חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתיחת סתימות

מאת: ירון בניין ואחזקה - כללי18/07/2010961 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ידוע כי כאשר זקוקים לפתיחת סתימות מייד פונים לאינסטלאטור מקצועי כדי שיפתור את הבעיה ורצוי כמה שיותר מהר ! ואכן האינסטלאטור מגיע ופותח את הסתימה אך דבר אחד האינסטלאטור לא אומר כדי לשוב ולחזור אליכם גם בעוד מספר חודשים היא ש פתיחת סתימות יעילה ולטווח ארוך רצוי לבצע באמצעות ביובית !  

פתיחת סתימות באמצעות ביובית

סתימה מאסיבית שנגרמת ברוב המקרים על ידי הצטברות של שומנים, שאריות מזון , חפצים ושורשים לא ניתנת לפתיחת באמצעות אינסטלאטור והוא לא יהיה כאן לעזר רב. שירות ביובית מהווה את הפתרון המושלם עבור פתיחת סתימות . וזאת כיון שעל ידי לחץ מים היא מנקה את מערכת הביוב באופן יסודי ולאורך זמן.

ביובית – מה זה?

ביובית היא משאית מיוחדת, ובה מיכל אגירה ומשאבה רבת עוצמה. ביובית מיועדת לבצע פתיחת סתימות מסוגים שונים, טיפולי אחזקה לביוב, שטיפת קווים, שאיבת בורות, בורות שומן, משאבות, מכלי אגירה, מפרידי דלקים, בורות מים ועוד. יכולת השאיבה של הביובית היא אלפי ליטרים בדקה ועל כן, יעילות הניקיון וכן פתיחת סתימות היא מקסימלית ואיכותית. במקביל ליכולת זו, ביובית מזריקה מים בלחץ של 150 אטמוספרות!

אז איך זה עובד?

ביובית כאמור, היא משאית משוכללת ובה יחידת מים בעלת לחץ דחיסה של 150 BAR השילוב בשימוש בדיזות ייחודיות מאפשר פתיחה יעילה ויסודית של הביוב. תפקיד הדיזות הוא לפלס דרך למקור הסתימה וכן לאפשר לשטוף את קו הביוב ולהוציא לאלתר את הצטברות הלכלוך והריח מהמקום. את הטיפול ניתן לבצע גם כטיפול מונע סתימות ולא רק לשם פתיחת סתימות וזאת על ידי שטיפה יסודית של מערכת האינסטלציה, מערכת הביוב והשופכין.

הביובית של י.נ פרץ מאובזרת בכל הכלים הנדרשים לפתיחת הבורות: פטישים, מברגים, לומים, איזמלים, מפתחות צינורות ועוד. כמו כן,היא נושאת את כל סוגי הצינורות כולל צינור מים עד לאורך של 150 מטר. ובנוסף לכך, אנו מספקים שרות יעיל ומהיר 24/7 כולל שבתות וחגים, ובעזרת 12 מכליות בגדלים שונים. חשוב לציין כי חוקי הבטיחות נאכפים בקפידה וציודנו מתוחזק באופן שוטף על ידי קצין רכב.

קרא עוד על ביובית

 



תגיות המאמר: פתיחת סתימות, ביובית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון

מאת: ירון אירועים וחתונות – כללי18/07/10846 צפיות
עושים אירוע בחצר ? מסיבה קטנה בבית ? קריוקי לחברה מהעבודה ? אולי מסיבת רווקים ? היום אתם יכולים לשכור מערכות הגברה ומקרנים גם בלי לבזבז כסף רב על בעלי מקצוע מיותרים ווקאל ארט – השכרת הגברה ומקרנים מציעה לכם ציוד הגברה ומקרנים לכל מטרה ושימוש הציוד המושכר הינו מתקדם , חדיש וקל לתפעול והתוצאות משתלמות ומהנות במיוחד

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222827 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223141 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211379 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211336 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211595 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211571 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211764 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica