חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטודיו למשחק חי שגיא- הכנה לאודישן (אודישנים) לקולנוע ולטלוויזיה

הסטודיו למשחק חי שגיא מהווה מרכז ידע ללימודי משחק בו תמצאו אימונים אישיים בהכנהלאודישנים, מידע על סדנאות משחק שמשלבות טכניקות של גדולי המורים למשחק,סרי וידאו, מאמרים על משחקמול מצלמה, הכנה לאודישנים ועוד.

שיטת הלימוד
במהלך הסדנאות אתם נחשפים למגוון טכניקות משחק של גדולי המורים (סנפורדמייזנר, סטלה אדלר, לי שטרסברג, מייקל צ'כוב, אוטה הגן, וויולה ספולין)ומקבלים באופן שיטתי וייחודי את מגוון הטכניקות והפילוסופיה מאחוריהם. אתםלומדים מהן הטכניקות המתאימות ביותר לכם.

מקצועיות
המפגשים מועברים בליווי קטעי וידאו ולאחר כל שיעור יועברו דפי סיכוםמודפסים ותרגילים לתרגול בבית. התרגילים נועדו לשימוש יומיומי, להתאמןבבית, כמו שמוזיקאי מנגן לבד, כך גם השחקן צריך לימוד עצמי להתפתח. העבודהבסטודיו מפתחת משמעת ומקצועיות שהן חלק בלתי נפרד מהמקצוע.

יחס אישי
הסדנאות בסטודיו מתקיימות עם מספר משתתפים מצומצם על מנתלאפשר לכם לעבוד יותר זמן בכל שיעור. קבוצה קטנה מאפשרת לעקוב אחר התפתחותשלכם כשחקנים/במאים ולתת לכם את מירב תשומת הלב. המטרה היא ליצור מעבדהפרטית לשחקן ולבמאי לעשייה ולהתנסות.

מפגש השלמה
אם הרגשתם שבמהלך הקורס, משהו לא ברור או שחסר לכם ידע בנושא מסוים, עומדתלרשותכם אפשרות למפגש ייעוץ "אחד על אחד" עם המורה כ-45 דקות- מתי שנוח לכםללא תשלום נוסף.

מכון כושר/ סביבה יצירתית
הסטודיו משמש כמכון כושר לחיזוק שרירי המשחק, בסביבהיצירתית שעוזרת לשמור על התשוקה למקצוע. השאיפה היא לשלב בין סדנאות משחקשל שחקנים ובמאים וליצור שיתופי פעולה על בסיס דיאלוג משותף שיוביל ליצירתסרטים.

אווירה
מטרת הסדנאות היא לעודד ולתמוך ביוצרים ולתת להם חופש יצירתי, ללא אווירהביקורתית ותחרותית, בכדי שיוכלו לצלול לעולמם הפנימי ולהתחבר לדמויותולתסריט.

הדבר הכי חשוב לנו הוא שתצאו מסדנאות עם ידע וכלים פרקטים שיכינו אתכםבדרך הטובה ביותר לכל אודישן, תפקיד ותסריט.

חי שגיא

מנהל הסטודיו למשחק, מאמן שחקנים, במאי ותסריטאי בוגר בית הספר למשחקNewYork Film Academy שמתמחה בשיטת סנפורד מייזנר ובעל תואר ראשוןבקולנועוטלוויזיה, המכללה האקדמית ספיר.
בנוסף לפעילות של הסטודיומעביר אימונים אישיים לשחקנים כהכנה לאודישןולתפקיד, מלמד משחק בהוסטללנוער "מקום אחר", מעביר סדנאות ראיוןטלוויזיוני במערכת הביטחון, מנחהסדנאות משחק לארגונים וחברות ומשמש כאישמילואים של יחידת דובר צה"ל.
בימים אלו מצלם סרט עלילתי "העולם האמיתי".

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו למשחק חי שגיא

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חי שגיא

מאת: חי שגיאהודעות לעיתונות - כללי01/08/101690 צפיות
במדריך זה אני אחשוף בפניכם את היסודות הבסיסיים של משחק מול מצלמה ותלמדו כיצד לתת הופעה כנה ואמינה יותר מול מצלמה. עקב מחסור במקום (ובסבלנות שלכם לקרוא עשרות עמודים), במאמר זה אני אגע במספר עקרונות בסיסיים של משחק מול מצלמה בלבד. מה לגבי השאר? כמובן שאתם מוזמנים לשמוע את ההרצאה המלאה בסטודיו למשחק.

מאת: חי שגיאתרבות ובידור30/06/101621 צפיות
מדריך זה מציג את הגישה הנכונה שבה צריך שחקן לגשת לאודישנים. המדריך הינו חלק מקורס יסודות משחק מול מצלמה בשיטת סנפורד מייזנר ב"סטודיו למשחק חי שגיא," ומוגש למענכם לצורך קריאה ולמידה.

מאת: חי שגיאהודעות לעיתונות - כללי30/06/101408 צפיות
מדריך זה אחשוף בפניכם את היסודות הבסיסיים לבימוי שחקנים. תלמדו מהי הגישה הנכונה מול השחקן שלכם?, כזאת שתפיק את התוצאה הטובה ביותר. עקב מחסור במקום (ובסבלנות שלכם לקרוא עשרות עמודים), אני אגע במספר נקודות בסיסיות לבימוי שחקנים בלבד. ומה לגבי השאר? אתם מוזמנים להגיע ולשמוע את ההרצאה המלאה בסטודיו למשחק חי שגיא.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222579 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222265 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22565 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica