חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איתור נזילות מים בבית

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי12/07/2010820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למים יש כוח הרס בלתי מבוטל. הוא מתגלה ותוקף לא רק בגלי צונמי ענקיים או בשטף מים אדיר, אלא גם בשקט, בהתמדה ובעקשנות – טיפה אחר טיפה, לאט לאט. כשנזילת מים מתרחשת בבית היא לרוב מתגלית לעינינו כשהנזק כבר נעשה.

בשלב הזה של איתור נזילות מים, כבר הגיעו המים אל פני השטח, מצביעים על כך שמי יודע עד כמה גדול הנזק הנחבא מתחתיו. תיקון נזילות מים בבית הוא עסק יקר מאוד, שיכול לעלות עשרות אלפי שקלים, ולעתים אף לחייב פירוק תשתיות נרחב ואת הוצאת הדיירים מהבית לתקופה של כמה שבועות עד לסיומו. גם המים המבוזבזים עצמם הם בימינו לא זולים. וזה רק הנזק הכלכלי. נזילות מים ממושכות עלולות להביא להופעת עובש מסוכן לבריאות.

על כן, חשוב לאתר בעיות שכאלו מוקדם ככל האפשר. איך? בעזרת איתור נזילות מים מקצועי.

ישנן חברות מתמחות בנושא, המציעות שירותי גילוי נזילות. איתור נזילות מים יכול לשמש אותנו לפני שיפוץ בית ישן, כאמצעי מקדים לאתר תקלות מעין אלו לפני שיופיעו על פני השטח, וכך לשלב את הטיפול בהן בעבודות השיפוץ.

איתור נזילות מקצועי עוזר גם במקרים שבהם אנו כבר מבחינים בבעיית רטיבות או נזילה, אולם אנו מתקשים לעלות על מקור הנזילה. כדי לדעת איפה מתחילה הבעיה ולהימנע, למשל, מפירוק רצפה כולל או פתיחת כל הגג, איתור נזילות מקצועי יעזור לנו לגלות במדוייק היכן נדרש התיקון.

לעתים קיימת נזילה ממש מתחת לרגלינו, אבל איננו יכולים להבחין בה באמצעות העין. ייקח לה חודשים ארוכים, טיפה אחר טיפה, עד שתצוף מעל פני השטח. איתור נזילות מקצועי יגלה את הבעיה לפני כן.

איך מתבצע גילוי נזילות שכזה?

היתרון הגדול של גילוי נזילות באמצעות חברת איתור נזילות מקצועית הוא בכך שתהליך הבדיקה אינו דורש פירוק תשתיות, שבירת קירות או כל סוג של גרימת נזק למבנה. הבדיקה היא חיצונית ולא פולשנית, ועל כך אינה כרוכה בהרס המבזבז כסף וזמן נוספים כדי להשיבו למצבו הקודם.

איתור נזילות נעשה באמצעים טכנולוגיים שונים כגון מצלמה תרמית (הנקראת גם מצלמת חום) ורדארים. המצלמה התרמית היא כלי העבודה העיקרי עבור גילוי נזילות. מדובר למעשה במצלמה שאינה מצלמת צבעים רגילים, אלא מאתרת קרינה תת-אדומה.

זוהי קרינה אלקטרומגנטית, שאיננו מסוגלים לראות בעין אדם, אולם אפשר לחוש בחום שלה. כדי לראות את הקרינה התת-אדומה, נעזר אדם באמצעים טכנולוגיים – אמצעים אלו מאפשרים לנצל את הקרינה לצורך ראיית לילה, כוונות נשק, איתור כשלי בנייה וגם איתור נזילות מים.

המצלמה התרמית מאפשרת להבחין במוקדי רטיבות שאיננו יכולים לראות בעין בלתי מזוינת, בעיקר במקומות מסובכים ובעייתיים. צוות החברה המספקת שירותי גילוי נזילות יידע לפענח את הצילומים התרמוגפים שמפיק הציוד, ויוכל להצביע במהירות על הנקודה המדויקת שהינה מקור הבעיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182625 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182643 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181308 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181104 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131282 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131809 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131147 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222831 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223147 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211379 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211336 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211595 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211571 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211770 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica