חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורקינט חשמלי או קלנועית - חיסכון כל כיס

מאת: רחלי פריתחבורה ורכב - כללי12/07/20101232 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתוככי העיר, כל קפיצה קטנה היא אופרציה שלמה. רכיבה על אופניים או הליכה ברגל יגרמו לכם להגיע לדייט או לבר מזיעים ומותשים מהחום בחוץ, אוטובוסים הם צפופים ולעתים דורשים זמן המתנה רב. נסיעה במכונית אולי תהיה מהירה, קלה וממוזגת – אבל רק עד הרגע שבו תצטרכו לחפש חנייה. כלי רכב קלים חשמליים, כמו קלנועית או קורקינט, הם אלטרנטיבה טובה ונוחה להגיע ממקום למקום ברחבי העיר: אמצעי תחבורה זולים, קלים לתפעול, ידידותיים לסביבה ולא מזהמים.

קורקינט חשמלי – קווים לדמותו

קורקינט חשמלי הוא בעצם הדור החדש של הקורקינט שהכרנו במאה הקודמת – אותו משטח עץ קטן עם גלגלים וכידון להיגוי, ששימש ילדים לנסיעה ברחבי השכונה. אז הותנע הקורקינט באמצעות "מנוע אנושי", כלומר, הורדת רגל אל האדמה כדי לתת דחיפה מפעם לפעם. כיום קורקינט כבר אינו מיועד רק למשחק ילדים. התווסף לו מנוע המופעל באמצעות חשמל, וגם הרבה שיק. כי קורקינט חשמלי הוא כבר לא רק עניין של נוחות, אלא גם טרנד פופולרי ואופנתי. עכשיו כבר לא צריכים לדחוף עם הרגל – המנוע עושה בשבילכם את עבודת ההתנעה.

בגלל המימדים הקומפקטים אין בעיות חניה עם קורקינט, והוא גם לא תופס מקום חנייה או אחסון גדול בבית. יופי של כלי רכב לתנועה בעיר עבור צעירים.

חשוב לזכור: קורקינט חשמלי אינו דורש רישיון וחוקי לנסיעה כל עוד המהירות שלו לא עולה על 12 קמ"ש ועל המשקל הקבוע בחוק (12 ק"ג).

קלנועית – קווים לדמותה

את הקלנועית אנחנו מכירים בעיקר ככלי רכב של אוכלוסייה קשישה או בעלי תנועה מוגבלת. קורקינט אינו מתאים לאנשים מבוגרים מאוד, או מי שמחפש כלי רכב קטן עם יותר נוחות. קורקינט דורש מהנהג לעמוד על רגליו כל הדרך, עניין שיעייף את האוכלוסייה המבוגרת. בנוסף, קורקינט רגיש יותר לזעזועים בשל מכשולים בדרך.

קלנועית היא מעין רכב מוקטן, המאפשר ישיבה נוחה ומפנקת תוך נסיעה אטית של עד 12 קמ"ש. קלנועית מספקת פיתרון נהדר לטווחים קצרים עבור המתקשים בהליכה ובעמידה לזמן ממושך, וכן למתגוררים ביישובים קטנים. קלנועית נוחה ואלגנטית יותר מכסא גלגלים, ואין צורך ברישיון נהיגה כדי לנהוג בה.

קלנועית וקורקינט חשמלי – חיסכון לכיס ולסביבה

מחיריהם של קלנועית ושל קורקינט חשמלי הם זולים מאשר מחירה של מכונית פרטית. בנוסף, אחזקתם אינה יקרה כשל רכב פרטי, ואין צורך בביטוח, טסטים וכו'.

קלנועית וקורקינט נהנים גם מיתרון חשוב נוסף: היותם כלי רכב ירוקים וידידותיים לסביבה. הם מופעלים באמצעות חשמל ולא באמצעות דלק מזהם. קלנועית וקורקינט לא פולטים עשן המזהם את הרחובות. פעולתם שקטה והם אינם מוסיפים לרעש התחבורה העירוני. כל שצריך הוא להכניס אותם לחשמל, ולטעון.

לפיכך ניתן לומר מעל לכל ספק: קלנועית וקורקינט – פיתרונות תעבורה מעולים זולים ונקיים למתחם העירוני.

 



תגיות המאמר: קורקינט חשמלי, קלנועית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121308 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121368 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121840 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111838 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111285 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112145 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111559 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213632 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204223 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205145 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192552 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181368 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181326 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181532 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica