חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים בצפון - כורזים לחופשה ונופש בקיץ

הקיץ כבר מתדפק על דלתותינו, ואתם רוצים לצאת לחופשה כיפית בארץ, אבל לא רוצים בטעות למצוא את עצמכם נאנקים מחום ומלחות באיזה צימר צפוף בלי שתהיו מסוגלים לצאת החוצה בגלל השמש הקופחת. אפשר להבין אתכם – מי רוצה שהקיץ יהרוס לו את תוכניות החופשה?

במקום זה צריך להתאים את החופשה שלכם לתנאי מזג האויר, והרשו לי להמליץ לכם על מקום שעשה לכם נעים אפילו בעונה החמה של השנה. צימרים בצפון בכלל ובישוב כורזים בכלל הם התשובה!

כורזים – היעד המושלם לחופשה בקיץ

חופשה קיצית מדהימה מצפה לכם ביישוב הקהילתי כורזים אשר בגליל, בדרך בין טבריה לראש פינה. עם גובה רב ורוח נעימה, אטרקציות ומסלולי טיול רטובים בהמוניהם, נוף מקסים לעבר ים כנרת וצימרים מעולים, אתם עוד עשויים בכלל לשכוח שאתם בקיץ הישראלי, ופשוט להתמסר לכל הכיף והנעימות.

לא לשכוח שקפקפים – אטרקציות והפתעות רטובות בסביבת כורזים

מהיישוב הקהילתי הקטן והמקסים כורזים תוכלו לצאת למלא מסלולי טיול ואטרקציות מדליקות בכל איזור הגליל והגולן, אבל לאור הקיץ והחום, הרשו לי להתרכז בעיקר בדברים הרטובים והצוננים שיש בסביבה.

קודם כל, בנסיעה לא ארוכה בכלל אפשר להגיע לחופי רחצה מקסימים בכנרת, לרחוץ בה וליהנות ממנה (כל עוד אפשר), ובכך לצנן את היום. אפשרות נוספת היא לעשות קייאקים או רפטינג לאורך נהר הירדן מצפון לכנרת, וליהנות גם מחוויה בלתי שגרתית ויוצאת דופן, וגם ממי הפשרת השלגים הצוננים במיוחד.

בעונה זו עדיין יש נחלים רבים שזורמים מהגולן ומהגליל אל הכנרת וכוללים מסלולי טיול מדליקים בתוך המים, כמו לדוגמא מסלול נחל הג'ילבון האהוב, היורד מאיזור קצרין. כל זאת בנוסף לבריכות המקומיות שתוכלו למצוא גם בחלק מהצימרים וגם ביישובים הסמוכים.

אירוח שאין שני לו – צימרים יפיפיים בכורזים


אם אתם מבקשים ליהנות מהחופשה שלכם עד הסוף, כדאי מאד לבחור ללון באחד הצימרים בכורזים המציעים אירוח כפרי עם הרבה סגנון, פינוק, פרטיות ויוקרה.

איפה כדאי לישון? קבלו כמה צימרים מומלצים:


בית הארז – בבית הארז תוכלו למצוא מספר בקתות עץ המרוחקות זו מזו, סוויטות עץ מקסימות, וכן שתי יחידות אירוח נפרדות ומרווחות יותר בתוך בית עץ גדול, שאחת מהן מעניקה למתארחים מרפסת גדולה עם נוף מרהיב, והשניה מעניקה תחושת פרטיות נפלאה. במרבית יחידות האירוח יש גם ג'קוזי פנימי לפינוק מושלם, ובכל מקרה תוכלו ליהנות משירותי הספא של "בית הארז" ומהבריכה הפרטית התכולה והיפה. הגינה של "בית הארז" היא למעשה בוסתן פירות עשיר, שהמתארחים מוזמנים לקטוף מפריו ולהתענג על האוירה הכפרית והמזמינה.

נוף התאנה – בקתת עץ רומנטית ופרטית המתאימה במיוחד לזוגות שמחפשים חופשה רומנטית מדהימה ויוקרתית. בתוך הצימר יש ג'קוזי ספא מרווח, גדול ואיכותי, ומחוץ לצימר תמצאו בריכה מזמינה שג'קוזי נוסף חיצוני לצידה, והיא מוקפת פינות ישיבה נפלאות. בנוסף לכל אלה תקבלו מיטה גדולה ורכה, מטבחון מאובזר והרבה הפתעות כמו פירות, יין משובח, צמחי תבלין ותה ועוד. ובקיצור – מקום מדהים לזוגות רומנטיים שחשובים להם הפרטיות והפינוקים.

וילה בכורזים – "וילה בכורזים" היא הרבה יותר מצימר! היא וילה פרטית המבודדת מבית המארחים, שמתאימה לשהיה של משפחה עם ילדים או של שתי משפחות קטנות או זוגות שרוצים ליהנות ביחד. הוילה מאובזרת באופן מלא, ויש בה גם מרפסת עץ שמשקיפה אל הנוף המדהים של האיזור, ג'קוזי פנימי, בריכת שחיה, חצר רחבת ידיים, עצי פרי מלבלבים ועוד הפתעות נעימות שיתנו לכם תחושה ביתית ויוקרתית בו זמנית. תשומת ליבכם כי הוילה מותאמת גם לנכים ולכסאות גלגלים, כך שגם ציבור הנכים מוזמן לבוא וליהנות מהוילה המדהימה והפרטית.

החופשה שתיקח את כל החסרונות של הקיץ ותהפוך אותם ליתרונות ממתינה לכם בכורזים, במגוון צימרים מדהימים עם בריכה, מסלולי טיול כיפיים לקיץ ועוד. אז קדימה צאו אל הדרך, ובוא ליהנות מאחלה נופש ביישוב כורזים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינטרנטע

מאת: אינטרנטעמוסדות לימוד27/02/111705 צפיות
החלטת ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים? לפניך כל הפרטים אודות מוסדות הלימוד במרכז הארץ, שיכולים להתאים לך...

מאת: אינטרנטעלימודים אקדמאיים16/02/111747 צפיות
איפה ניתן ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים בצפון הארץ? בואו לקרוא טיפים ומידע חשוב לסטודנטים לעתיד...

מאת: אינטרנטעבריאות השן09/02/112297 צפיות
האם מדינת ישראל תאשר בחוק מתן טיפולי שיניים לילדים בחינם? בואו להבין במה דברים אמורים...

מאת: אינטרנטעבעלי חיים - כללי07/02/113498 צפיות
חשבת פעם מה עלה בגורלן של מאות ואלפי בעלי חיים בעקבות אסון הכרמל?

מאת: אינטרנטעחיות מחמד03/01/112025 צפיות
בכל בית שלישי בישראל יש חיית מחמד, כלב או חתול. כל מי שגידל או מגדל כלבים וחתולים יודע עד כמה הם אהובים... אבל אם אנחנו כל כך אוהבים את חיות המחמד שלנו, למה אף אחד לא שואל בכל רם ובודק מה הם אוכלים?

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/101878 צפיות
טיפול מומלץ לחרדה או פוביה הינו טיפול קוגניטיבי התנהגותי, CBT, וכיום נחשב לטיפול היעיל ביותר במצבים כאלו.

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/102169 צפיות
איך תזהו חרדה או פוביה אצל ילדיכם? למה חשוב לשים לב? קיראו בהרחבה.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205127 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205015 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195475 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195673 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196423 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182453 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181707 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica