חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליות- תחילתו של העידן הירוק...

מאת: רון נחמניאופניים03/03/20101203 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם גם אתם גרים באחת הערים הגדולות, אין שום סיכוי שההיסטריה סביב הטרנד הלוהט החדש, אשר נקרא אופניים חשמליות, ברח מעיניכם. מדובר בתופעה של ממש – מאנשי עסקים לבושי חליפות הנעים ממשרדיהם אל בית הלקוח, דרך אמהות המרכיבות ילדים קטנים לגן וכלה בבני נוער בדרך לבית הספר, אופניים חשמליות הם פתרון נוח, מהיר וזול לניידות עירונית ירוקה.

מצויד בכל יתרונות העבירות והנוחות של כלי רכב דו גלגלי אבל מנוטרל מהפקקים, מההכרח להיצמד לנסיעה בכביש, מביטוח ומאגרות, וכמובן השימוש באנרגיה חשמלית ולא מזהמת, הפכו את הרכיבה על אופניים חשמליות ללהיט המונים היסטרי. בעידן שבו תאגידים קפיטליסטים מובהקים משתמשים בהצהרות על פתיחת קווי אופנה, אוכל ותרבות 'ירוקים' רק כדי לשדר רלוונטיות, אפשר להבין שהעידן הירוק החל ושהשימוש באנרגיה ידידותית הוא הרבה מעבר לגימיק רגעי - הוא כאן כדי להישאר. אל תטעו, מדובר במהפכת תרבות, לא פחות...

אופניים חשמליות – כל מה שתבחרו...

אופניים חשמליות באות במגוון דגמים המתאימים לכל נפש – מאופני ילדים עם גלגלי עזר ועד אופניים חשמליות סטייל הארלי דייווידסון, אופניים חשמליים מתקפלים, אופני שטח חשמליים, אופני הרים חשמליים, תלת אופן, אופניים חשמליות עם כסא לנוסע נוסף או אופניים חשמליות עם סלסלה קדמית או ארגז אחורי – הכל הולך, רק תנו לדמיון שלך להשתולל. ניתן כיום להזמין אופניים חשמליים בעיצוב אישית ממש כמו אופנועי קאסטום כבדים. תוכלו להחליט בעצמכם איך ייראו וירגישו האופניים שלכם- מגודל וסוג המושב, לצבע, גודל הצמיגים והמתלים, סוג הברקסים, סוג הסוללות, כמות הסוללות וכן הלאה. הכול בהתאם לטעם האישי וכמובן גם לתקציב.

בעידן הזה פשוט אי אפשר להתעלם יותר מהכדור עליו אנחנו חיים. זעקתו מחרישת האוזניים מהדהדת מעלינו בצורת אסונות הטבע החריגים שאנחנו חווים לאחרונה, מזג האוויר שהשתגע וההתחממות הגלובלית שמורגשת היטב אפילו באזורינו. בימים בהם הנפט הולך ונעלם אין לנו אלא לקחת על עצמנו את מלוא האחריות ולעשות משהו כדי להפוך את המקום הזה לבטוח יותר. אם לא בשבילנו- אז לפחות עבור ילדינו. אופניים חשמליות המונעות באמצעות אנרגיה חלופית הן צעד ראשון במהפך המבורך הזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליינט - פורטל התעופה הישראלי. נחיתות והמראות, טיסות לחו ל ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון נחמני

מאת: רון נחמניטיולים בחו"ל23/06/101562 צפיות
דרום אמריקה הינו יעד אקזוטי ואהוב על מטיילים רבים ברחבי העולם. המראות המרהיבים, הצבעים, הריחות והמקומיים מסבירי הפנים הן כולן סיבות מצוינות לבחור באזור זה לחופשה הבאה שלכם.

מאת: רון נחמניתיירות ונופש - כללי21/06/102326 צפיות
עולם התעופה מורכב מהרבה מאוד תפקידים, עמדות ומחלקות. רק בשדה התעופה נתב"ג נמצאים אלפי עובדים שחלקם עוסקים בתחומים מאוד ספציפיים, כמו: איסוף מזוודות, המראות, נחיתות, עדכון לוח טיסות ועוד ועוד. מאמר זה יתמקד בצוותי האוויר והקרקע בלבד.

מאת: רון נחמניאופניים14/04/106390 צפיות
את מרבית זוגות האופניים בארץ ניתן לחלק ל3 קטגוריות מרכזיות – אופני עיר, אופני כביש ואופני הרים. לכל אופניים ישנם מאפיינים מעט שונים כאשר אופני הרים מיועדות בעיקר לרכיבות בשטח, בעוד שאופני עיר וכביש נועדו לרכיבות עירוניות. אין זה אומר שאופני הרים אינם מתאימים לנסיעה בעיר, הם פשוט בעלי מאפיינים מעט שונים עליהם נפרט במאמר זה. בחודשים האחרונים ניתן לראות מאות ואלפי אופניים חשמליים ברחובות העיר. האופניים בעלי מנוע העזר החשמלי באים במגוון סוגים ודגמים, וניתן לראות אופניים חשמליות מסוג הרים, כביש, עי

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213917 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182355 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182017 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152480 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152141 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152248 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151903 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica