חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לדרום אמריקה – מדריך חיסונים

מאת: רון נחמניטיולים בחו"ל23/06/20101561 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דרום אמריקה הינו יעד אקזוטי ואהוב על מטיילים רבים ברחבי העולם. המראות המרהיבים, הצבעים, הריחות והמקומיים מסבירי הפנים הן כולן סיבות מצוינות לבחור באזור זה לחופשה הבאה שלכם.

הכנה לפני הנסיעה

לפני כל נסיעה יש לעשות את ההכנות הנדרשות על-פי היעד. בעקבות הביקוש ההולך וגובר למדינות בדרום אמריקה האפשרויות של המראות ונחיתות מתרחבות ומדינות נוספות הפכו לנגישות יותר. כמעט כל שדה תעופה קטן הפך בשנים האחרונות לגדול ומרכזי ומציג לוח טיסות המראה את טיסות ההמשך, כך שההתמצאות שם נוחה יותר. המראות ונחיתות רבות מתרחשות בצפון אמריקה ומשם מגיעים בטיסת המשך לדרום היבשת אך לאחרונה חברת אל-על השיקה קו ישיר של טיסות משדה תעופה נתב"ג לדרום אמריקה. אל-על מאפשרת נחיתות בסאן פאולו ומשם ארגנטינה, צ'ילה, פרו, קולומביה ועוד. המראות כמו גם נחיתות יוצאות מסאן פאולו ליעדים מגוונים ביבשת הדרומית ומחוצה לה.

המלצות לחיסונים

לאחר שביררתם את האפשרויות של המראות ונחיתות אל היעד וממנו, אטרקציות באזור ומלונות - כל שנותר הוא להתחסן. לפניכם רשימת החיסונים המומלצים:

· טיפוס הבטן: מחלה הנגרמת על-ידי נגיף הסלמונלה ומתבטאת בחום גבוה, כאבי בטן וכאבי ראש חזקים.

· צהבת A: דלקת בכבד הנגרמת על ידי נגיף הפטיטיס A.

· צהבת B: אותם סימפטומים כמו צהבת A ונגרם על ידי נגיף הפטיטיס B.

· קדחת צהובה: המחלה מופצת על ידי יתושים ולמרות סימפטומים קלים יחסית בהתחלה, היא יכולה להתפתח למחלה חמורה ביותר בהמשך.

את החיסונים כולם יש להשלים כחודש וחצי לפני הנסיעה בכדי להבחין כיצד הגוף מגיב אליהם.

לסיכום, כל הנושא של המראות או נחיתות הפך לקל ונגיש יותר בשנים האחרונות. נחיתות והמראות רבות מתרחשות בעיקר בסאן פאולו ובארצות נוספות בדרום היבשת. המראות הקיימים בדרום אמריקה מדהימים למטיילים בה ולמרות שלעתים יש הרגשה כי המקומיים חיים חיי נחיתות ועוני יש לציין כי הם אינם רואים עצמם ככאלה ומאוד חיכניים ושמחים בחלקם. הטיול בדרום אמריקה מספק חוויות נפלאות ומיוחדות שילוו אתכם לכל החיים. תהנו!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליינט - פורטל התעופה הישראלי. נחיתות והמראות, טיסות לחו ל ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון נחמני

מאת: רון נחמניתיירות ונופש - כללי21/06/102325 צפיות
עולם התעופה מורכב מהרבה מאוד תפקידים, עמדות ומחלקות. רק בשדה התעופה נתב"ג נמצאים אלפי עובדים שחלקם עוסקים בתחומים מאוד ספציפיים, כמו: איסוף מזוודות, המראות, נחיתות, עדכון לוח טיסות ועוד ועוד. מאמר זה יתמקד בצוותי האוויר והקרקע בלבד.

מאת: רון נחמניאופניים14/04/106390 צפיות
את מרבית זוגות האופניים בארץ ניתן לחלק ל3 קטגוריות מרכזיות – אופני עיר, אופני כביש ואופני הרים. לכל אופניים ישנם מאפיינים מעט שונים כאשר אופני הרים מיועדות בעיקר לרכיבות בשטח, בעוד שאופני עיר וכביש נועדו לרכיבות עירוניות. אין זה אומר שאופני הרים אינם מתאימים לנסיעה בעיר, הם פשוט בעלי מאפיינים מעט שונים עליהם נפרט במאמר זה. בחודשים האחרונים ניתן לראות מאות ואלפי אופניים חשמליים ברחובות העיר. האופניים בעלי מנוע העזר החשמלי באים במגוון סוגים ודגמים, וניתן לראות אופניים חשמליות מסוג הרים, כביש, עי

מאת: רון נחמניאופניים03/03/101202 צפיות
אם גם אתם גרים באחת הערים הגדולות, אין שום סיכוי שההיסטריה סביב הטרנד הלוהט החדש, אשר נקרא אופניים חשמליות, ברח מעיניכם. מדובר בתופעה של ממש – מאנשי עסקים לבושי חליפות הנעים ממשרדיהם אל בית הלקוח, דרך אמהות המרכיבות ילדים קטנים לגן וכלה בבני נוער בדרך לבית הספר, אופניים חשמליות הם פתרון נוח, מהיר וזול לניידות עירונית ירוקה.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196517 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182296 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181480 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181546 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171419 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171412 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica