חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טרנד התכשיטים לגבר צובר תאוצה

מאת: עומריאופנה02/06/20162147 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עוד בימי הקדם נהגו הגברים לקשט ולאבזר את עצמם. התופעה לא באה לידי ביטוי בתכשיטים כפי שאנו מכירים אותם כיום - צמידים, טבעות, חפתים ועוד אביזרים בסגנון שאנו מכירים כיום התפתחו מדברים פשוטים ובסיסיים יותר. היו אלה ציורי גוף לרבות קעקועים, פירסינג, וקישוטים מחומרים טבעיים (נוצות, עור, עץ וצדפות). תקופות שלמות חלפו מאז, במהלכן בנות המין היפה למדו לקשט את עצמן באינספור אביזרים נוצצים, מריקים ומושכים, והגברים... נשים את הקלפים על השולחן: הגברים נשארו מחוץ לתמונה. אז בואו נדון במגוון הסוגים של תכשיטים לגבר השונים שיש לשוק להציע היום!

תליונים

גברים רבים בחרו להחליף את השרשרת בתליון או לשלב בין השניים. עבור חלק מהגברים התליון הוא אביזר דתי המסמל את השתייכותם לדת מסוימת. כמובן שזו היא לא המטרה היחידה של התליון, והוא יכול לשמש אביזר אופנתי גם ללא קשר לדת העונד אותו. גברים רבים מנצלים טרנד זה ועושים שימוש נרחב בתליונים אופנתיים לשם שדרוג המראה.

עט נובע

מדובר פחות בתכשיט אלא באביזר יוקרה וסגנון. בדומה לקליפס שטרות, העט הנובע הגיע אלינו מהעבר. פעם, בתקופה בה העטים עוד לא היו מיוצרים באותה היעילות כמו היום והטכנולוגיה הייתה פחות מפותחת, העט הנובע היה כלי כתיבה נפוץ. כיום, נחשב אביזר מסוג זה לסמל יוקרה ומחירו בהתאם. חברות העוסקות בייצור עטים נובעים מקפידים להכינם מחומרים יקרים ואיכותיים, כך שעט נובע הוא מתנה נפלאה ומקורית לגבר בעל חוש סגנון האוהב אביזרים ותכשיטי יוקר.

צמיד לגבר

צמיד לגבר הוא אחת הבחירות המוצלחות והפופולאריות בקרב הגברים בארץ ובעולם. הצמיד נמצא באותה רמה עם שעון היד, אך מה שמבדיל בין צמיד לגבר לבין השעון הוא שפע הסגנונות האופייניים לצמידי גברים: בין אם מדובר בצמיד עור, צמיד טיטניום, צמיד חרוזי פיג'י או אביזר מחומר פשוט יותר כגון גומי, סיליקון או חוט רגיל, הצמיד מסוגל להקנות אווירה צעירה, מסוגננת ואף מסתורית לגבר העונד אותו. היתרון הבולט של צמיד לגבר הוא שכל חומר ייראה נפלא, ולא בהכרח קיים צורך בצמיד מבריק ונוצץ העשוי זהב. את הצמיד ניתן להתאים לאאוטפיט בקלי קלות – צמיד לגבר העשוי עור ייראה מושלם בשילוב עם הלבשה קיצית משוחררת וקלילה, תוך כדי שצמיד מאסיבי עם נוכחות רבה יותר יתאים בצורה מרבית לחולצה מכופתרת ומכנס ג'ינס אלגנט.

מחזיק מפתחות

מחזיק מפתחות מעוצב ויפה הוא שילוב מנצח של אביזר שימושי לפריט אופנה. כולנו מכירים את המחזיק הפשוט לכל צורותיו – בדרך כלל מדובר לא בתכשיט אלא בפריט קטן ובולט עשוי מחומר פשוט שמטרתו העיקרית היא לעזור לנו לאתר את צרור המפתחות בשעת הצורך. בנוסף לסגנון הפשוט, מיוצרים בימינו גם מחזיקי מפתחות יוקרתיים העשויים מחומרים כדוגמת פלדה, טיטניום או עור העשויים לתרום המון להופעה ולהדגיש את חוש הטעם והסגנון של הגבר. מחזיק מפתחות אלגנטי הוא רעיון מקורי למתנה מיוחדת, לדוגמא שי נחמד ליום האב או מתנה לחבר.

חפתים

היום נחשבים החפתים לאחת הדרכים העיקריות בהן יכול הגבר המודרני לבטא את חוש הטעם שלו באביזרי אופנה. מה שמפתיע שפעם חפתים בכלל לא השתייכו לתחום האופנה והאקססוריז, אלא היו אביזר יום יומי חובה לכל גבר לובש חליפה וחולצה מכופתרת. בימינו, עברו חפתים "חפיפה" והפכו מפריט חובה לקישוט אופנתי לא מחייב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צרכנות נבונה גם בארץ

שלכם, עומרי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עומרי

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172124 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172125 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162426 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: עומריצרכנות07/06/161571 צפיות
מתי שאתה משחק במשחק הרכבה, אתה קופץ לחלק היצירתי והאנליטי במוח שלך. פינבלוק פריסטייל הוא צעצוע חדש לגמרי שעובד על מערכת שנותנת לילדים דרך חדשה לבנות ועל הדרך מרגיש זהה ודומה בו זמנית. מערכת הפינבלוק מבוססת על אבן משחק אחת בצורה ורסטילית שמתחברת בצורה חזקה לאבני המשחק האחרות ועדיין מאפשרת גמישות תודות לקצוות בעלי הזויות שלו. פינבלוק יכול להפוך למבנה חזק עם בסיס יציב וחזק או להיהפך למבנה גמיש ויפה.

מאת: עומריתכשיטים14/05/162024 צפיות
תכשיטים לגבר בישראל זה טרנד שהולך חזק מאוד. למה לא מדברים על זה? כי למרות שהגבר הישראלי אוהב להשקיע במראה החיצוני ולאבזר את עצמו, תחום התכשיטים עדיין נחשב לנושא שהוא "מחוץ לגזרה" של האופנה הגברית בארץ. נוצרת כאן הרגשה של אי צדק, נכון? אז בואו נדון בתכשיטי גברים, ובפרט – צמידים לגבר. הרי יש כל כך הרבה סוגים של צמידים שהגבר המודרני יכול (עזבו יכול, הוא פשוט חייב!) לענוד ולהיראות פשוט נפלא

מאת: עומרימסחר אלקטרוני21/08/142778 צפיות
אלי אקספרס - אחד מאתרי המסחר האלקטרוני הגדולים בעולם נכנס לתודעה של הציבור בישראל שהיה רגיל לשמוע עד כה רק על איביי ואמזון . האתר בדומה לאתרים המוכרים שזה עתה הזכרנו , משמש כפלטפורמה אשר מחברת בין בלי עסקים / חנויות לבין קונים פוטנציאליים , ומציג בתוכו מיליוני מוצרים מכל התחומים האפשריים ומאפשר רכישה שלהם בצורה קלה ומחיר שלרוב זול משמעותית ממקביליו בחנויות בארץ. עצם העובדה שמוצרים אלו נמכרים בארץ בנוסף לעמלות הגלומות במחיר המוצר כגון שכר עובדים, הוצאות קבועות וכדומה ,

מאת: עומרימסחר אלקטרוני23/06/142953 צפיות
מי מאיתנו לא אוהב את המשחק האגדי לגו? היכולת שלנו לתמרן ולבנות מה שעולה על רוחנו בעזרתן של מאות קוביות משחק קטנות בגדלים וצבעים שונים המתחברים אחת לשניה בהתאם לרצוננו. כל מי שנוגע בלגו מתמכר מיד - מבוגרים או ילדים. הילדים נהנים ממגוון הצבעים ולבנות כל מיני אפשרויות שעולות להם בדימיון. בתים, מכוניות, סתם מגדלים ועוד. המשחק הזה איתנו כבר מעל ל 70 שנה, לא מראה עייפות או חוסר התאמה לזמן אלא להיפך

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162108 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162060 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152431 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151892 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151911 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

מאת: רעות שירוןאופנה22/04/152324 צפיות
כאמור, נפתח בדוגמא קצרה שתוכל לענות על שאלת הכותרת "מה זה תיק דוגמנות? למי מיועד ולמה צריכים את זה?" ובכן בדיוק כמו שרוב העובדים השכירים צריכים כל הזמן ללמוד ולפתח את כישוריהם הפרקטיים והתיאורטיים בין אם זה בלימוד המקצוע שלהם לעומק, לימוד מקצועות דומים לעיסוק המרכזי שלהם וכו', בדיוק כך באותו אופן אצל דוגמניות ודוגמנים זה עובד. במקום ללכת..

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica