חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להיות חולה אסטמה ולהמשיך לחיות

מאת: SEOnetoאסטמה ואלרגיה23/06/20101217 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הדאגות הגדולות ביותר עבור מי שאובחנה אצלו אסטמה, היא הפגיעה באורח החיים אליו היה מורגל. נער צעיר למשל, שנהג לשחק כדורגל מידי יום כמעט עם חבריו בשכונה, לא יוכל לעשות זאת יותר? אדם שנהנה מפעילות מאומצת בחדר הכושר, ייאלץ להפסיק אותה? לא תמיד. טיפול ומעקב נכונים יוכלו לאשפר המשך של חיים תקינים למרות האסטמה.

להיות בקשר מתמיד על הרופא

הדבר הראשון שיבטיח כי רמת החיים והשטף שלהם לא ייפגעו הוא בלתי מתפשר ומחייב: ביקור במשרדו של רופא המשפחה האישי שלכם באופן תכוף. הרופא צריך לעקוב אחר התפתחות המחלה, לוודא כי לא אירעו אי אילו מקרים חריגים שעלולים להצביע על החמרה במצב ובאופן כללי – לפקח על מצב החולה ולוודא כי מצבו טוב, למרות המחלה.

להשתמש בתרופות נגד אסטמה ישנם שלושה סוגים של תרופות המקלות על חולי אסטמה:

•  תרופות מרחיבות או מרפות שרירים: יאפשרו ליותר אוויר לעבור לריאות ומהן

•  תרופות אנטי דלקתיות: מונעות או מטפלות בדלקות שגורמות לאסטמה

•  תרופות מסייעות: עוזרות בהתגברות על תסמיני המחלה, כמו ליחה ואלרגיותחשוב להדגיש כי אותן תרופות לא מרפאות את החולה לחלוטין. אסטמה היא לצערנו מחלה כרונית שלפחות עד היום לא נמצאה לה תרופה שתעלים אותה לחלוטין. התרופות מקלות על מצב החולה, מפחיתות התקפים ומאפשרות לו לחיות כרגיל.

להימנע ממקומות 'מעוררי' אסטמה

אכן, יש כאלו. כפי שהוזכר קודם, אחת התופעות הנפוצות שמעידות על אסטמה היא אלרגיה. לכן, החולים במחלה צריכים להתרחק ממקורות שגורמים לאלרגיה אצלם. כמו כן, כל שהייה במקומות המקשים על הנשימה (מקומות מלאי אדים, עבודה עם חלקיקים זעירים) לא מומלצת וכך גם העישון, שיוצר קשיי נשימה גם למי שאינו לקה במחלה.

לא לוותר על טיפולים מועילים

כיום יש שיטות וטיפולים מיוחדים שמסייעים לחולים באסטמה, אם זה שימוש במוצרים טבעיים (משאף מלח), רפואה אלטרנטיבית (דיקור סיני), שיטות ריפוי מיוחדות ועוד. גם השימוש בתרופות ה'קונבנציונליות' מומלץ, אם הוא משפר את ההרגשה. בכל מקרה, אין לוותר, להזניח או להפסיק את הטיפול ללא התייעצות. אסטמה היא מחלה מתעתעת וחשוב שתדעו שהיא תמיד שם, בכל שלב, מהרגע בו לקיתם בה. האסטמה יכולה להיות רדומה שנים רבות, אך להתפרץ שוב בכל שלב שהוא, גם ללא סיבה.

פעילות גופנית עבור חולי אסטמה

קשיי נשימה כאלו לא אומרים שעליכם להפסיק לחלוטין את הפעילות הגופנית. ספורט וכושר הם דברים חשובים שהגוף זקוק להם, במיוחד בדור שלנו. גם אם אתם סובלים מקשיי נשימה, אין זה אומר שאתם לא יכולים לעשות זאת. עם השנים המחקר בנושא התפתח וכיום ישנן תוכניות פעילות גופנית המותאמות עבור מי שחלה באסטמה. חימום נכון, עבודה במאמץ הדרגתי והפחתת המאמץ בהדרגה עד לסיום האימון, מאפשרים גם לחולי אסטמה לבצע בפעילות גופנית. למעשה, בפעמים רבות המצב של החולה השתפר מאוד דווקא לאחר שהפעיל את הגוף.

 



תגיות המאמר: אסטמה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131072 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131209 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131238 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131120 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131224 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131122 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131055 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא אסטמה ואלרגיה

מאת: דוד כהןאסטמה ואלרגיה09/02/201531 צפיות
לא מעט אנשים, צעירים ומבוגרים, מוצאים את עצמם מתמודדים עם אסתמה ברמות שונות. הבאנו לכם כמה סיבות מה גורם להחמרת התופעה וכיצד אפשר לטפל בה

מאת: אליס פ.סטפןאסטמה ואלרגיה13/05/145954 צפיות
מהם הסוגים של פסוריאזיס? אם אי פעם יש לך עסק עם פסוריאזיס שאתה מכיר את ההרגשה של נאבק עם עור אדום, מגורה , מכוסה קשקשים . האם אתה יודע איזה סוג של פסוריאזיס יש לך ? היית אפילו מודע היו יותר מאשר רק סוג אחד ? יש , למעשה, שלושה סוגים עיקריים של פסוריאזיס ולמרותשהתסמינים הבסיסיים הם אותו הדבר, הם כולםקצת שונים.

מאת: Daniel.Bאסטמה ואלרגיה24/03/147858 צפיות
הטיפול הרפואי במחלות נשימה הוא בדרך כלל שימוש בתרופות המרחיבות את הסימפונות ומפחיתות את המאמץ הנדרש מהחולה על מנת להכניס אוויר לריאותיו. אבל, מעבר לטיפול התרופתי, יש הרבה דברים שניתן לעשות שאולי לא ירפאו את המחלה לחלוטין, אבל בהחלט יוכלו להקל על תסמיניה.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה05/01/148646 צפיות
אנו עושים רבות בכדי לשמור על אויר נקי שאותו אנחנו נושמים אך אין לנו באמת שליטה על כך. אנחנו לא אחראים על החומרים הכימיקלים שנפלטים לאויר, ואנחנו לא יודעים אילו חומרים מזיקים אנחנו נושמים ועד כמה הם פוגעים בנו. מה שבטוח - יש לנו את השליטה ואת הכלים לשפר ולטהר את האויר בבית, במשרד וברכב.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה18/12/138465 צפיות
בשנים האחרונות הביקוש והסקרנות למטהרי אוויר עלה, בעיקר מהסובלים מאסתמה. מטהרי אוויר ביתיים ואיכותיים מנקים ומטהרים את האוויר ממזיקים ואלרגנים שונים אשר משפיעים ומקשים על חולי האסתמה. מטהרי האוויר הללו הוכיחו את עצמם ככלי מאוד יעיל אשר עוזר ומשפר את חייהם של רבים מהסובלים מאסתמה ונותן להם הקלה ונוחות בפעילות היום יומית שלהם, בבית ובמשרד.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה18/12/138563 צפיות
בשנים האחרונות הביקוש והסקרנות למטהרי אוויר עלה, בעיקר מהסובלים מאסתמה. מטהרי אוויר ביתיים ואיכותיים מנקים ומטהרים את האוויר ממזיקים ואלרגנים שונים אשר משפיעים ומקשים על חולי האסתמה. מטהרי האוויר הללו הוכיחו את עצמם ככלי מאוד יעיל אשר עוזר ומשפר את חייהם של רבים מהסובלים מאסתמה ונותן להם הקלה ונוחות בפעילות היום יומית שלהם, בבית ובמשרד.

מאת: סולומון יעקבאסטמה ואלרגיה27/11/139914 צפיות
מחלות דרכי הנשימה כגון; אסתמה, COPD (מחלת ריאות חסימתית כרונית) ומחלות ריאה אחרות הן מחלות נפוצות ואין לה מרפא! זיהומים בדרכי הנשימה מגבירים את התמותה ממחלות אלה. הערכה היא כי 340 מיליון אנשים ברחבי העולם סובלים ממחלות אלו. עם זאת, חולים שנטלו SOLIAIR™ דיווחו על ירידה והפחתה בזיהומים עונתיים של דרכי הנשימה. הפחתת השכיחות של זיהומים בדרכי הנשימה מהווה פוטנציאל והישג רפואי אדיר!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica