חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קמת גינות גג וגינות נוי

מאת: שירה דןגינון02/06/20111094 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה צריך אדם כדי להיות מאושר? חברה של אדם קרוב, מיטה נוחה, מקלחת טובה, קורת גג מעל לראש, ואם אפשר, אז בית עם גינה.

בדרך כלל בגיל ארבעים-חמישים הרבה אנשים מגיעים לנקודה בחייה בה כל מה שמתאים להם לעשות הוא להישען לאחור ולהביט בסיפוק על הישגיהם - עבור חלק מהאנשים הכוונה היא לסיפוק מהעבודה, בשביל אנשים מסויימים מדובר בהנאה ממשפחה אהובה ואוהבת, ובמקרה של אנשים מסויימים מדובר בביתם הפרטי, במיוחד כאשר מדובר בבית עם גינה יפה.

ואכן, לא פשוט למצוא סביבה מרגיעה יותר מגינת ירק מוריקה; מקום לשבת בו לארוחת בוקר, לארח חברים ובני משפחה, מקום לשחק בו עם הכלב, או לגדל צמחי נוי ופירות. אולם לרוב אין לנו את הפנאי לעשות הרבה יותר מהשקיה פשוטה או ניכוש עשבים, ולכן אנו מעדיפים לשכור גנן לטובת ביצוע העבודה.

איך עושים זאת נכון? קבלו כמה טיפים לבחירת הקמת גינות :

- קשה להחליט את מי עדיף לכם לקחת לשירות תכנון גינה? תמיד עדיף לקבל המלצה איכותית. אפשר לשאול שכנים אם יש להם גנן טוב. במידה והם מרוצים מהגנן שלהם ישמח להמליץ לכם.

- העדיפו לתאם יום ושעה קבועים להגעת הגנן או הצוות, באופן זה תוכלו לדעת בוודאות שהגינה שלכם מטופלת באופן מתמשך וקבוע.

- מומלץ לשכור בעלי מקצוע שעוסקים בכל היבטי טיפוח הגינה ולא רק בחלק מהם: שתילת צמחים חדשים, ניכוש עשבים, טיפול בטפילים, עיצוב ותכנון נוף, ייעוץ בבחירת סוגי הצמחים.

- ואמנם תמיד יותר פשוט לקחת גינות נוי , קשה להחליף את תחושת ההנאה והסיפוק שמקבלים מטיפול בגינה בעצמנו. הקדישו למרחב זה שעתיים-שלוש כל סוף שבוע - כך גם תהנו וגם תחסכו לא מעט כסף.

 



תגיות המאמר: תכנון גינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תוכלו למצוא באתר חברת הובלות יחד עם מחירים שווים www.capitalism.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דן

מאת: שירה דןבתים משותפים02/06/111159 צפיות
חשיבות ההתקנה- לא כל כך חשוב איזה מערכת אזעקה ביתית תקנו אפילו אם זה הטוב ביותר שקיים בשוק, בסופו של דבר ההתקנה הכי חשובה. חפשו אנשי שירות עם ניסיון רב, קחו קבלה על המוצר ושימו לב שנותנים לכם מוצר עמיד וטוב.

מאת: שירה דןשיפוצים02/06/111523 צפיות
נראה שעם כל שנה שעוברת מטפסות הטמפרטורות לגבהים חדשים ומזגן הפך כמעט לחובה בכל בית. הפיתוחים הטכנולוגיים בשנים האחרונות תרמו לשיפור יעילותם של מזגנים, וכשמשקללים זאת ביחד עם הוזלת מחירם בשוק, המזגן הפך למכשיר חשמלי אשר אפשר למצוא בכל בית.

מאת: שירה דןשיפוצים02/06/111014 צפיות
כעת לכו לחפש בחנויות, עיינו בקטלוגים וחטטו באתרי אינטרנט. תהליך ההתרשמות יאפשר לכם לצבור ידע רב בנוגע לחומרים הקיימים בשוק, להשוות מחירי חומרים ומוצרים, וכמובן ייתן לכם רעיונות אשר נוגעים למראה הסופי שאתם שואפים להשיג.

מאת: שירה דןלימודים אקדמאיים01/06/111187 צפיות
כבר ברגע הראשון שלנו באוויר העולם המשפחה מעלה תהיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד. כבר בגן עולה השאלה מה תעשה שתגדל? כך אנו מתוודעים לקביעה שמקצוע זה חשוב מאד, שכדאי ללמוד וככה מצליחים בחיים.

מאת: שירה דןשיפוצים31/05/111612 צפיות
לניקיון פרקט ניתן להשתמש בחומר ניקוי ייעודי ולהקפיד שלא להרטיב אותו, שכן העץ סופח נוזלים במהירות, מתנפח ונהרס.

מאת: שירה דןשיפוצים31/05/111165 צפיות
צביעת דלתות מציע את האפשרות לכל מי אשר חפץ בריענון מראה הדירה או הבית למלא את מבוקשו במהרה ובהשקעה כספית קטנה:

מאת: שירה דןריהוט 31/05/11979 צפיות
מחפשים לקנות ארון? קנייה של ארון לפעמים זה סיפור, סוגים רבים, מחירים בשמיים, רמות גימור שונות ומבחר של רשתות. אז איך תצאו לדרך? דבר ראשון יש להתאים את הארון למקום מתאים בדירה, למדוד נכון את המקום ורק אז לצאת לחנויות ולרכוש ארון מתאים.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191771 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182246 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811184 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181672 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174187 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica