חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת ניקיון

מאת: אלון נזילותניקיון18/07/20101238 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת ניקיון - למי?

לכאורה ניתן לחשוב שמקומה של חברת ניקיון בשוק ובכיס האנשים נוצרו בעקבות עצלנות של אנשים לנקות את מקום עבודתם ומחייתם. מבחינות מסוימות ניתן להסכים עם כך, הרי באופן כללי העצלנות היא המקדם הבלעדי של ההתקדמות, בשביל להקל לעצמו את החיים האדם המציא דברים רבים, החל ממכונת כתיבה עד למכונות כביסה. ואם ניתן להקל על חיינו בתחומים אלה, למה שלא נשכור מישהו שגם ינקה לנו את הדירה?

חברת ניקיון נועדה לאנשים עסוקים מאוד, שמאוד חשובה להם הסביבה הביתית שלהם.

חברת ניקיון נועדה לחסוך את הזמן לאנשים עסוקים ביותר, שיש להם מספיק דברים לעשות ומספיק דברים לטרוח לגביהם מלבד ניקיון הבית או המשרד.

חברת  ניקיון - לשם מה?

יש לקחת בחשבון, שבשוק יש יותר מאשר חברת ניקיון אחת, ולכן כדאי תמיד לחפש את החברות הטובות ביותר. ניתן לזהות חברת ניקיון איכותית בקלות, תמיד ניתן לבדוק האם החברה היא גם חברת פוליש חברת פוליש איכותית, בטוח גם מיומנת מספיק להיות חברת ניקיון טובה, חברת פוליש נדרשת לבצע תהליך מסובך פי כמה, ולנקות כול אחד יכול, השאלה היא עד כמה טוב חברת ניקיון מסוימת עושה זאת, והאם העבודה הזו מספיק טובה בכדי לשלם עליה.

חברת ניקיון - כמה עולה?

ואם בעלויות עסקנו, חשוב מאוד לבדוק מחירים בשוק לפני שבוחרים חברת ניקיון, חברת פוליש או חברה אחת המבצעת את שני הדברים. מומלץ לשלב בין השניים, בכדי לחסוך את ניקיון הבלגן של הפוליש. ושוב, חברה שטרחה מספיק בכדי להעניק ללקוחות שלה שירות כולל של ניקיון ופוליש ביום אחד - כבר שווה את הכסף שלכם משתי חברות נפרדות המבצעות את אותם השירותים. וכמובן, גם כאן אסור לשכוח לבדוק את טיב העבודה בשני התחומים - גם חברת ניקיון, וגם חברת פוליש. כאשר חישבתם את כול הגורמים הללו, אתם כבר תדעו מה המחיר הבינוני של השירותים המדוברים בשוק, ומתוך המידע הזה תבררו את המחירים הסבירים, ואת החברות המצליחות לשלב בין שני הדברים החשובים - מחיר ואיכות. אך אם אתם נאלצים לבחור בין השניים, תזכרו שקמצן משלם כפליים, ולפעמים עדיף לשלם מראש קצת יותר, אך לדעת שהעבודה לא תצטרך תיקון או לחזור על הפעולה. במקרים מצערים כאלה שבסופו של יום שילמת הרבה יותר ממה שהיית משלם אם היית בוחר בחברה היותר יקרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלון נזילותקופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושייוקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון נזילות

מאת: אלון נזילותניקיון12/04/11957 צפיות
ניקיון הדירה הוא משימה אשר כולנו נדרשים לבצע מידי פעם, אבל מנסים להימנע מכך בתואנות שונות ומשונות. אנו דוחים את משימת הניקיון ככל שאנו יכולים להרשות לעצמנו, אולם בסופו של דבר נותרים עם דירה מבולגנת ומלאה בחפצים.

מאת: אלון נזילותניקיון20/12/101035 צפיות
אחרי שמצאת את כל הספקים לחברה שלך, איתרת עובדים נאמנים ומיומנים, נשאר לדאוג לאחד הצרכים החשובים של כל עסק – ניקיון, ומה יותר חשוב מלאתר חברת ניקיון אחראית ומהימנה. חברת ניקיון מקצועית מורידה ממך, בעל חברה או בעל עסק את הצורך בפענוח צרכי הניקיון של העסק שלך, תורנויות ניקיון וכו'.

מאת: אלון נזילותניקיון21/10/10929 צפיות
שוב חגים, שוב רבבות אורחים או מבקרים או שניהם, ומיד אחרי שכולם הולכים – הגיע הזמן לנקות. ולמי בעצם יש כוח ? אנחנו מנקים לפני האירוע ועכשיו גם אחרי ? אז למה לנקות בכלל?

מאת: אלון נזילותניקיון16/10/101110 צפיות
החגים כבר מאחורינו וברבים מאיתנו מושרשת הנטייה "להוריד הילוך", בכל הקשור לניקיון בתקופה זו. ובכן, המקקים והג'וקים חכמים אמנם, אבל יש להם טיפה בעיה לזכור את מועדי ישראל, והם ישמחו לשרוץ בביתכם גם במועד זה.

מאת: אלון נזילותניקיון04/10/10968 צפיות
רבים הם האנשים הפרטיים ובעיקר בעלי עסקים אשר שוכרים שירותיה של חברת ניקיון כזו או אחרת לעבודת ניקיון חד פעמית או לתחזוקה שוטפת של מבנה , דירה, חנות או בית.

מאת: אלון נזילותניקיון21/09/10963 צפיות
ישנן חברות ניקיון רבות בשוק אך רק מעטות מיהן הינן חברות ניקיון מקצועיות אשר מותירות את הבית מבריק ומצוחצח, בי אשר נוקה על יחד חברת פוליש כזו יישאר נקי לארוך זמן משום שהניקיון שנעשה בו הינו יסודי ומעולה.

מאת: אלון נזילותניקיון18/07/101051 צפיות
בפעם האחרונה כבר חטפתי צעקות. העוזרת בית שלי החליטה שעד שאני לא מזמין פוליש למרצפות, היא לא מתכוונת להגיע אלי יותר.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222919 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191666 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica