חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס פסיכומטרי

מאת: שגיב אמריפסיכומטרי04/07/2010931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבחינה הפסיכומטרית היא לחלקנו מקור לגאווה ולחלקנו עצם בגרון וזה רק אם הזכרנו את אלה בינינו שעברו כבר את הבחינה הפסיכומטרית בין אם בהצלחה ובין אם לא.

למרות הכל, עבור צעירים אשר מבקשים להרשם ללימודים אקדמיים אין ברירה (לרוב) אלא לעבור את הבחינה הפסיכומטרית בהצלחה וזאת לא מטלה פשוטה של מה בכך. אחרי הכל מדובר במבחן אשר מכיל בתוכו שלושה חלקים עם שאלות ברמות שונות והכל בלחץ של זמן

על בסיס הצורך בהדרכה, אימון ותרגול קמו בעשור האחרון עשרות מוסדות לימוד אשר מספקים מקום נוח ללמוד בו לפסיכומטרי כלומר לעבור קורס פסיכומטרי מקיף אשר כוונתו להכין אתכם עד כמה שאפשר לבחינה הפסיכומטרית.

קורס פסיכומטרי הוא הדרך הטובה ביותר להתכונן אל הבחינה הפסיכומטרית. מידי פעם אני שומע חבר שמספר לי כמה הוא הצליח בבחינה הפסיכומטרית אבל אני תמיד מקשיב בספק נוכח העובדה שגם אני עברתי את הבחינה והיא לא פשוטה.

קורס פסיכומטרי עושה הרבה מעבר לתרגל בצורה פשטנית את התחומים בהם נבחנים בבחינה אלא ממש עוזר ביצירת צורת חשיבה שונה. המדריכים בקורס מלמדים שיטות בדוקות בהן ניתן להשתמש כדי לקצר את זמן הפתרון של תרגילים רבים בחלק הכמותי של המבחן. בכיתה עובדים על אוצר מילים והקשרים בין מילים וגם איך להבין את השאלות ששואלים אותנו במבחן מבלי להתערבב איתן.

אם אתם עומדים להרשם לבחינה הפסיכומטרית אני ממליץ בחום להרשם אל קורס פסיכומטרי!... אין תחליף ללימודים מסודרים בכיתה עם עוד תלמידים ששואלים שאלות, שניתן להתאמן להתכונן איתם לבחינה ובכלל... תמיד כיף להכיר אנשים חדשים ולשמוע מה הם הולכים ללמוד ולמה. זה עזר לחזק ולגבש את הדעה שלי לגבי תחום הלימודים שלי.

החלק היחידי שקצת העיק עליי בכל הסיפור של קורס פסיכומטרי הוא למצוא אחד טוב בעיר בה גרתי בזמנו... היו הרבה אפשרויות ובאמת שלא רציתי להסתמך על טלפון או שתיים ואחר כך לגלות ששילמתי יותר מידי.

היום המצב קצת שונה. ניתן למצוא באינטרנט אתרי השוואות מחירים לקורס פסיכומטרי אשר עושים את העבודה בשבילכם וחוסכים לכם את הריצות והבירורים, החיפושים והשאלות. אתם יכולים למלא טופס אחד ולקבל הצעות מחיר לקורס פסיכומטרי במוסד לימודים אשר מחזיק בקורס בעיר מגוריכם (אם יש שם קורס). חבל שלא היה פתרון כזה כשאני עשיתי את הקורס... זה היה חוסך לי הרבה זמן ובלבולים.

איך שלא יהיה, בין אם בחרתם לעשות קורס פסיכומטרי או שהחלטתם שאתם יכולים ללמוד לבד אני מאחל לכם המון בהצלחה. הלוואי ותוציאו 700 פלוס פלוס!..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיב SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיב אמרי

מאת: שגיב אמריטבעות אירוסין ונישואין05/07/122139 צפיות
מאמר בנושא טבעות אירוסין. מידע אמין ושימושי העוזר בקניית טבעות אירוסין למינהן ונותן טיפים לבחירת חנות תכשיטים טובה.

מאת: שגיב אמריאדריכלות16/04/121408 צפיות
עיצוב חדרי שינה הוא נושא רגיש מאוד. חוץ מחדר האמבטיה, חדר השינה הוא החדר הכי אינטימי בבית שלנו ובחיים שלנו. חשוב מאוד שנרגיש בנוח בחדר השינה שלנו ושיהיה לנו נעים ללכת לישון בו.

מאת: שגיב אמרישיער09/04/121546 צפיות
תוספות שיער הפכו בשנים האחרונות לאופנה של ממש בשנים האחרונות. תוספות שיער הן למעשה שיער סינתטי או שיער טבעי אותן מדביקים או שוזרים אח השיער הקיים שלכן. תוספות שיער יכולות לשדרג לנו את המראה החיצוני ולהעניק לנו את המראה שתמיד רציתן. תוספות שיער מתאימות לכל מי שמעוניינת. במראה זוהר.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119969 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: שגיב אמריאילוף בעלי חיים15/09/111929 צפיות
מספרה לכלבים זוהי מספרה שמעניקה טיפולי יופי לכלבים שלנו, כן לא רק לנו מגיע להיות יפים ומטופחים, מסתבר לגם לכלב שלנו יש צרכים.....

מאת: שגיב אמריזוגיות ואהבה22/08/111391 צפיות
הרבה פעמים בני זוג מחליטים לפתע לגשת לייעוץ זוגי, בעיקר מאחר והם הלכו קצת לאיבוד בתוך המערבולות הרגשיות המהווים אתה היום יום שלהם. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע בנושא

מאת: שגיב אמרימסחר אלקטרוני22/08/111875 צפיות
אתרי דילים יומיים? זה המקום בשבילכם! במאמר זה תוכלו לגלות את נפלאות המחיר ה"קצת יותר זול" הכל דרך רכישה חברתית!

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161629 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161854 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133087 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132241 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132277 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132113 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132571 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica