חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לשחק שש-בש טוב יותר

שש בש הוא משחק תלוי מיומנות. ככל שהשחקן מיומן יותר, כך סיכויו גדוליםיותר לנצח.
נכון, לאלמנט המזל בהחלט יש חשיבות גדולה במשחק. התוצאה של זריקת הקוביותיכולה להשפיע בצורה משמעותית על ההתקדמות של השחקן, על סיכויי הניצחון שלוועל עוצמת היריב, אבל בסופו של דבר, מחקרים שנערכו על משחקי שש בש הוכיחובצורה חד משמעית שהפקטור החשוב ביותר במשחק הוא המיומנות של השחקן.

לכן, אם אתם רוצים להיות שחקני שש בש טובים יותר, עליכם לשפר את מיומנותהמשחק שלכם.
כיצד עושים זאת? הנה כמה עצות.

  1. שחקו הרבה שש בש – עד כמה שהעצה הזו נשמעת בנאלית,שחקני שש בש רבים לא מבינים שלכמויות המשחקים שלהם יש השפעה ישירה על איכותמשחקם.
    החוכמה היא לשחק הרבה ולגוון ברמת המתמודדים, כלומר, לשחק גם מול שחקניםטובים מכם – כאלו שיאתגרו אתכם ויכריחו אתכם לעבוד קשה, וגם לשחק מולשחקנים חלשים מכם – כאלו שיהיה לכם קל יותר לנסות עליהם טקטיקות ולהשתמשבאסטרטגיה נטו.
    שחקו שש בש מול חברים, שחקו שש בש על המחשב, שחקו שש בש באינטרנט – העיקרשתשחקו באופן תדיר ורצוף.
  2. קראו על שש בש – כל פיסת מידע שרק תוכלו להניח אתעינכם עליה היא חיונית.
    ניתן למצוא ברשת המון מידע על המשחק, הרבה מאמרים על שש בש, הרבה טיפיםואסטרטגיות מצד שחקנים מומחים, גם בעברית ובעיקר באנגלית. נסו לאסוף כמהשיותר מידע ולהקדיש שעה או יותר מדי יום לקריאה על המשחק.
  3. צפו במשחקי שש בש – נצלו את הזמן הפנוי לא רק למשחקיםאלא גם לצפייה בשחקנים אחרים משחקים. נתחו את המשחק שלהם תוך כדי, חשבו מהאתם הייתם עושים אחרת ואיך אתם הייתם מגיבים בכל מצב נתון.
    השתדלו לצפות במשחקי שש בש של שחקנים מקצוענים. כיום ניתן לראות משחקי ששבש על המחשב, גם משחקים מקצועיים מאליפויות בחו"ל, נצלו זאת והתבוננו כיצדעושים זאת השחקנים הגדולים באמת.
  4. פתחו אסטרטגיית שש בש – שחקני שש בש טובים באמת הםשחקנים עם אסטרטגיה משלהם ועם אופי משחק עצמאי. הם שחקנים שיודעים להגיבלכל מצב נתון במשחק בהתאם לקו שאותו הם אימצו, אך יחד עם זאת, הם לא פוחדיםלהעז ולקחת סיכונים פה ושם, אם נראה להם שהמהלך יכול להוביל לניצחון אוהשגת יתרון משמעותי.
    על מנת שתהיה לכם אסטרטגיית ששבש משלכם, אתם חייבים לפעול לפי הכתובבסעיפים הקודמים – כך תוכלו לשפר את המשחק שלכם ולשחק שש בש טוב יותר.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן לוין - אלוף העולם בשש-בש

מאת: רן לוין - אלוף העולם בשש-בשמשחקי אונליין19/12/101088 צפיות
במבט ראשון לא ברור מה הקשר בין משחקי שש בש לבין אינטואיציה. איך יכול להיות בכלל קשר בין משחק לוח לבין משהו מעורפל כזה כמו אינטואיציה. אולם שחקני שש בש מקצועיים יודעים כי הקשר בין העולמות השונים כל כך הללו, הוא המפתח להשגת ניצחונות בטוחים על לוח המשחק.

מאת: רן לוין - אלוף העולם בשש-בשמשחקי אונליין18/01/102153 צפיות
שש-בש ברשת הפך לאחד המשחקים הפופולאריים ברחבי רשת האינטרנט. אין ספק כי לשחק ששבש במילואים או על חוף הים היה ונשאר פופולארי בקרב חובבי הששבש, אך העובדה שהעולם הפך קטן יותר בזכות ההתפתחויות הטכנולוגיות, מאפשרת לאותם חובבים מקומיים לחצות גבולות ולשחק נגד אנשים שונים, ברמות שונות, בכל העולם ולהתמודד לא רק מול הרמה וסגנון המשחק של החברים הקרובים אלה מול סגנונות חדשים, ולזה כבר אפשר לקרוא אתגר שש-בש אוניברסאלי.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143476 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138288 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138239 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138177 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138175 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132160 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138226 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica