חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרגול יוגה כאפקט הרגעה

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/20119969 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סגנון החיים האינטנסיבי והדרשני של ימינו מביא הרבה אנשים לחוש תחושות לחץ וחרדה. כולנו רוצים למצוא את המקום הקטן שבו אנחנו יודעים שנוכל למצוא בו שקט נפשי. הרבה אנשים כיום סובלים מחוסר סיפוק , כאבי ראש, חרדות ודיכאונות.  תרופות יכולות לעזור לטווח הקצר אך הן לא תרופת פלא ובכדי לפתור בעיות שורשיות צריך לשנות את אורח החיים או להוסיף משהו לאורח החיים בכדי להפוך אותם ליותר טובים ונעימים.

יוגה לא רק לבודהיסטים
פעם אנשים היו מחברים את המילה יוגה לאיזה סוג של כת או של משהו מאוד רחוק מהציביליזציה. היום המילה יוגה, קורס יוגה או לימוד יוגה הפך להיות משהו מאוד נפוץ במחוזותינו.  אנשים מחפשים משהו שייתן להם שקט ושלווה נפשית, מקום בו הם יוכלו להירגע בלי לחשוב על כלום, פשוט להיות.


יוגה דה רמה כדרך חיים
שיטה יוגה דה רמה מתאימה במיוחד לאנשים שזקוקים לשינוי בתפיסה ובאורח החיים שלהם מכיוון שיוגה דה רמה היא לא טכניקה או שיטה, היא דרך חיים,סוג של מסע חדש. תרגול יוגה הוא גם אמצעי וגם מטרה, התרגול הפיזי של היוגה הוא חשוב, אך לא פחות חשוב זוהי המשמעות התודעתית שתרגול היוגה עושה לנו , הגוף והנפש שלנו מחוברים זה בזה ובכדי להשפיע אחד על השני יש לעבוד על יחסי הגומלין בניהם, דבר שמתורגל רבות ביוגה.


איפה כדאי ללמוד יוגה
כיום היוגה הפכה לתרגול מאוד נפוץ במחוזותינו, אם קיבלתם החלטה להירשם לקורס יוגה ,כדאי שתבחרו מקום קרוב למקום מגוריכם, הסיכוי שתתמידו במקום קרוב לבית הוא גדול יותר. לימודי יוגה בתל אביב הם הכי נפוצים, אך כמעט לכל לבית ספר ליוגה בתל אביב יש שלוחות השאר חלקי הארץ


איזה ציוד לקנות ליוגה?
באופן כללי ,תרגול היוגה הוא מינימליסטי, אין הרבה דברים שצריך להביא וניתן להגיע לשיעור גם בלי כלום, איך שאתם. אם אתם רוצים קצת להתפנק ולהרגיש קצת יותר נוח ניתן לרכוש מזרן יוגה - ולא משנה אם מדובר על יוגה לילדים או למבוגרים, המזרון דק (הוא לא צריך לעלות הרבה) ולהוסיף מגבת להרגשה הטובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיב SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיב אמרי

מאת: שגיב אמריטבעות אירוסין ונישואין05/07/122139 צפיות
מאמר בנושא טבעות אירוסין. מידע אמין ושימושי העוזר בקניית טבעות אירוסין למינהן ונותן טיפים לבחירת חנות תכשיטים טובה.

מאת: שגיב אמריאדריכלות16/04/121408 צפיות
עיצוב חדרי שינה הוא נושא רגיש מאוד. חוץ מחדר האמבטיה, חדר השינה הוא החדר הכי אינטימי בבית שלנו ובחיים שלנו. חשוב מאוד שנרגיש בנוח בחדר השינה שלנו ושיהיה לנו נעים ללכת לישון בו.

מאת: שגיב אמרישיער09/04/121546 צפיות
תוספות שיער הפכו בשנים האחרונות לאופנה של ממש בשנים האחרונות. תוספות שיער הן למעשה שיער סינתטי או שיער טבעי אותן מדביקים או שוזרים אח השיער הקיים שלכן. תוספות שיער יכולות לשדרג לנו את המראה החיצוני ולהעניק לנו את המראה שתמיד רציתן. תוספות שיער מתאימות לכל מי שמעוניינת. במראה זוהר.

מאת: שגיב אמריאילוף בעלי חיים15/09/111929 צפיות
מספרה לכלבים זוהי מספרה שמעניקה טיפולי יופי לכלבים שלנו, כן לא רק לנו מגיע להיות יפים ומטופחים, מסתבר לגם לכלב שלנו יש צרכים.....

מאת: שגיב אמריזוגיות ואהבה22/08/111392 צפיות
הרבה פעמים בני זוג מחליטים לפתע לגשת לייעוץ זוגי, בעיקר מאחר והם הלכו קצת לאיבוד בתוך המערבולות הרגשיות המהווים אתה היום יום שלהם. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע בנושא

מאת: שגיב אמרימסחר אלקטרוני22/08/111875 צפיות
אתרי דילים יומיים? זה המקום בשבילכם! במאמר זה תוכלו לגלות את נפלאות המחיר ה"קצת יותר זול" הכל דרך רכישה חברתית!

מאת: שגיב אמריבתי מלון21/08/111233 צפיות
אנשים משלושת הדתות רואים בירושלים בנוסף להיותה העיר המקודשת גם עיר לבילוי ולתיירות. אי לכך ובהתאם לזאת ירושלים רוויה בבתי מלון ומקומות לינה לאנשים שבאים לבקרה מכל העולם. בירושלים ניתן לראות מגוון של אנשים מכל העולם, מכל הסוגים ומכל הדתות.

מאמרים נוספים בנושא אנרגיות

מאת: SEOMANאנרגיות09/01/181124 צפיות
אחד ממקורות הסבל: הראש כמו "מדיח כלים" או 3 קופים כל הזמן קופצים... מכירים? מחשבה רודפת מחשבה ואין רגע אחד של מנוחה

מאת: SEOMANאנרגיות25/05/161519 צפיות
מחפשים להירגע בזמנים הפנויים שלכם? לא מרגישים טוב? לחוצים מהעבודה שרודפת אתכם עד לרגע בו אתם נרדמים בלילה? מחקרים רבים הציגו כי לימוד נגינה בגיטרה עשוי לשפר את השלווה שלכם.

מאת: מיקי רוביןאנרגיות27/04/118580 צפיות
לתפילה יש כוח אדיר שמסייע לנו לתקשר עם הבורא ועם העל-מודע שלנו. אנשים רבים מוצאים מפלט ונחמה בתפילה בתקופות שונות. לאורך הברית החדשה אנו רואים כי התפילה שינתה מצבים שנראו בפרספקטיבה רגילה כבלתי ניתנים לשינוי.

מאת: רון ברדאנרגיות05/04/119540 צפיות
פורנו וגם סקס ? את מי זה מעניין - מאמר בנושא פורנו וחיי סקס והתמכרות

מאת: יוני לויאנרגיות07/02/118935 צפיות
כבר נאמר ונטחן כי חיוביות, אופטימיות ושאר פירות ניו אייג' יכולים לעזור לנו לעבור את מכשולי החיים בצורה רכה יותר ומהירה יותר. במאמר הבא אני רוצה לדבר על משהו יסודי הרבה יותר, שלעיתים אנשים זונחים אותו לטובת מילים גדולות וחשובות כמו חוק המשיכה, אנרגיות וכדומה, אך לטעמי הוא החשוב ביותר – זווית הראייה שלך לגבי הסיטואציות שקורות לך בחיים.

מאת: נדב חייקין בנתוראנרגיות25/01/119099 צפיות
את שיטת הריפוי והטיפול הקרוייה תטא הילינג, הביאה לעולם אישה נפלאה בשם וויאנה סטייבל, אמריקנית אשר באמצעות השיטה החלימה לחלוטין ממחלת הסרטן. המאמר יסביר על מהות השיטה ויתרונותיה.

מאת: SEO Neto teamאנרגיות02/12/108585 צפיות
פנינים היות תמיד ידועות בכוחם המרפא במשך כמה מאות שנים, במיוחד ברפואה האסייתית המסורתית. בתרבויות אלו, ה"רפואה" לא מתמקדת רק בריפוי באמצעות תרופות קונבנציונאליות אלא גם באמצעים כגון זהב, כסף ואבקת פנינים. בתרבויות אלו מאמינים כי לכל הנ"ל יש השפעה-הן פיסית והן מטאפיסית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica