חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הליכה למרפאה וטרינרית

מאת: רחלי פריוטרינריה11/07/2010969 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפעמים נדמה שיש לחתול או לכלב המשפחתי חוש שישי מיוחד בכל הקשור להליכה אל מרפאה וטרינרית. אפילו כלב לא מאומן, שבשיטתיות מתעלם מכל פקודה או עושה ההיפך המוחלט, יצליח להבין ללא קושי את המילה "וטרינר", גם כשהיא נאמרת על ידי אדם במרחק שלושה קילומטרים. מאותו רגע שהמילה "וטרינר" עפה לה בחלל החדר, הכלב יעשה כל דבר כדי להתחמק מרוע הגזירה: יברח, ינבח, יחשוף שיניים, יילל בפנים עצובות ושובות לב, או סתם ינסה להתחזות לשטיח. חתול, החושד בנסיעה קרבה אל מרפאה וטרינרית, ייעלם כלא היה. החיפוש יסתיים במרדף, ולעתים בכמה שריטות לא סימפטיות.

אז איך גורמים לחתול ולכלב לא לפתח אסוציאציות רעות מהמילה "וטרינר"? איך בוחרים מרפאה וטרינרית שתצמצם את הפחד שלהם מהמקום? ואיך מביאים חתול אל מרפאה וטרינרית בלי שייחרב את כל הריפוד ברכב החדש?

המפגש עם מרפאה וטרינרית מלחיץ את חיות המחמד. אפשר להבין אותן. גם אנחנו בעצמנו לא משתגעים על ביקור אצל הרופא, ומנסים להימנע ככל האפשר מהגעה לבית חולים. מרפאה וטרינרית עבור חיות המחמד היא מקום שבו הם יקבלו זריקות כואבות, ויוחזקו בניגוד לרצונם על ידי וטרינר, אדם זר להם לחלוטין. חתולים במיוחד הם יצורים ביתיים, שאינם אוהבים שינויי סביבה, ונלחצים מההגעה לאתר לא מוכר להם, ואפילו מהנסיעה אליו (בעוד שכלב עלול לא לחשוד שמרפאה וטרינרית היא היעד, ופשוט ייהנה מהנסיעה לשם).

לכן חשוב לבחור וטרינר שיהיה לא רק בעל הכשרה מתאימה וניסיון רב, או מרפאה וטרינרית הידועה כאמינה ובעלת המלצות מקיר לקיר. בבחירת מרפאה וטרינרית, חשובה גם האינטרקציה בין הווטרינר לבין חיות המחמד שבטיפולו. זריקה היא כואבת, אך האם הכאב חד ומהיר וחולף במהירות, או שתוך כדי הבדיקה החיה גם סובלת ונלחצת מהווטרינר? על וטרינר לאהוב חיות מחמד ולהיות קשוב אליהן, ולא רק לעשות עבודתו ביעילות טכנית. וטרינר רגוע ישרה שלווה על חיית המחמד, בעוד וטרינר עצבני, שיגיב בקוצר רוח לחיה סרבנית או משתוללת, רק ילחיץ אותה עוד יותר.

שימו לב איך חיית המחמד מגיבה אל אותו וטרינר. טבעי הוא שגם כשמדובר במרפאה וטרינרית נעימה וסימפטית הכלב או החתול בכל זאת יפחדו מזריקה או מטיפול מכאיב, אך וטרינר מיומן וקשוב, ידאג להרגיע אותם לפני הטיפול ואחריו. במהלך הבדיקה, הוא יידע להחזיק אותם בצורה המרסנת ההכרחית, אך לא באופן שיכאיב או יגרום להם אי נוחות רבה מדי.

זכרו: וטרינר טוב יפחית את הלחץ המקדים של חיית המחמד מההליכה אל מרפאה וטרינרית.

חתולים, כאמור, מתקשים להסתגל גם לנסיעה עצמה. חתול לא יגיב טוב לנסיעה ברכב ללא ארגז מתאים, וכתוצאה מהלחץ הוא עלול להפנות את ציפורניו אל הריפוד ואל הנוסעים, או גרוע מזה - אל הנהג. חשוב לקחת אותם אל מרפאה וטרינרית במתקן נשיאה מתאים. ישנם ארגזי נשיאה מיוחדים למטרה זו, ועדיף לקנות אחד מאשר לאלתר ארגז שעלול להיפתח בטעות, ולגרום למנוסתו של החתול המבוהל ולהיעלמותו. ארגז נסיעה מאפשר את שינועו של חתול אל מרפאה וטרינרית בקלות וללא חשש מבריחה. שמיכה אהובה או צעצוע מוכר בארגז יעזרו גם הן להרגעת החתול עד הגעתו אל הווטרינר. לפני היציאה מהבית בדקו שהארגז סגור היטב, ואל תתפתו לפתוח אותו עד רגע הטיפול.


 



תגיות המאמר: וטרינר, מרפאה וטרינרית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121303 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121362 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121834 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111832 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111281 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112138 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111553 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197166 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187279 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187447 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187778 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187851 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187921 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184138 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica