חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקנת מזגנים ומיזוג אויר על ידי חברה סינית

מאת: ליאור בר זיוצרכנות13/07/20101079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השבוע הופיעה בתקשורת הישראלית ידיעה אודות חברת מערכות מיזוג אוויר והתקנת מזגנים סינית, המוכרת בשמה אך ורק בסין, אשר מנסה לראשונה לפרוץ את גבולות התדמית הירודה של מוצרים המיוצרים בסין בעולם.

חברת מיזוג אוויר והתקנת מזגנים אותה הציגו בכתבה מייצרת מזגנים מזה 20 שנים עבור מותגים מוכרים ברחבי העולם ואף למספר מותגים בישראל. פחות משלושים אחוז ממערכות מיזוג אוויר המיוצרות על ידי החברה להתקנת מזגנים מגיעות לצרכן הסופי תחת שם החברה אך כעת עם חדירתה לשוק הסיני, מבצעת החברה תפנית באסטרטגיה ובוחרת למתג את עצמה כחברה מובילה בשוק מיזוג אוויר.

נציגת החברה הודיע כי הטכנולוגיה של מערכות מיזוג אויר של החברה לייצור והתקנת מזגנים תשתפר ותשדרג אך יחד עם זאת לא יעלה המחיר ועלויות מערכות מיזוג אוויר של החברה יישארו תחרותיות כרגיל.

ישראל, מדינה חמה ובעלת מוניטין כמדינה המאמצת שינויים טכנולוגיים בעיקר בתחום מיזוג אוויר והתקנת מזגנים, נבחרה כפיילוט ראשוני להחדרה של מערכות מיזוג אוויר של החברה. אמנם לא מדובר בשוק הפרטי אך היעד אותו החברה לייצור והתקנת מזגנים הציבה לעצמה הוא נתח שוק של קצת פחות מעשר אחוז מנתח שוק המזגנים בקרב השוק המוסדי- בתי מלון, פרויקטים יוקרתיים למגורים וקניונים.

לאחר שחתמה חברת מערכות מיזוג אוויר הסינית את החוזה עם הזכיין בישראל היא החלה בהקמה של מרכז תמיכה ומעבדות מיזוג אוויר עבור הקהל הישראלי. החברה מכשירה בסין עשרות טכנאים הכשרה בתחום התקנת מזגנים ומיזוג אוויר, תחזוקת מזגנים ושירות.

החברה למיזוג אוויר והתקנת מזגנים מייצרת מספר שיא של כמעט 50 מזגנים בדקה, מה שמאפשר לה לצמצם עלויות לצרכנים ולמכור מערכות מיזוג אוויר בהיקף של שש וחצי מיליארד דולר בשנה. תאגיד החברה למיזוג אוויר והתקנת מזגנים מונה שישה מפעלים רחבי ידיים ברחבי סין כשהגדול ביניהם מעסיק לא פחות מעשרים ושלושה אלפי פועלים.

החברה למיזוג אוויר והתקנת מזגנים משקיעה כארבע מאות מיליון דולר מידי שנה על מחקר ופיתוח ומעסיקה במחלקות אלה כאלף וחמש מאות עובדים הפרוסים על יותר ממאתיים וחמישים מעבדות.

שוק מערכות מיזוג אוויר מעריך כי בישראל מבצעים 420 אלף התקנות מזגנים בשנה תוך גלגול סכומי עתק בשווי מיליארד וחצי שקלים חדשים. סקרים הוכיחו כי מעל לשמונים אחוזים מהישראלים מחזיקים בביתם מזגן אחד או יותר מה שהסיט סכומי כסף אדירים של המפרסמות אל שוק מערכות מיזוג אוויר והתקנת מזגנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור בר זיו

מאת: ליאור בר זיוצרכנות02/09/10968 צפיות
במאמר זה אסקור כיצד מערכות מיזוג אויר יוצרות מערכות מים אפקטיביות שהינם פטנט העונה על בעיית מחסור המים בארץ.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214296 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204435 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205337 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194189 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193417 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193465 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182932 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica