חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביצוע רילוקיישן ומעבר לחו"ל למטרות עבודה

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/20146599 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רילוקיישן הוא מעבר ממדינה אחת למדינה אחרת לתקופה מוגדרת. הרילוקיישן נעשה מסיבות שונות דוגמת קבלה למוסד לימודים מסוים במדינה אחרת, השלמת לימודי דוקטוראט, הזמנה לעבוד במקום אחר או מעבר למדינה אחרת כדי למצוא עבודה טובה יותר. בניגוד ל"הגירה" שמשמעותה מעבר למדינה חדשה לצמיתות, רילוקיישן הוא מעבר למדינה אחרת לזמן מוגבל.

כאמור, אחת הסיבות לביצוע רילוקיישן הוא לימודים. כולנו יודעים כי ישנם מקצועות לימוד שאליהם קשה להתקבל במוסדות הלימוד בארץ. דוגמה בולטת למקצועות אלה היא הלימודים מתחום הרפואה והרווחה דוגמת רפואה, וטרינריה, תזונה ורוקחות. לא אחת קורה כי מועמדים המבקשים להתקבל לאחד ממוסדות הלימוד בארץ המלמדים תחומים אלה נתקלים בתנאי קבלה גבוהים ולעתים אף בלתי אפשריים כמעט. הם ניגשים לבחינה הפסיכומטרית שוב ושוב כדי להשיג ציון גבוה יותר, ולעתים נכשלים ומחכים שנה נוספת. כך עלולה "להתבזבז" שנה, שנתיים ולפעמים אף יותר על מאמצים להתקבל למקצוע מבוקש, שנים שבהן ניתן היה ללמוד ולרכוש מקצוע. לימודים במוסד לימודים במדינה אחרת יכולים לפתור את הבעיה. בדרך כלל אין צורך בבחינה הפסיכומטרית כדי להתקבל למוסד לימודים בחו"ל, ועל המועמדים להראות את הידע שלהם ואת בקיאותם במקצועות (פיזיקה, ביולוגיה, מתמטיקה, אנגלית) שונים בעזרת מבחני כניסה. כמו כן, לפעמים הסיבה לביצוע רילוקיישן בגין לימודים אינה תנאי קבלה גבוהים, אלא מסלולי לימוד מיוחדים. ישנם מוסדות לימוד בארץ המציעים מסלולים משולבים שבהם חלק מהתואר נלמד בארץ ואילו החלק השני נלמד בחו"ל. הלימודים במסלולים מיוחדים אלה עשויים להימשך שנה ואף יותר, ולכן מבצעים הסטודנטים רילוקיישן. בנוסף לכך, יש המבקשים ללמוד מקצוע ייחודי באוניברסיטאות הטובות בעולם - דוגמת לימודי מקצועות היין בצרפת או לימודי אמנות ועיצוב אפנה באיטליה - ושם כך הם עוברים לחו"ל לתקופת זמן מסוימת.

יתר על כן, אנשים מבצעים רילוקיישן לצורכי עבודה. בין אם מדובר בחיילים משוחררים העובדים בעגלות בקניונים בארצות הברית ובין אם מדובר באיש הייטק שהוזמן לעבוד בחו"ל מטעם החברה, אנשים אלה בדרך כלל מחפשים להרוויח קצת יותר כסף ממה שהם מרוויחים בדרך כלל בזמן קצר יחסית. אחרים מתייאשים מחיפוש העבודה בארץ ועוברים לחו"ל בתקווה למצוא משרות המתאימות להם יותר, להשתלב בתחום עיסוקם ולקבל ניסיון עבודה. לאחר כמה שנים הם חוזרים לארץ בעודם התנסו במגוון משרות - דבר המקל עליהם להתקבל למקומות עבודה יוקרתיים יותר בארץ.

מעבר לכך, לעתים הסיבה לרילוקיישן היא אחרת לחלוטין. ישנם אנשים שאוהבים ריגושים ואת האדרנלין העולה בקרבם. הם מחפשים חוויות חדשות, מעוניינים להכיר אנשים חדשים, ללמוד על תרבויות אחרות והעיקר - מעוניינים לשנות את מקום מושבם לזמן מה. אנשים מסוג זה לא יהססו להניף את תיק המסעות על גבם, להכין את כל המזוודות ולצאת לדרך.

ביצוע רילוקיישן אינו דבר פשוט. הוא דורש להתנתק מסביבה מוכרת, מהמשפחה והחברים ולעבור למדינה זרה. כמו כן, לעתים ביצוע רילוקיישן משמעותו כי על אחד מבני הזוג לעזוב את עבודתו לטובת בן הזוג השני. הרילוקיישן קשה אף יותר עבור משפחה שבה יש ילדים. הניתוק מהחברים, מבית הספר ומהסביבה המוכרת עלול להשפיע קשות על הילדים המגיעים לפתע לארץ זרה והנאלצים להסתגל לסביבה חדשה ולרכוש שפה זרה. לפיכך, לפני ביצוע הרילוקיישן מומלץ לשקול האם הוא באמת הכרחי, כיצד תקבל הסביבה הקרובה את העניין והאם אקט זה לא יועיל למריבות משפחתיות או לפירוק המשפחה.

 



תגיות המאמר: עבודה בחול, רילוקיישן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213603 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212177 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201459 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205152 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161458 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152372 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151858 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151851 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148355 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148411 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

מאת: tkidumעסקים בינלאומיים05/11/138095 צפיות
ריהוט משרדי,ריהוט למשרד אופי האדם לסגנון של הריהוט במשרדו ריהוט למשרד זה לא פחות חשוב מריהוט לבית, ישנם המון אופציות לריהוט משרדי, החל משולחן משרדי, ארונות במשרד, כסאות משרדיים ועוד. לריהוט משרדי יש אינסוף סגנונות החל מסגנון מודרני עדכני עם ריהוט בגוונים של שחור או לבן או שילוב של שניהם, קווים ישרים, חיתוכים וקוויים ישרים, ריהוט סטנדרטי של צבעי עץ עדינים בשילוב עור ועד ריהוט בסגנון כבד ועתיק בסגנון של גוונים חומים ובורדו ובשילוב רהיטי עץ כהים בצבעי דובדבן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica