חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול לסין - 2-3 שבועות - סין הקלאסית + יונאן

מאת: ברווז סיןטיולים בחו"ל27/06/20101465 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המסלול בקצרה: בייג'ין > שיאן והסביבה > ליג'יאנג > ערוץ דילוג הנמר > שנגרילה > קונמינג >  גווילין - יאנגשו >  הונג קונג או שנגחאי


המסלול בהרחבה

בייג'ין
בייג'ין, בירת סין, היא עיר מרתקת לביקור, ומציעה למבקרים בה אטרקציות תיירותיות רבות, המשלבות ישן וחדש, מסורתי ומודרני כאחד.
זמן מומלץ: 2 - 4 ימים.

שיאן והסביבה
שיאן מהווה את אחד מאתרי התיירות הפופולריים בסין, וזאת בעיקר בזכות אתר חיילי הטרה קוטה, שנמצא בשולייה המזרחיים. מלבד האתר, בעיר עצמה יש עוד כמה אטרקציות חביבות וניתן לבלות בה ובהר הפרחים הסמוך אליה עוד כמה ימים.
זמן מומלץ:  2 - 3 ימים.

ליג'יאנג
העיירה ליג'יאנג, בירתם של בני מיעוט הנאשי, הינה אחת האטרקציות המתויירות בחבל יונאן ובסין כולה. מדובר בעיירה ציורית היושבת על גבול טיבט, שהוכרזה ע"י אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. בשנת 1997 העיר נפגעה מרעידת אדמה חזקה שהתרחשה במקום ואולם מאז היא שוחזרה בצורה מדוייקת להפליא.
זמן מומלץ:  2 - 3 ימים.

ערוץ דילוג הנמר
אחד הטרקים המפורסמים והמתויירים בסין ובעולם כולו. זהו המקום בו נהר היאנגצה, העושה את דרכו דרומה, נשבר לפתע ופונה ב-138 מעלות צפונה, ביוצרו את הנקיק העמוק בעולם, כ-3,000 מטרים מתחת להרים המקיפים אותו.
זמן מומלץ:  1- 2 ימים.

שנגרילה
עיר קטנה במחוז יונאן היושבת בגובה של 3,000 ק"מ בצמוד לרמה הטיבטית. שנגרילה, שנקראה בעבר זונגדיאן, זכתה לכינויה הנוכחי בזכות צביונה הטיבטי, התושבים, המנהגים והתלבושות. 
זמן מומלץ:  2 - 3 ימים.

קונמינג
קונמינג, בירת מחוז יונאן שבדרום מערב סין, משמשת בעיקר כשער כניסה וכעיר מעבר לערים והאטרקציות השונות במחוז. מדובר בעיר מודרנית יחסית המשמרת גם את חלקיה העתיקים.
זמן מומלץ: 1 יום.

גווילין - יאנגשו
אזור גווילין יאנגשו, הוא אזור פופולרי לטיול בסין, בעיקר בזכות הנופים הקסומים של נהר הלי, הזורם בין שתי הערים. מגווילין ניתן לצאת לטיול לטרסות האורז של לונגשנג, הידועות כיפות באזור.
זמן מומלץ: 3 - 5 ימים.

אופצייה לסיום הטיול - שנגחאי או הונג קונג
שנגחאי
שנגחאי, שיש המשווים אותה למנהטן, משלבת בתוכה חדש וישן, מודרני ועתיק ומציעה למבקרים בה אתרים רבים ומעניינים לביקור.
זמן מומלץ: 2- 3 ימים.

הונג קונג
הונג קונג, המכונה גם "ניו יורק של המזרח" היא  שילוב ייחודי של מזרח ומערב, קפיטליזם וסוציאליזם - ומהווה מקום מרתק לטיול. האטרקציות למטיילים בביקור בהונג קונג רבות ונעות בין פארק דיסני, כפרים אתנים, חופים קסומים וכמובן אפשרויות קולינאריות רבות. 
זמן מומלץ:  3 - 5 ימים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הייחוד של ברווז סין הוא בהגשת מידע פשוט, ברור וממוקד אודות סין. ברווז סין הוא חלק מקבוצת ברווז טיולים שמפעילה כעת מדריכי טיולים באינטרנט לתאילנד, הודו וסין.

ברווז סין הוא מיזם של ד"ר יוסי מערבי. יוסי הוא חוקר, מרצה ויועץ בתחומים שונים של פסיכולוגיה עסקית וארגונית. בנוסף, יוסי הוא טייל חובב שביקר עשרות פעמים בכל רחבי מזרח אסיה, ואף הדריך בעבר טיולים מאורגנים לסין, טיבט ונפאל.

יוסי מסביר את הרעיון שמאחורי ברווז טיולים: "כאשר עבדתי כמדריך טיולים, חברים, מכרים ובני משפחה ביקשו ממני פעמים רבות לייעץ להם לגבי טיולים במזרח הרחוק.

שמתי לב לכך שבדרך כלל הם לא ציפו להרצאות ארוכות ומפורטות, אלא לקבל תוך 30-20 דקות הבנה של היעד שתעזור להם להתמצא ולהחליט כיצד לתכנן את הטיול שלהם. הם רצו לקבל "מבט-על" על יעדי הטיול העיקריים במדינה, המסלולים המומלצים לפי פרק הזמן שיש להם ומידע כללי על המדינה. אתרי ברווז טיולים נבנו בראייה כזו."

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברווז סין

מאת: ברווז סיןטיולים בחו"ל27/06/101162 צפיות
אם חשבתם שאתם מכירים את המטבח הסיני על בוריו, אתם צפויים להיות מופתעים כשתגיעו לארץ הווק והדים סם. המטבח שאנחנו מכירים מהארץ (כמו אגרול ושאר מוקפצים) הוא מטבח סיני מערבי שהוא רק חלק מתתי מטבחים רבים בסין.

מאת: ברווז סיןטיולים בחו"ל27/06/101298 צפיות
החומה הסינית הינה אחד הסמלים המפורסמים של בייג'ין וכמובן של סין ואחד מפלאי הארכיטקטורה המרהיבים בעולם. במאמר זה תוכלו לקרוא על החומה, ההיסטוריה שלה וגם על קטעים פחות מוכרים להליכה בחומה.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196510 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182295 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181479 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181543 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171419 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171412 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica