חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי עבודה לעובדים

מאת: Shaiעובד-מעביד11/07/20101558 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עובדים רבים הנדרשים להגיע לעבודתם במדים או בבגדי עבודה מתמרמרים על כך. הטענה הנפוצה היא שבגדי עבודה הם בדרך כלל בגדים מכוערים, זולים ושאינם איכותיים, ולכן העובדים לא ששים ללבוש אותם. טענה נוספת בגנותם של מדי עבודה היא שהם שוללים מן העובדים את הייחוד והאינדיבידואליות של כל אחד, והופכים אותם לעוד מספר או עוד בורג במערכת הגדולה ששמה הארגון. חלק מהטענות הללו אמנם נכונות במקומות עבודה מסוימים, אולם ככלל למדים ולבגדי עבודה יש יתרונות רבים. המאמר הבא יסקור חלק מיתרונות אלו.

בגדי עבודה אמורים להיות פונקציונאליים ולשרת את העובדים. למשל בגדי עבודה במוסכים או במפעלים אמורים להיות נעימים ונוחים, ולאפשר לעובדים לעבוד בנוחות ומבלי לחשוש ללכלך אותם כחלק מהעבודה. אך יחד עם זאת אין זה אומר שבגדי עבודה צריכים להיות זולים ולא איכותיים. בגדי עבודה אמורים לענות על כל הדרישות כמו כל בגד אחר: הם אמורים להיות מחממים בחורף ולחלופין, מתאימים לעבודה גם בקיץ. הם לא אמורים להיפרם, להיקרע או להתבלות בקלות. לכן כל מעביד חייב להשקיע בבגדי עבודה איכותיים שישרתו את עובדיו כראוי, ושיהיו נוחים לעבודה בכל תנאי ומזג אוויר.

יתרון נוסף של מדים ובגדי עבודה הוא החיסכון שיש בכך לעובדים. במקום לקנות בגדים לעבודה, מקום העבודה הוא שמספק את הביגוד על חשבונו. מדי עבודה ובגדי עבודה לא רק חוסכים לעובדים את ההוצאות הכספיות הרבות הכרוכות ברכישת בגדים. מדים ובגדי עבודה גם חוסכים לעובדים (ובעיקר לעובדות) את ההתחבטות היומית כל בוקר סביב השאלה: "מה ללבוש היום לעבודה?".

גם מבחינת המעביד יש למדי עבודה ולבגדי עבודה יתרונות. המדים יוצרים אחידות החשובה במיוחד במקומות עבודה נותני שירות. אחידות בלבוש העובדים משמעותה גם אחידות במסר שהחברה מציגה בפני לקוחותיה. מדי עבודה אחידים משדרים ללקוחות שהחברה מקפידה על קודים מסוימים ושחשוב לה ליצור רושם מכובד כלפי לקוחותיה. מדי עבודה מבטיחים למעביד שכל עובד שמעניק שירות ללקוחות החברה, מציג את אותו הרושם שנבחר. מדי עבודה מונעים מצבים שבהם לקוחות עלולים להיעלב כתוצאה מלבוש לא הולם של אחד העובדים, כמו לבוש חושפני או לבוש מרושל וזרוק.

וגם הלקוחות נהנים מהעובדה שעובדי החברה לובשים מדים. מדים מקלים על לקוחות לזהות מיהם נותני השירות בחנות או במסעדה, מיהם המאבטחים בקניון, מיהם הרופאים והאחיות בבתי החולים וכדומה. ולא רק שהמדים מקלים על הזיהוי, מדים הם חלק בלתי נפרד ממקור הסמכות שיש לבעלי תפקידים מקצועיים. ממש כשם ששוטרים וחיילים שואבים חלק נכבד ממקור סמכותם מהמדים שהם לובשים, כך גם סדרנים, מאבטחים בבנק או בשדה התעופה שואבים את סמכותם ממדי העבודה שהם לובשים. אחת הסיבות שעוברים ושבים נשמעים להוראותיהם של בעלי מקצוע רבים נובעת מהמדים שהם לובשים.

לכן, אם אתם מעסיקים המעוניינים להעניק לעובדים שלכם מדים או בגדי עבודה, כדאי מאוד שתשקיעו במדים איכותיים שישרתו גם את הצרכים שלכם ושל החברה, גם את הצרכים של העובדים וגם את צורכי הלקוחות שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182618 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181300 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181097 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131803 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא עובד-מעביד


מאת: vodplaceעובד-מעביד21/04/162838 צפיות
לא צריך לחכות לפסח בשביל לנקות את המשרד, חברות רבות מספקות שירותי ניקיון לעסקים בכל ימות השנה ובמיוחד לקראת החגים על מנת שהמשרד יהיה כחדש כל הזמן. זה טוב גם בשביל העובדים וגם בשביל המעביד.

מאת: ירון בוניעובד-מעביד24/09/153434 צפיות
אחד הכלים הכי חזקים לקבל שת"פ מלקחות , עובדים -הוא באמצעות ההומור ! אבל, איך עושים את זה?.. ..הו ..

מאת: yossi dעובד-מעביד26/03/151615 צפיות
קליפורניה היא יעד מועדף לעבודה בחו"ל. אנשים רבים בוחרים לטוס למדינה זו בשביל להרוויח כסף טוב ולהנום מהחופים והאווירה.

מאת: snunitעובד-מעביד13/03/148243 צפיות
אם אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה באירוע חברה ולהוסיף קצת פלפל, שווה לכם לשקול להוסיף לאירוע שאתם מארגנים גם סדנא.

מאת: snunitעובד-מעביד12/03/148189 צפיות
כיצד תשמרו על בריאות העובדים בחברה שלכם?

מאת: אלירון קוגןעובד-מעביד06/11/138542 צפיות
על עבודה כאופר בחו"ל, איך לעבוד כאופר, איך למצוא עבודה כזאת, האם זה מתאים לכולם? הכל במאמר הזה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica