חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שתלים קצרים

מאת: דורון אבניאליבריאות השן17/07/20102273 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שתלים קצריםשתלים קצרים

שתל היא בורג או גוף צילינדרי. לשתל שני מימדים: אורך וקוטר. לצורך ביצוע השתלה, על השתל להיות שקוע כולו בתוך העצם הקולטת. כלומר, יש צורך בעצם בעלת אורך וקוטר שהם מעבר למימדי השתל.  

מה חשיבות מימדי השתל? המגמה היא להשתיל שתלים ארוכים ורחבים עד כמה שניתן. האורך נותן יציבות לאורך זמן. גם אם נוצרת עם השנים ספיגת עצם, עדיין נותר מספיק אורך שתל שקוע בעצם. הקוטר נותן אף הוא יציבות. הוא נותן גם חוזק. מסת מתכת יותר עבה, בעיקר באזור צואר השתל, מונעת שברים בשתל כאשר הוא נמצא בעומס, וכאשר קיימת תופעת עייפות המתכת, לאחר שנות שימוש.   לא תמיד קיימת באתר ההשתלה המיועד מסת העצם הנדרשת, בעלת המימדים המתאימים. בלסת עליונה, סינוס נמוך יוצר גובה עצם קטן. בלסת תחתונה קירבה לעצב הלסת לא מאפשר ביצוע שתלים בעלי האורך הנדרש.  

פתרונות במצבי חוסר עצם.   פתרון ראשון- השתלת עצם, הרמת רצפת הסינוס, לייצר מספיק מסת עצם להחדרת אורך וקוטר השתל הרצוי.       פתרון אחר-

שתלים קצרים.                                                                

פתרון זה הוא בעייתי, באשר בשתל קצר אחיזה עצם היא מעטה, וכאשר יש ספיגת עצם מסויימת, השתל מתערער ומאבד יציבות.   עקרון זה שונה על ידי חברת "בייקון". זו חברה אמריקאית, המייצרת שתלים עם תפיסה שונה. עקרון האחיזה העומד בפני שתלי בייקון אינו אורך השתלים, אלא שטח הפנים שלהם. ככל ששטח הפנים גדול יותר, כך גדלה אחיזת העצם. השתלים של חברית בייקון הם קצרים ורחבים. מבנה זה של שתלים, מאפשר השתלה גם כאשר הסינוס נמוך בלסת עליונה, או העצב קרוב לרכס, בלסת תחתונה. השימוש בסוג זה של שתלים, במקרים המתאימים, חוסך ניתוחי הרמת סינוס והשתלות עצם. הניסיון מראה כי ההשתלות בשתלי בייקון הקצרים מצליחות, והשתלים יציבים לאורך זמן.   אכן, פתרון טוב למקרים המתאימים. שיטה שרצוי להכיר, ולהשתמש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר דורון אבניאלי
רח' אפשטיין 1 תל- אביב 62962
03-6050889
052-8333121
פקס: 03-6056347
dravnieli@gmail.com
www.avnieli.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון אבניאלי

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201599 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181674 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181786 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181595 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171510 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171513 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171385 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica