חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצברים

מאת: mutluרכב22/03/20091726 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצברים הם בעצם בטריות שיש בהן מטען חשמלי שיכול לספק זרם חשמל למכשירים וכלים שונים.היום ניתן למצוא מצברים בכלים ומכשירים שונים יש מצברים לרכבים פרטיים, מצברים לרכבים מסחריים, מצברים למלגזות, מצברים לסירות, מצברים למכונות שטיפה, ועוד.

בעידן הירוק והאקולוגי של המאה ה-21 צפויים להיות בשוק הרכב גם מכוניות חשמליות שיהיו להם מצברים שיספקו אנרגיה לרכב במקום דלק. רכבים חשמליים יהיה להם מנוע הפועל באמצעות מצברים חשמליים ולא ע"י מנוע בעירה שמקור האנרגיה שלו הוא דלק .

מצברים בעידן המאה ה-21 הם מצברים שאינם דומים למצברים שהיו באמצע המאה ה-20 , מצברים של היום הם מצברים בעלי יכולות שונות מאלו שהיו בעבר, הם מותאמים לצרכים החדשים שיש לרכב המודרני ולציוד התעשייתי המודרני , תהליך הייצור של מצברים במאה ה-21 שונה מתהליך הייצור של מצברים שיוצרו בעבר, היום טכנולוגיות הייצור הן משופרות וטובות יותר ומאפשרות מוצר סופי של מצבר איכותי ויעיל שיכול לשמש אותנו לטווח ארוך.

מצברים חדישים מורכבים מעופרת, וכוללים בתוכם חומצה נוזלית, מצברים מחולקים למספר תאים כשבכל כל תא יש חומצה נוזלית, בתוך המצברים מתרחשת ריאקציה כימית שמאפשרת למצברים ליצר אנרגיה חשמלית. המצברים החדישים אינם דורשים טיפול כלשהו וגם אין צורך למלא בהם מים מזוקקים.

שוק המצברים בישראל הוא שוק המתפתח כל הזמן , כמות הרכבים הפרטיים והמסחריים בישראל היא עצומה והדרישה למצברים לכלי רכב היא דרישה עצומה, כיום ידוע על 600 אלף מצברים לכלי רכב הנמכרים בשנה.

בישראל יש 2 חברות גדולות לייצור מצברים שהן חברת שנפ וחברת וולקן, בנוסף להן יש כמה חברות המייבאות ארצה מצברים מחו"ל.

מחירהם של מצברים נעים כמטוטלת , אם לפני כמה שנים בשל עלית מחירי העופרת חלה עליה במחירי המצברים השונים הרי שלאחרונה חלה שוב ירידה במחירי העופרת בשוק העולמי , ירידה שהביאה לירידה במחיר המצברים בישראל.

אחד הגורמים המשפיעים על מחיריהם של מצברים לכלי רכב הוא תוקף האחריות שיש למצבר, מצבר שמקבל אחריות של 20 חודש יהיה יקר יותר ממצבר זהה שמקבל אחריות רק של 12 חודש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת mutlu

מאת: mutluרכב22/03/091241 צפיות
מצבר הוא סוללה או מקור של אנרגיה חשמלית שניתן למצוא אותו בכלים רבים ובמכשירים רבים, יש מצבר לרכבים, יש מצבר לסירה, יש מצבר לגנרטור, יש מצבר למשאיות ועוד ועוד. מצבר נועד לשמש מקור של זרם חשמלי להתנעת מנועים ומערכות חשמליות הנמצאים במוצרים ומכשירים .

מאת: mutluרכב22/03/092992 צפיות
כאשר אנו נוסעים ברכב איננו חושבים יותר מדי על המצבר שיש לאוטו שלנו אנו פשוט רוצים מצבר לאוטו שיהיה איכותי ותקין ושיהיה מקור חשמלי איכותי שיספק זרם חשמלי להתנעת הרכב וכן למערכות חשמליות אחרות ברכב.

מאת: mutluרכב22/03/091471 צפיות
מצבר טוב לרכב שלנו יבטיח לנו רכב ללא תקלות ורכב שיש לו פעילות תקינה לאורך זמן, גם הרכב החדיש ביותר והמשוכלל ביותר לא יתפקד טוב אם לא יזכה למצבר איכותי המתאים לצרכי הרכב, כום ניתן לקנות בישראל מצברים המיוצרים ע"י חברות ישראליות או מצברים שיובאו ע"י יבואן מצברים.בישראל ישנם כמה יבואני מצברים המייבאים לארץ מצברים מסוגים שונים המיועדים לכלי רכב שונים .

מאת: mutluרכב22/03/091235 צפיות
מצברים למכוניות הם מקור חשמלי שנועד לספק זרם חשמלי עבור הפעילות החשמלית המתבצעת במכונית, מצברים למכוניות בעידן המאה ה-21 שונים ממצברים למכוניות שהיו במאה ה-20 , הקידמה הטכנולוגית שהפכה את הרכבים לכלי רכב עמוסי מערכות אלקטרוניות דורשת היום ייצור של מצברים למכוניות שיוכלו לעמוד בנטל של אספקת מקור חשמל לרכב שהוא עמוס במערכות חשמליות.(חלונות חשמליים, מזגן ,נעילה מרכזית ועוד)

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213800 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213932 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214111 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204580 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195546 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196240 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica