חפש מאמרים:
שלום אורח
21.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חותמת הפלא- חותמות לציפורניים ושאר קישוטי ציפורניים.

בשביל להתחיל ולהשתמש בחומרים מקצועיים לבניית ציפורניים וחותמות לציפורניים צריך (חוץ ממצב רוח להיות יפה) את הערכה הבסיסית שכוללת פלטת עיצוב ,חותמת ומגרדת ולק לחותמות. זה המקום להדגיש שהרבה סוגים של לקים מתאימים לשימוש בחותמות אבל בהחלט לא כל לק מתאים. הלק צריך להיות סמיך מאוד, כלומר או שזה לק אקרילי או לק שהתייבש או לק שנמכר במיוחד לחותמות. יש מעט חברות בארץ שמוכרות לקים מתאימים אז שימו לב שהלק מתאים לחותמות לפני הקניה כדי שזה יעבוד כמו שצריך.

באתר יש סרטון הדרכה שמראה בדיוק איך להשתמש בחותמות אבל פה אתן דגשים קטנים שצריך לשים לב אליהם חוץ מההסבר הרגיל . קודם כל צריך לבדוק שאין מדבקת הגנה לפלטה (הפלטה דקה ושקופה וצריך לגרד אותה לפני השימוש). לאחר הסרת המדבקה צריך לשים לק על הפלטה בציור שבוחרים,  צריך להניח טוב את המגרדת על הפלטה ולהסיר את הלק העודף בפעם אחת כשלוחצים בעדינות ומושכים את הלק עד שרואים את הלק על החריטה . אח"כ לוקחים את החותמת ולוחצים על הדוגמה בפלטה (לא חזק מדי כדי שלא ימרח). אחרי שאת מוודאת שהעיצוב עבר לחותמת אז להעביר את החותמת על הציפורן בצורת גילגול מצד לצד פעם אחת . זהו, יש לך עיצוב מיוחד על הציפורן.

יש קישוטים לציפורניים שאפשר להוסיף לחותמות כמו אבקה צבעונית , אבנים נוצצות או שילוב של לקים בצבעים שונים. אפשר לעשות נגיעות של לק, כלומר אחרי שעושים את הדוגמה על הציפורן אפשר לקחת טיפה לק עם קיסם שיניים ולגעת בנקודה שבה את רוצה לשים את הצבע הנוסף. אפשר להוסיף לדוגמאות גם אבקות נוצצות- כשעושים את הדוגמא, לפני שהיא מתייבשת אפשר לטפטף עליה אבקות נוצצות במגוון צבעים. אם את שמה לק שקוף או סילר אז אפשר לשים עליו את האבקה. התוספת השלישית והכי יפה היא שיבוץ אבנים - כמה יפה ככה פשוט, לוקחים סילר או דבק או לק שקוף או כל מה שנראה לכן שמתאים ,אחרי שאת מורחת את הסילר על הציפורן,את שמה טיפה סילר על הקצה של הקיסם ואיתו את אוספת את האבן,ופשוט מניחה את האבן בנקודה שבה אתן רוצות אותה.

תהני...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קאזו פתרונות - מייבאת ומשווקת חותמת הפלא בישראל

www.wonderstamp.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון בן קסוס

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185612 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/184032 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184180 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184304 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173065 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172360 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172348 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica