חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סינית אני מדברת אליך – כל מה שצריך לדעת על תרגום מסמכים

מאת: adinaעסקים בינלאומיים20/07/2010955 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם אתם אנשי עסקים בעלי לוח זמנים צפוף, או שאתם סטודנטים חרוצים שצריכים לקרוא חומר רב לקראת בחינה חשובה או סמינריון, סביר להניח כי יגיע יום ותצטרכו להיעזר בחברה המספקת שירותי תרגום מסמכים , בין היתר בשפה הסינית.

סין הלכה והתקרבה אל העולם המערבי בעשורים האחרונים. לא עוד מדינה רחוקה אי שם באסיה, אלא שותפה עסקית של ממש לאנשי העסקים הישראלים. לימודי מזרח אסיה הם כבר תחום לימוד מבוקש  באוניברסיטאות וסינית הפכה שפה שבה נעזרים רבות בשירותי תרגום מסמכים, לצד יתר סוגי התרגומים כמו גם תמלול לצורותיו השונות.

אז מה עושים כאשר אנחנו נתקלים בחומר כלשהו בשפה הסינית ואנחנו זקוקים לביצוע תמלול שלו? למזלנו, ישנן חברות רבות כמו גם אנשים פרטיים שמתמחים בעבודה של תרגום מסמכים מסינית לעברית ולהיפך.

מתי נעזר בשירות של תרגום מסמכים לסינית?

תרגום מסמכים לסינית או מהשפה הסינית יתבצע במקרים שבו אנו מנהלים תכתובת משפטית עם גורם כלשהו הנמצא בסין או מעוניינים לעשות עסקים עם אנשי עסקים בשוק הסיני. תרגום מסמכים מהשפה הסינית יתבצע כמעט באותם מקרים כמו גם לצורך מחקרים אקדמיים.

תמלול ותרגום מסמכים-מאיזו סינית בדיוק?

לפני שבכלל חושבים על תרגום מסמכים או תמלול לסינית, חשוב להבחין בין הניבים השונים אותם מדברים בסין. כן, תופתעו לגלות עד כמה אין דבר כזה רק "סינית".

כאשר מדובר על תמלול של דברים הנאמרים על ידי אדם סיני חשוב לבחון מהיכן אותו אדם מגיע. יש  להבחין בין הסינית המנדרינית, שהיא הנפוצה יותר ועושים בה שימוש בסין, סינגפור וטיוואן. לעומת זאת, הסינית הקנטונזית משמשת לדיבור בקרב אלו החיים בהונג קונג.

לכן, במידה ויש צורך לבצע תמלול לאדם הדובר סינית, חשוב להבחין ולבדוק האם מדובר בניב קנטונזי או מנדריני.

באשר לתחום של תרגום מסמכים אל ומסינית, יש לשים לב כי גם בתחום זה, בדומה לתחום של תמלול יש הבדלים במקומות הכותבים ומדברים ניבים שונים. בסין קיים הבדל בין צורת כתיבה מסורתית ומופשטת כאשר בתחום זה סין וסינגפור הן המדינות העושות שימוש בכתיבה של סינית מופשטת.

בטרם ניגשים לתמלול או תרגום מסמכים חשוב להיוועץ בחברת תרגום מסמכים מקצועית שיכולה להמליץ על סוגי תמלול או תרגום מתאימים. מומלץ לבקש הצעת מחיר על התרגום או התמלול המבוקש כדי להעריך עלויות ולבצע השוואת מחירים בין חברות של תרגום מסמכים שונות.

 



תגיות המאמר: תמלול, תרגום מסמכים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת adina

מאת: adinaעסקים - כללי25/05/101140 צפיות
קצת על עלויות מזון , או FOODCOST, אחד השיקולים המרכזיים שכל מסעדן או בעל קייטרינג צריך לקחת בחשבון

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161458 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152372 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151858 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151851 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/146599 צפיות
מהו רילוקיישן, כיצד הוא משפיע על המשפחה ועל סביבת העבודה, כיצד להערך בצורה טובה לפני ביצוע רילוקיישן, ועוד.

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148355 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148410 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica