חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכניות עתירות רייטינג רק עם שעוני ice watch

מאת: ויינר תקשורתאופנה06/07/20101854 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מותג השעונים הבלגי היוקרתי הפך לקונספט מנצח בתוכניות האירוח המובילות*צביקה פיק התבלט בו  ב"כוכב נולד"*מירב מילר לא שוכחת להגיש את חדשות היום איתו

מותג השעונים הבלגי היוקרתי ice watch הולך ותופס תאוצה בכל שטח חיים אפשרי. ניתן לראות אותו בכל אירוע יוקרתי בקרב, אומנים, קהיליית אנשי עסקים ,ספורטאים .השעון בעל הרצועות העשויות מפולי קרבונט והספרות הזוהרות ,והעשוי בדגמים המשדרים צבע, זוהר, אופנה, סטייל ויקרה, הולך ותופס את הטון כחלק בלתי נפרד מהמראה. אין מסיבה או דבר חשוב אשר אין אדם הרוצה להתהדר בו. המבחר הרב של הדגמים הייפיפיהם, בכל הגדלים ,הסוגים והצבים, ועל פי עיקרון היוניסקס מותיר רק רצון לחיקוי. נוסף על כך היתרונות הנלווים כזכוכית מגדלת קטנה על תאריך השעון,אריזת שעון  רב שימושית בצורת קובית לגו המשמשת גם כקופה ועוד.

כעת, הגיע הטרנד העולמי שפתחו מבלגיה, אל קו הרייטינג הראשי של תוכניות החדשות והבידור בטלויזיה. את שלב ההכרעות בתוכנית עתירת הרייטינג "כוכב נולד" הגיע השופט האלמותי צביקה פיק  עם השעון הפופולארי. גם מירב מילר, מהמגישות הבולטות בחדשות הערוץ הראשון לא נפרדת ממנו. וגם בערוץ השני, אנו יכולים לצפות בעודנו ממתינים לתחזית של יום הקיץ המהביל הבא, את דני רופ מגיש לנו את התחזית החמה עם שעון צונן ומלהיב דוגמת ice watch.

מותג השעונים ice watch הצליח למצב את עצמו בקרב כמעט כל קהל יעד אפשרי: צעירים וצעירות קרייריסטים ואופנתיים, ספורטאים, מפיקי אופנה, מתחתנים ומתחתנות, מפורסמים ומפורסמות, אנשי קריירה ובעצם מי לא. המותג היוקרתי שילב לעצמו שיאים של אנינות טעם, מראה מרהיב ואיכויות של זוהר לצד ניהול עסקי נכון ומנכ"ל צעיר ודינאמי בישראל , אסף מרום, אשר הצליח להביא את יתרונות המותג המציג שיאים חדשים של יופי, סטייל וזוהר. אין פלא, כי באירופה מלכת היופי של בלגיה מובילה את המותג וסלבריטאים רבים הלכו בעקבותיה. גם בישראל, ניתן לראות את מיטב הסלבס נשבים בקסמי הicewatchiוהולכים שבי אחריו. היום כבר ניתן לראות מגישי חדשות מובילים כדני רופ ומירב מילר עונדים אותו בתוכניותיהם ובעת שהם מגישים חדשות. כוכבי בידור מובילים דוגמת צביקה פיק ודניאל תבורי מה"תב'וריס" מסתובבים איתו באירועים ובפעילויות ועוד רשימה ארוכה הולכת ומצטרפת לכך.

לא רק היות ה-ice watch מותג שעונים אופנתי ויוקרתי בקרב סלבריטאים הינה הסיבה, אשר רבים נוהרים למיגוון הרשתות והחנויות לרכוש את הפריט המבוקש. קשת היתרונות של מותג השעונים ice watchהיא רבה:רצועות שעון מהודרות עשויות מפולי קרבונט עם ספרות שעון זוהרות, קולקציות המותג המגיעות במיגוון צבעים מדליקים,זכוכית מינראלית עם זכוכית מגדלת קטנה על תאריך השעון, מודל יוניסקס מהפכני ואפנתי, עמידות למים וקל לענידה ונשיאה.

גם אריזת השעון המגיעה עם המותג הינה כחלק מפתיעה, אופנתית, מהפכנית ורב שימושית:קופסת פלסטיק בצורת קוביית לגו גדולה ובעלת חריץ בחלקו העליון של הקופסה המשמשת כמותג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ויינר תקשורת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ויינר תקשורת

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162147 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162108 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162060 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152430 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151892 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151911 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica