יצליחו להתמיד בה. עם זאת, בעזרת הליווי הנכון, גמילה מעישון זהו אתגר שבהחלט ניתן לעמוד בו, ובהצלחה רבה, ולכן, אם יש לכם ספקות, הרי שאין ספקות- בואו להיגמל עכשיו.

מאת: איציק זילברשמידטאסטמה ואלרגיה07/06/101187 צפיות
אסתמה היא מחלה של כלי הנשימה, בדרך כלל מדובר על מחלה דלקתית אשר פוגעת באיכות החיים ועלולה להיות קטלנית.

מאת: איציק זילברשמידטרפואה משלימה07/06/101084 צפיות
שבץ מוחי הינו מאורע טראומטי ביותר. נציג למה הוא נותר וכיצד מתמודדים עמו.

מאת: איציק זילברשמידטרפואה משלימה10/05/101002 צפיות
כאבי גב הפכו להיות לאחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב האוכלוסייה בעולם המערבי. פריצת דיסק היא המקור המרכזי והחמור ביותר לבעיות גב. נציג מידע על הבעיות ודרך לפתרונן.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213906 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201542 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201455 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201346 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191637 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181642 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica