חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרופות נגד צינון: מה כדאי לדעת?

מאת: nirרפואה משלימה23/08/20191625 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השבוע יצא ארגון מינהל המזון והתרופות האמריקני (ה-FDA) בהמלצה שלא לתת תרופות נגד שיעול וצינון לילדים מתחת לגיל שש. מכיוון שאנחנו בפתחה בעונת מעבר שהצינון והנזלת הם חלק מסימניה, מספקת רווית אולימד, מנהלת קליניק אולימד לרפואה משלימה לכל המשפחה, כמה הסברים בעניין.

מהי הנזלת?

הצטננות או מחלת הנזלת הינה מחלה וירלית אשר מתאפיינת בגודש בדרכי האוויר עליונות, ליחה רבה, כאבי גרון ושיעול טורדני. למרות שמדובר במחלה העלולה לתקוף אותנו בכל עת, היא אופיינת בעיקר לעונות המעבר ולחורף, כאשר לוירוסים הנישאים באוויר בשילוב עם מקומות בלתי מאווררים ישנה קרקע פורייה ל"פעילות".

צינון עלול להימשך זמן לא מועט יחסית למחלות וירליות אחרות ומגיע אף לשבועיים ימים.

כיצד מטפלים?

הטיפול בצינון ונזלת הינו לרוב טיפול תומך בלבד וכולל מתן תרופות המסייעות להקלה על השיעול והנזלת. בשוק קיימים עשרות תכשירים כנגד שיעול, נזלת וגודש, חלקם אף משולבים בתרופות להורדת חום. בעניין זה, חשוב להדגיש מספר היבטים:

התכשירים הקיימים בשוק אינם תכשירים המרפאים את הצינון ולרוב אף אינם מקצרים את משכו. מדובר בתרופות ותכשירים שנועד אך ורק להקל על הסימפטומים המלווים את הצינון. למרות שישנה עדות רפואית להקלה סימפטומאטית אצל מבוגרים בשימוש בתרופות אלו, לא קיימים מחקרים רפואיים שהוכיחו את יעילותן  אצל ילדים. יתרה על כך, במחקרים מבוקרים על תרופות לצינון נמצא כי במינונים המקובלים אין להם השפעה כלל גם בהקלה על הסימפטומים.

חשוב מאוד להיות בררניים במתן תרופות נגד צינון והתקררות ולהקפיד על כך שיינתנו רק במידה שהילד סובל בצורה משמעותית מביטויים כגון הפרעות בזמן השינה עקב הנזלת, שיעול כבד או גודש בדרכי הנשימה. גם במקרים אלו יש להיוועץ ברופא הילדים ולקבל ממנו מרשם מדויק.

מה לגבי תרופות "טיבעיות" להקלה על צינון?

מתן ויטמינים כגון ויטמין C או תוספים כגון אכינצאה לא הוכחו באופן מחקרי ודאי כמונעים או מקלים במחלות הצטננות - אך אין בתכשירים אלו נזק. יעילות יחידה הוכחה במספר מחקרים בשימוש בתכשיר של זינק (ZINC) - מינרל  אשר בריכוזים גבוהים פוגם בשכפול הווירלי ולפיכך בעל יכולת פוטנציאלית לקצר את משך המחלה. עם זאת, יעילותו של התכשיר לא הוכחה באופן חד משמעי במחקרים קליניים.

כיצד מומלץ לטפל בהצטננות אצל ילדים?

ראשית, רצוי לפעול למניעת הדבקה אפשרית על ידי אוורור הבית במיוחד בתקופות הקרירות יותר, והקפדה על שטיפת ידיים של הילד ומקורביו בתדירות גבוהה. שנית, במקרה שהילד חלה אפשר להקל עליו באמצעים הבאים:


1. תמצית צמחים טבעית לתמיכה במערכת החיסון והנשימה

2. שימוש מבוקר בתרופות מורידות חום

3. בהזלפת מי מלח לאף להקלה על הגודש (אותם ניתן לקנות בכל בית מרקחת בצורה של טיפות או תרסיס)

4. הוספה של לחות או אדים לחדר בו שוהה וישן הילד בעזרת מכשיר אדים

5. הרמה של מראשות המיטה להקלה על הנשימה

 



תגיות המאמר: צינון, נזלת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
קרית טק פתרונות דיגיטליים kiryatech.com שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל קידום אתרים אורגני בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nir

מאת: nirתעשייה15/02/22963 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213519 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213102 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213457 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213466 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213395 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213866 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201534 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181480 צפיות
כל סוג כאב בסופו של דבר כשהוא נהפך לבעיה כרונית, יהיה מוגר כטורדני. כאבי גב, צוואר, ראש ועוד.. אלו חלק מדוגמאות לסוגי כאב שכשאר הם הופכים לבעיה כרונית מאוד מאוד קשה לחיות אתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica