חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאכלים לחתונה

מאת: שירה דןחתונות08/07/20101129 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה עדיף? קייטרינג כשר או לא כשר, חלבי או בשרי, מחפשים מתכונים לארגון אירוע טעים ואיתור קינוחים מאפים מושלמים לקינוח? כל העצות לפניכם.

 
גם אם תשקיעו בכל פרט ופרט באירוע שלכם - תערכו אותו באולם הכי נחשב, תביאו מופע חי מצוין, תשכרו מעצב אירועים שיגרום להכל להיות פשוט יפהפה ותגרמו לאורחים להזיל דמעה כשאתם מתחת לחופה - הדבר החשוב ביותר בעיניו של האורח הממוצע זה הקייטרינג. לא רק צבאות צועדים על קיבתם, אלא גם המוזמנים שלכם, לכן כאשר בוחרים אוכל לחתונה לא רק הטעם הוא חשוב - יש עוד מספר דברים שעליהם אסור להתפשר.

מבחר עשיר של מנות ותוספות: מתודת שקשוקה מתכון טוענת שלא על הקוסקוס תתמלא הצלחת... אלא, הדבר המשפיע זה שילוב הרטבים והסלטים. ישראלים מעדיפים כמה שיותר מנות ותוספות שמהן ניתן לקחת ולמלא את הצלחת בכל טוב.

הגשה: זהו שיקול מאוד חשוב, האם לבחור בבופה שמקל על הכיס ומציג בפני האורחים המון מנות שמהן אפשר לטעום, או הגשה לשולחן, אשר מאוד נוחה למוזמנים. בדרך כלל, אורחים מבוגרים מעדיפים את האפשרות השנייה, אבל אם מרבית הקהל מורכב מצעירים, בופה הוא בחירה טובה יותר.

לגבי הקינוח: אין כמו קינוח להפוך ארוחה למושלמת. מתכון כדורי שוקולד שנשמע פשוט יכול להתאים לכולם גם אם מדובר על פרווה, שוב, מומלץ לקחת קינוחים רגילים ופשוטים שבטוח שכולם ירצו לטעות, על בסיס פירות, גלידה ושוקולד.

ההתלבטות הכי גדולה היא האם לספק קייטרינג כשר, במקרה הזה הגורם הכי משפיע הוא קהל המוזמנים. במידה ועיקר המוזמנים שלכם מעדיפים כשר כדאי להתחשב בצרכיהם, אמונת ורגשותיהם - שהרי הם אלה שבסופו של דבר ייהנו מהארוחה.

כנראה שבחירת חברת קייטרינג והרכבת התפריט יתבררו כהחלטות הכי חשובות באירוע ואיך שהוא נתפס בעיני המוזמנים, אז הפעילו שיקול דעת - כי תמיד הדבר החשוב ביותר הוא בבר הפירות באירוע.

 



תגיות המאמר: חתונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תוכלו למצוא באתר חברת הובלות יחד עם מחירים שווים www.capitalism.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דן

מאת: שירה דןבתים משותפים02/06/111164 צפיות
חשיבות ההתקנה- לא כל כך חשוב איזה מערכת אזעקה ביתית תקנו אפילו אם זה הטוב ביותר שקיים בשוק, בסופו של דבר ההתקנה הכי חשובה. חפשו אנשי שירות עם ניסיון רב, קחו קבלה על המוצר ושימו לב שנותנים לכם מוצר עמיד וטוב.

מאת: שירה דןשיפוצים02/06/111528 צפיות
נראה שעם כל שנה שעוברת מטפסות הטמפרטורות לגבהים חדשים ומזגן הפך כמעט לחובה בכל בית. הפיתוחים הטכנולוגיים בשנים האחרונות תרמו לשיפור יעילותם של מזגנים, וכשמשקללים זאת ביחד עם הוזלת מחירם בשוק, המזגן הפך למכשיר חשמלי אשר אפשר למצוא בכל בית.

מאת: שירה דןשיפוצים02/06/111019 צפיות
כעת לכו לחפש בחנויות, עיינו בקטלוגים וחטטו באתרי אינטרנט. תהליך ההתרשמות יאפשר לכם לצבור ידע רב בנוגע לחומרים הקיימים בשוק, להשוות מחירי חומרים ומוצרים, וכמובן ייתן לכם רעיונות אשר נוגעים למראה הסופי שאתם שואפים להשיג.

מאת: שירה דןגינון02/06/111099 צפיות
העדיפו לתאם יום ושעה קבועים להגעת הגנן או הצוות, באופן זה תוכלו לדעת בוודאות שהגינה שלכם מטופלת באופן מתמשך וקבוע.

מאת: שירה דןלימודים אקדמאיים01/06/111193 צפיות
כבר ברגע הראשון שלנו באוויר העולם המשפחה מעלה תהיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד. כבר בגן עולה השאלה מה תעשה שתגדל? כך אנו מתוודעים לקביעה שמקצוע זה חשוב מאד, שכדאי ללמוד וככה מצליחים בחיים.

מאת: שירה דןשיפוצים31/05/111617 צפיות
לניקיון פרקט ניתן להשתמש בחומר ניקוי ייעודי ולהקפיד שלא להרטיב אותו, שכן העץ סופח נוזלים במהירות, מתנפח ונהרס.

מאת: שירה דןשיפוצים31/05/111169 צפיות
צביעת דלתות מציע את האפשרות לכל מי אשר חפץ בריענון מראה הדירה או הבית למלא את מבוקשו במהרה ובהשקעה כספית קטנה:

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182903 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181379 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181513 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181588 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172067 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172184 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172112 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica