חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה ואלכוהול

מאת: דותן סופרחתונות26/06/20101113 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 קשה לדמיין מסיבת חתונה ללא אלכוהול, גם בגלל שזה היה חלק משמעותי ממסיבות חתונה מאז ומתמיד כמעט, (הקידוש נעשה עם יין אתם בטח זוכרים) וגם בגלל שבמהלך השנים הלך האלכוהול ותפס חלק כמעט מיתולוגי בכל חתונה. במאמר ננסה לתאר את התופעה ולתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את ערב החתונה בשלום גם בהיבט הזה של החתונה.
אולי נתחיל דווקא מהסוף, אתם לא חייבים לתגבר את האלכוהול בחתוןנה שלכם, זו לא חובה, זו לא מצווה, וזה לא כתוב בשום ספר שיש בו הוראות לחתונה, אפשר בהחלט להסתפק בבר בסיסי של אולם האירועים או גן האירועים בו אתם מתחתנים, וזה יהיה מספיק טוב, אף אחד לא יתלונן אם הכל יהיה טוב, אף אחד מהאורחים שלכם לא יזכור את החתונה שלכם כחתונה ההיא שהיה בה רק אלכוהול בסיסי, בניגוד לדוגמא לשמלת כלה, טיב האוכל ואיכות המוסיקה באירוע, שעל זה כולם כמעט מדברים אחר כך...
הדברים השתנו במהלך השנים, ככלל בנוגע לחתונה ובאופן פרטני גם לגבי האלכוהול, יש דברים הקשורים לאלכוהול שהפכו בסיסיים כמו משקאות האנרגיה למינהם, יחד איתם הוודקא גם היא הפכה למשהו בסיסי, אמנם כתבתי אך לפני מספר שורות שזה לא הכרחי, אבל באותה נשימה אתם צריכים לדעת שישנה בחתונה ציפייה של הצעירים לפחות, למשקה אנרגיה, זה הפך להיות כמעט כמו קוקה קולה.
הדבר הבא אחרי משקאות אנרגיה ווודקא תוצרת חוץ אלה הם השייקים ומשקאות אלכוהולים מדרגה קצת יותר מושקעת כמו ווסקי  וייגר מייסטר, ישנן כמה אפשרויות שאתם יכולים לשדרג את הבר האלכוהולי בחתונה שלכם: האפשרות הכי קלה והכי יקרה מן הסתם היא לשדרג את הבר הבסיסי של האולם לבר טיפה יותר מושקע, לעיתים קרובות זו תוספת משמעותית למחיר המנה, אפשרות נוספת היא להביא בר שתייה חיצוני. היום שלא כבעבר אין את הברים האקטיביים, זה נעלם מהנוף לא מכבר, אבל ישנם בהחלט לא מעט ברים המספקים שירותי בר מלאים או חלקיים לאירועים, עם לוק של מליון דולר, עם תודעת שירות מאוד גבוהה והם בהחלט מוסיפים  לחוויה של האורחים באירוע. אחד מהברים האלה הוא רומיס בר, בר ותיק, מדהים ביופיו עם תודעת שירות מעולה ומקצוענות יוצאת מן הכלל.

אפשרות אחרונה העומדת לרשותכם היא לדאוג לשתייה אלכוהולית בעצמכם, זה קצת יותר מסובך כי אז צריך לחשב את כמות האלכוהול בחתונה שלא ייחסר וצריך לדאוג לאלכוהול, ללכת לחנות משקאות, אחרי מספר בירורים איפה אפשר לרכוש אלכוהול איכותי במחיר מוזל
לרכוש את השתייה להוביל אותה וכו וכו, זה יכול להיות מאוד מעייף ומאוד מתיש מצד אחד, מצד שני אולי תוכלו לחסוך כך לא מעט כסף אבל חוסר המקצועיות שלכם יהיה לכם לרועץ. אם כבר בחרתם בשיטה הזו של אלכוהול בשירות עצמי,כדאי לברר שאין עם זה בעיה מבחינת האולם, לא כל אולם אירועים או גן אירועים מסכימים לשדרוג עצמי של הבר. כדאי לבדוק עם החנות בה אתם רוכשים גם את האפשרות להחזיר את האלכוהול שלא נצרך חזרה ולקבל את כספכם חזרה.

הכי חשוב בכל הנוגע לאלכוהול בחתונה זה לשים לב לכמות האלכוהול המוגשת לאורחים ובמיוחד לכם החתן והכלה,האורחים עלולים להשתכר, זה מראה ממש לא מלבב ובמצבים קיצוניים של שכרות זה גם עלול להביא למוות בתאונת דרכים בדרך חזרה מאירוע שלכם, כדאי להחליף מילה עם הבר לפני האירוע ולהסב את תשומת ליבו לכך, אם לא אתם עצמכם אז נציג מטעמכם.
על אחת וכמה וכמה זה נכון לגבי הזוג עצמו, אסור לשתות על בטן ריקה, כי אז פשוט משתכרים וזהו, הלכה החתונה, כל כך הרבה זמן של ריצות השקעה, אנרגיות ורגשות יורדים לטימיון בגלל התנהגות בעייתית מבחינת אלכוהול, אישית ראיתי לא מעט זוגות או לפחות אחד מבני הזוג שנפל שדוד מייד אחרי תחילת הריקודים. כמובן שזה גורם למי שמשתכר החתן או הכלה להפסיד את המוסיקה לחתונה   ומה שקורה לעיתים קרובות זה גם די הורס את החתונה. אם אתם בכל זאת שותים שתו בזהירות, לאט לאט, על בטן מלאה ולא על בטן ריקה, אם אתם בדרך כלל לא שותים אז כדאי מאוד לא להתחיל עם זה דווקא ביום החתונה שלכם. מצאו לכם הזדמנות אחרת לכך זה בהחלט עדיף.כך תהנו גם מהחתונה וגם מהמוסיקה לחתונה שלכם
בהצלחה.דותן סופר.


 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דותן סופר

4play . מוסיקה לאירועים 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דותן סופר

מאת: דותן סופרחתונות05/12/102248 צפיות
עם העלייה הגדולה מחבר העמים , גדל הביקוש לאירועים וחתונות בהם יש מוסיקה רוסית.במאמר מספר דגשים לאירועים פרטיים וחתונות עם מוסיקה רוסית . 4play מתמחה במוסיקה רוסית לחתונה ומציעה ללקוחותיה, גם אפשרות להנחיה משולבת עברית, אנגלית רוסית באירועים.

מאת: דותן סופרתקליטנים04/12/101289 צפיות
במאמר נביא את הקשיים והדברים עליהם צריך לשים דגש כדי להגיע להצלחה באירועי חברה.4play מתמחה במוסיקה לאירועי חברה ובמהלך השנים עבדה עם גופים מוסדיים וחברות מובילים במשק. התקליטנים בחברה מנוסים באירועים כאלה ומבצעים אותם בהצלחה רבה.

מאת: דותן סופרחתונות03/12/101054 צפיות
מוסיקה לאירועים, היא דבר המשתנה בהתאם לאופי האירוע וסוג הקהל המגיע אליו במאמר זה מידע על סוגי המוסיקה השונים באירוע ולאיזה קהל הם מתאימים .4play מתמחה במוסיקה לאירועים וחתונות.

מאת: דותן סופרחתונות01/10/101650 צפיות
שיר היציאה מהחופה הוא שיר שכמעט אף אחד לא זוכר, אלא אם הוא ממש ממש יוצא דופן, 4play משיאה לכם כמה עצות לבחירה כייפית של שיר היציאה מהחופה שלכם.

מאת: דותן סופרחתונות20/07/101051 צפיות
מעגל מתופפים בחתונה מביא איתו הרבה אנרגיות שמחה והנאה לחתונה, מנגד מעגל מתופפים לא מקצועי יכול בהחלט להיות כאב ראש לא קטן.4play משתפת פעולה עם מעגלי מתופפים מובילים בתחום.

מאת: דותן סופרחתונות04/07/101165 צפיות
חתונה בחורף דורשת אומץ לא מבוטל מצד בני הזוג בגלל מזג האוויר שעלול לשבש את התוכניות ליום חתונה מושלם.4play מציעה לזוגות המתחתנים בחורף מספר טיפים בנושא חתונה בחורף.

מאת: דותן סופרחתונות03/07/101532 צפיות
לא מעט זוגות בוחרים להתחתן בדקה ה90,על היתרונות והחסרונות בהפקת חתונה כזו במאמר שלפניכם.4play מציעה לזוגות המתחתנים בדקה ה90 מחירים מיוחדים ושיתופי פעולה עם ספקים אחרים שיקלו עליכם את ארגון החתונה.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182897 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181370 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181506 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181583 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica