חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון משרדים בשנות האלפיים

מאת: שומרון ניקיון12/07/2010664 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם המודרני של האלף השלישי, יש הרבה דברים שחשובים בעסקים: חוש לעסקים, יכולת ניהול, ראייה כלכלית ועוד. אחד מהדברים החשובים לא פחות הוא ניקיון. אם אתם מרימים גבה וחושבים שיש דברים רבים המגיעים לפני ניקיון כאשר מדובר בעסקים, כדאי שתמשיכו לקרוא.

תדמיתו של בית עסק, בין אם משרד גדול או עסק פרטי קטן - חשובה כמעט כמו העבודה השוטפת עצמה. התדמית פועלת בשני מישורים: התדמית שיש לבית העסק כלפי עסקים אחרים בתחום, וגם תדמית פנימית, של העובדים על המקום בו הם עובדים. ידוע כי עובדים הנהנים מעבודתם ומשמרים תדמית חיובית של המקום בו הם עובדים, הם עובדים שיישארו זמן רב יותר במקום העבודה, יהיו נאמנים יותר לחברה ויישאו את שמה (החיובי) של החברה למרחוק.

ניקיון - בין תדמית לפרקטיקה

אחד מהאמצעים התדמיתיים החשובים לבית עסק הוא ניקיון משרדים. חישבו לרגע על אותו עובד המגיע למשרד מלוכלך וחסר סדר. את עבודתו הוא יבצע בכל מקרה, בין אם ניקיון ישלוט במשרד ובין אם לא. אולם, איכות העבודה שלו תיפגע ללא ספק. יתר על כך, אותו עובד המצוי בסביבה נטולת ניקיון ישאף רק לצאת כמה שיותר מהר מהמשרד או לחלופין לבלות כמה שפחות במשרד. ואת זה כל בעל חברה יכול לחוש בכיסו.

בסביבה חסרת הניקיון של חברות מסוימות - נכנס תחום ניקיון משרדים, ויש להידרש לנושא זה ברצינות הראויה. לא מדובר במעבר עם מטלית לחה על השולחנות. לא רק. מדובר בשלל פעולות שמצריכה התערבות של חברת ניקיון משרדים מנוסה. ניקיון באמצעות שאיבת אבק לדוגמא, מצריך התארגנות מיוחדת של החברה עם שואב אבק תעשייתי, שיישאב במהירות וביעילות, תוך מינימום רעש והפרעה לאנשים בעת עבודתם.

ניקיון משרדים-לא מה שחשבתם

בתחום ניקיון משרדים מושם דגש מהותי על נושא הכלים המשותפים. אנשים רבים משתמשים לעתים באותה שפורפרת טלפון, באותה המקלדת ובאותה ידית דלת. ניקיון של כל אלו מבטיח שהאנשים המצויים יחדיו יום יום וחולקים את אותם חפצים לא יעבירו ביניהם (עד כמה שניתן) מחלות שונות. עובד חולה הוא עובד שאינו יעיל לבעל החברה, וחשוב לקחת זאת בחשבון.

אז איך בוחרים חברת ניקיון משרדים? במה חשוב להקפיד ועל מה אפשר לוותר? מחקרים הראו ששכירת חברת ניקיון משרדים חוסכת לבעלי החברה כסף. זה עשוי להישמע מופרך, אך למעשה, למרות שחברות ניקיון, על פי רוב המבוססות והמצליחות שביניהן , גובות תשלום גבוה על ניקיון משרדים, הרי שזה משתלם בטווח הרחוק לחברה בדיוק מהסיבות שנמנו- ועוד סיבות רבות אחרות.

בעל חברה גדולה, המעסיק מספר גבוה של עובדים, צריך לשקול איך הוא רוצה שייראה ניקיון החברה שלו. באם הוא מטיל את מלאכת הניקיון על עובדי ניקיון שאינם מיומנים דיים לסוג כזה של חברה, הוא מסב נזק כפול. ראשית, הוא פוגע בעובדי הניקיון האמונים על מלאכת הניקיון אך אינם יכולים לכסות היקף עבודה גדול, ובסופו של דבר שוחק את כוחם.

שנית, הוא פוגע במראה החברה על ידי פגיעה בניקיון שלה.

על כן חשוב לבחור חברת ניקיון המתאימה לגודל החברה ולצרכים שלה.

 



תגיות המאמר: ניקיון, ניקיון משרדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שומרון

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222988 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191648 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191689 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182105 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181648 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181537 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181437 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica