חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספרת כלבים טיפים

מאת: שגיב אמריאילוף בעלי חיים15/09/20111930 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מספרה לכלבים זוהי מספרה שמעניקה טיפולי יופי לכלבים שלנו, כן לא רק לנו מגיע להיות יפים ומטופחים, מסתבר לגם לכלב שלנו יש צרכים, או יותר נכון לומר שלנו יש צורך שהכלב שלנו יהיה יפה ומטופח, שכן, לכלב כנראה שאין מושג איך הוא נראה וסביר להניח זה גם כלל לא מעניין אותו.

תעשיית הטיפוח לכלבים
תעשיית הטיפוח של כלבים זוהי תעשייה משגשגת, הרבה אנשים מוכני לשלם סכומי כסף לא מבוטלים בכדי להשקיע ביופי ובטיפוח של כלבם. יש מספרות לכלבים שמכינות כלבים לתחרויות יופי בינלאומיות,  מטפלים להם בציפורניים, בשער, בשיניים ,מאפרים אותם. ולמעשה מבצעים את  כל טיפולי הטיפוח שתוכלו להעלות על דעתכם . זמן הטיפול הבסיסי של מספרת כלבים יכול לנו בים חצי שעה לשעתיים ,כמובן שזה תלוי בסוג הכלב בגודל שלו, ובסוג הפרווה. חוץ ממעניין היופי שיש לתספורות לכלב יש בתספורת גם עניין טיפולי, יש הרבה נגעים ופצעים בעור של הכלב שניתן לגלות רק שהכלב מסתפר,


לתספורת הכלב יש  חשיבות למציאות הנגעים האלה ולנגישות לטפל בהם. לעומת זאת יש כלבים  מזנים מאוד ספציפיים שכדאי לא לספר אותם, כמו ההסקי סיביר למשל מכיוון שייתכן שפרוותם לא תחזור אליהם וזה יכול לגרום להם יותר נזק מתועלת

מספרות כלבים בארץ
בארץ יש שלושה בתי ספר בהם ניתן ללמוד ספרות לכלבים - ידוע שתחום אילוף כלבים הרבה יותר גדול, אך בתחום הספרות אך ורק שלושה בתי ספר, כיום שירות המספרות לכלבים הוא מגוון וניתן לקבל אותו באופנים שונים. יש ספרים שמגיעים לבית הלקוח בכדי לספר את הכלב, ויש מקומות שאתה מגיע אליהם בכדי לספר את הכלב, זה בכלל עניין של זמן, מקום ונוחות.

הכלב המושלם
אנחנו רוצים את הכלב המושלם ויש היום הרבה נותני שירות שמוכנים לעזור לנו לעשות זאת (בעבור תמורה כספית כמובן) מאלף כלבים שיחנך לנו את הכלב ,מספרת כלבים שתספר לנו את הכלף, ואפילו כיום יש גם שירותים פסיכולוגיים לכלב, הכלב הפך להיות בהרבה משפחות כמו עוד בן משפחה, הוא מקבל יחס חם ואוהב, דואגים לו ואוהבים אותו, אז מי אמר שלכלב חייבים להיות "חיי כלב"?....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיב SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיב אמרי

מאת: שגיב אמריטבעות אירוסין ונישואין05/07/122140 צפיות
מאמר בנושא טבעות אירוסין. מידע אמין ושימושי העוזר בקניית טבעות אירוסין למינהן ונותן טיפים לבחירת חנות תכשיטים טובה.

מאת: שגיב אמריאדריכלות16/04/121408 צפיות
עיצוב חדרי שינה הוא נושא רגיש מאוד. חוץ מחדר האמבטיה, חדר השינה הוא החדר הכי אינטימי בבית שלנו ובחיים שלנו. חשוב מאוד שנרגיש בנוח בחדר השינה שלנו ושיהיה לנו נעים ללכת לישון בו.

מאת: שגיב אמרישיער09/04/121547 צפיות
תוספות שיער הפכו בשנים האחרונות לאופנה של ממש בשנים האחרונות. תוספות שיער הן למעשה שיער סינתטי או שיער טבעי אותן מדביקים או שוזרים אח השיער הקיים שלכן. תוספות שיער יכולות לשדרג לנו את המראה החיצוני ולהעניק לנו את המראה שתמיד רציתן. תוספות שיער מתאימות לכל מי שמעוניינת. במראה זוהר.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119971 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: שגיב אמריזוגיות ואהבה22/08/111393 צפיות
הרבה פעמים בני זוג מחליטים לפתע לגשת לייעוץ זוגי, בעיקר מאחר והם הלכו קצת לאיבוד בתוך המערבולות הרגשיות המהווים אתה היום יום שלהם. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע בנושא

מאת: שגיב אמרימסחר אלקטרוני22/08/111876 צפיות
אתרי דילים יומיים? זה המקום בשבילכם! במאמר זה תוכלו לגלות את נפלאות המחיר ה"קצת יותר זול" הכל דרך רכישה חברתית!

מאת: שגיב אמריבתי מלון21/08/111233 צפיות
אנשים משלושת הדתות רואים בירושלים בנוסף להיותה העיר המקודשת גם עיר לבילוי ולתיירות. אי לכך ובהתאם לזאת ירושלים רוויה בבתי מלון ומקומות לינה לאנשים שבאים לבקרה מכל העולם. בירושלים ניתן לראות מגוון של אנשים מכל העולם, מכל הסוגים ומכל הדתות.

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205643 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165746 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158047 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144472 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132537 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132292 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131965 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica