חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה טובה

מאת: שירה דןהפקות אירועים08/07/2010814 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום הגדול שלכם מתקרב בצעדי ענק ועדיין אין לכם מקום לחגוג את האירוע? ומה עם תקליטנים או צלמים? ומה עם מסיבת רווקות ושמלות כלה? אל תלחצו! ארגון נכון ויש לכם חתונה איכותית, טובה ובמחיר טוב.

כעת, זה הזמן לכמה עצות טובות לבחירת מקום לחתונה: האם אתם בחיפושים אחר מקום לחתונה, בר או בת מצווה? על אילו עניינים כדאי לברר מראש ולאילו דברים הכרחי לשים לב מראש כאשר תצטרכו לבחור גן אירועים או אולם לאירוע הגדול שלכם?

חשוב לבקר בכל גן או אולם על מנת להתרשם ממנו בזמן אירוע – התאורה, הגודל, הסגנון והמרחב שהוא מעניק. בדקו ושאלו, מה גודל החצר, אם יש כזו? האם המקום מספיק מאוורר? מה מידת הנקיון?

בפגישה עם אנשי המכירות, בקשו שיציגו לכם רשיונות עסק ובררו שהמקום עומד בכל תקנות הבטיחות, בכל הקשור למספר יציאות חירום, צינורות כיבוי אש תקינים ונגישים, גישה נוחה לשירותי חירום, ושאין במקום שום מפגע כגון מערכות חשמל מיושנות, צנרת מקולקלת וכדומה.

גנים ואלומות רבים מציעים ללקוחותיהם חבילות הכוללות צלם, DJ ואפילו שירות הפקת אירועים. בחירה בחבילה כזו יכולה לחסוך לכם המון כסף, אבל מראש שאלו גם עם נותני שירות אחרים אם הדבר באמת כל כך משתלם והאם הצוות המקומי אמנם מומלץ.

עכשיו חפשו תקליטנים וצלמים, קראו חוות דעת באינטרנט ורק אחרי שסיימתם לסגור את כל הספקים הקטנים הגיע הזמן לחשוב על רעיונות למסיבת רווקות וירח דבש.


בכל נותן שירות אליו אתן מגיעים בררו מראש מה כלול במחיר שאתם משלמים. המקום עשוי להיראות זול עלול להעלים שירותים מאוד בסיסיים, שתידרשו להוסיף לסכום הראשוני.

שאתם מחפשים מקום למסיבת רווקות כדאי לבדוק: מקומות הפועלים באזורי מגורים מגבילים את המסיבות בשעה שבה מסיימים. מראש שאלו מה השעה שעד אליה אפשר להישאר, בכדי שלא תצטרכו לשלוח את החברים והמשפחה הביתה כבר באחת עשרה.

 



תגיות המאמר: חתונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תוכלו למצוא באתר חברת הובלות יחד עם מחירים שווים www.capitalism.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דן

מאת: שירה דןבתים משותפים02/06/111164 צפיות
חשיבות ההתקנה- לא כל כך חשוב איזה מערכת אזעקה ביתית תקנו אפילו אם זה הטוב ביותר שקיים בשוק, בסופו של דבר ההתקנה הכי חשובה. חפשו אנשי שירות עם ניסיון רב, קחו קבלה על המוצר ושימו לב שנותנים לכם מוצר עמיד וטוב.

מאת: שירה דןשיפוצים02/06/111528 צפיות
נראה שעם כל שנה שעוברת מטפסות הטמפרטורות לגבהים חדשים ומזגן הפך כמעט לחובה בכל בית. הפיתוחים הטכנולוגיים בשנים האחרונות תרמו לשיפור יעילותם של מזגנים, וכשמשקללים זאת ביחד עם הוזלת מחירם בשוק, המזגן הפך למכשיר חשמלי אשר אפשר למצוא בכל בית.

מאת: שירה דןשיפוצים02/06/111019 צפיות
כעת לכו לחפש בחנויות, עיינו בקטלוגים וחטטו באתרי אינטרנט. תהליך ההתרשמות יאפשר לכם לצבור ידע רב בנוגע לחומרים הקיימים בשוק, להשוות מחירי חומרים ומוצרים, וכמובן ייתן לכם רעיונות אשר נוגעים למראה הסופי שאתם שואפים להשיג.

מאת: שירה דןגינון02/06/111099 צפיות
העדיפו לתאם יום ושעה קבועים להגעת הגנן או הצוות, באופן זה תוכלו לדעת בוודאות שהגינה שלכם מטופלת באופן מתמשך וקבוע.

מאת: שירה דןלימודים אקדמאיים01/06/111193 צפיות
כבר ברגע הראשון שלנו באוויר העולם המשפחה מעלה תהיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד. כבר בגן עולה השאלה מה תעשה שתגדל? כך אנו מתוודעים לקביעה שמקצוע זה חשוב מאד, שכדאי ללמוד וככה מצליחים בחיים.

מאת: שירה דןשיפוצים31/05/111617 צפיות
לניקיון פרקט ניתן להשתמש בחומר ניקוי ייעודי ולהקפיד שלא להרטיב אותו, שכן העץ סופח נוזלים במהירות, מתנפח ונהרס.

מאת: שירה דןשיפוצים31/05/111169 צפיות
צביעת דלתות מציע את האפשרות לכל מי אשר חפץ בריענון מראה הדירה או הבית למלא את מבוקשו במהרה ובהשקעה כספית קטנה:

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195936 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193009 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182287 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181482 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181579 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181603 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181725 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica