חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסעות ברחבי העולם

למה כל כך קשה לטפל בנושא ההסעות בתל אביב. התחבורה הציבורית במצב כל כך ירוד ואין הסעות יעילות אל העיר, בתוך העיר ומתוך העיר לערים אחרות.

מדריד, עיר ספרדית מוכרת, מציעה מגוון רב של פעילויות כמו חופשות, פנאי, קניות, תרבות, עסקים וחגיגות. זוהי עיר מתויירת מאוד אשר מושכת אליה תיירות רבה מכל ערי העולם כמו גם תיירות פנים ספרדית. אפשר לבלות זמן רב בקניות בגדים או חפצי נוי, להתרשם מהאומנות, מהאדריכלות ברחובות ותעסוקה רבה נוספת. כיוון שהיא ממוקמת במרכז המדינה היא גם משמשת מעיין נמל הסעות ציבוריות לכל ספרד. לא משנה אם התיירים או המקומיים זקוקים להסעות בתוך מדריד או הסעות אל ערי ספרד האחרות, ההסעות שמציעה המדינה לציבור הם הסעות יעילות מבחינה תחבורתית וכלכלית ובטוחות מאוד.

אחד מסוגי ההסעות הנפוצות היא הרכבת התחתית בעיר. הסעות במטרו במדריד מרשימה במיוחד בגלל ריבוי הקווים ועמידה מוקפדת בלוחות זמנים, תחום שבו ההסעות בישראל רחוקים ממנו שנות אור. הקווים החדשים שהוקמו במערכת ההסעות ברכבת התחתית במדריד נוצרו לספק גישה לעיר מהפרברים שלה הישר אל הבירה. מדריד חולקה לאזורים כאשר כל אזור תומחר בנפרד. בעוד שהמקומיים נעזרים בשירותי ההסעות מתחת לאדמה לכל האזורים בעיר, תיירים יכולים להישאר במשך כל זמן החופשה באותו אזור ולא לצאת ממנו. אפשר גם לקנות גם כרטיס נסיעה למספר ימים מצומצם וכך לחסוך בעליות, במיוחד כרטיסים המשלבים את ההסעות יחד עם כניסות מוזלות למוזיאונים.

שירותי הסעות נפוצים אחרים הם האוטובוסים. אוטובוסים הם חלופה טובה להסעות במקום המטרו כאשר רוצים להתרשם מהעיר. החידוש הוא שכרטיס ההסעות ברכבת זהה לכרטיס ההסעות של האוטובוסים וניתן להשתמש באותו הכרטיס לשני סוגי ההסעות. ניתן לקנות כרטיס אוטובוס משולב לכרטיס מטרו וכך לנסוע בתוך העיר ומחוצה לה באותו הכרטיס.

ניתן להשיג גם מידע אודות הסעות באוטובוס ממדריכי נסיעות מודפסים אשר מחולקים בנקודות תיירות ברחבי העיר. אם עליך להשתמש בהסעות ציבוריות על מנת להגיע למרחקים ארוכים אפשר להגיע למרכזי הסעות של תחנות מרכזיות ומשם לקחת אוטובוס ליעד בו חפצים. מרכזי הסעות כאלה לדוגמא הם אווינדה דה אמריקה, מנדז אלוורו, ופלאזה אליפטיקה.

ישנם גם הסעות ברכבת רגילה כגון קו ההסעות קרקניאס. תחנות הרכבת להסעות ברכבות במדריד הינם תחנות הסעה עצמאיות הממוקמות בדרך כלל ליד תחנות רכבת תחתית. הקו המדובר הוא אלטרנטיבה מוצלחת להסעה למרחקים בינוניים לטיולים חד יומיים בהם יוצאים מהעיר ליום אחד וחוזרים אליה בערב.

לסיכום, לישראל המתקדמת עדיין יש מה ללמוד ממדינות אחרות בעולם, ויפה שעה אחת קודם.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111829 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112133 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111550 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213562 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204156 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica