חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה שיווק רב-שכבתי?

מאת: ערן שטרןשיווק רב שכבתי28/03/20092543 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עצרו רגע לחשוב:

נניח והייתי מציע לכם לעבוד עבורי במשך 30 יום. תמורת עבודתכם אני מציע לכם תשלום באחת משתי הדרכים שעליכם הבאות:

1. תשלום של 10,000$ בכל יום במשך 30 יום (כלומר סה"כ 300,000$)
2. תשלום של סנט אחד (0.01$) שיכפיל את עצמו כל יום, במשך חודש ימים
  
במה הייתם בוחרים?

בואו ונבחן כיצד מרוויחים בכל אחד מן המסלולים המוצעים: 

                          10,000$ ביום                     סנט שמכפיל את עצמו
ביום ה-7               70,000$                                      1.27$
ביום ה-20             200,000$                                 1,310.71$
ביום ה-25             250,000$                               335,544.31$
ביום ה-30             300,000$                             10,737,418.23$

מדהים לא? מה בעצם קרה כאן - זוהי צמיחה בטור גיאומטרי. שיווק רב-שכבתי בונה את העסק שלכם על בסיס החישוב המתמטי הזה.

לחצו כאן כדי לראות את הדוגמה המלאה בקובץ אקסל.

אז במה בעצם מדובר?
שיווק רב-שכבתי (נקרא גם שיווק רשתי, שיווק מרושת, שר"ש, MLM, Multi-Level Marketing)  הינה שיטת שיווק קונבנציונאלית אך משופרת מאוד. מדוע? בשיטה זו מעבר לכך שמשווקים מוצר, ניתנת למשווק האפשרות לבנות מערך שיווק משלו, על גב החברה המשווקת את המוצר, כך שלמעשה המשווק בונה לעצמו עסק עצמאי לכל דבר.

חשוב לציין מספר עובדות לגבי התחום: מחזור המכירות העולמי בתחום השר"ש מגיע קרוב ל-150 מיליארד דולר בשנה והנתח גדל משנה לשנה. כמעט כל חברה גדולה שאנו מכירים משווקת את מוצריה או שרותיה באופן חלקי או מלא בשיטת השיווק הרשתי. בין החברות ניתן למצוא את Microsoft ,AT&T ,IBM, קוקה-קולה מספר בנקים גדולים וחברות ביטוח בארה"ב ועוד חברות רבות. ע"פ התחזיות, בעתיד לא תהיה חברה אשר לא תשווק את מוצריה, או לפחות קו ממוצריה בשיטה זו.

ביל קלינטון, בתקופת כהונתו כנשיא ארה"ב, מצא לנכון לברך את תחום השר"ש כשאמר:
"אתם מחזקים את ארצכם ואת הכלכלה לא רק משום שאתם חותרים להצלחה שלכם, אלא מפני שאתם מציעים הזדמנות גם לאחרים. עקבתי אחרי הצמיחה של הענף שלכם במשך שנים, אחרי ככלות הכל, הענף שלכם נותן לאנשים סיכוי להפיק את המירב מחייהם, ובעיני זהו ליבו ועיקרו של החלום..."

דרכים מקובלות להרוויח כסף
ישנן מספר דרכים מקובלות להרוויח כסף:
1. להיות שכיר - כלומר לעבוד עבור מישהו אחר
2. להיות עצמאי - לעבוד בעסק שלך
3. להיות יזם ובעל עסקים - לבנות עסקים בהם אחרים עובדים עבורך
4. להשקיע את כספך כדי לקבל עליו תשואות

רוב העבודות היום מתבססות על עקרון בו אנו מגיעים לעבודה ומחליפים את הידע או היכולת שלנו בכסף. עקרון זה נכון בין אם אנו שכירים או עצמאים. הבעיה בשיטה זו היא שאנו מוגבלים, אנו יכולים להרוויח כסף אך ורק אם אנו עובדים. נאמר ואדם מעוניין לקחת את ילדיו לים, זה עולה לו כסף. לא רק הוצאות הנסיעה אלא גם העובדה שבשעה שהוא בים הוא אינו עובד ולכן אינו מרוויח כסף. גם אם יעבוד כל הזמן, הוא מוגבל למקסימום של שעות עבודה (24 שעות ביממה  באופן תאורתי) ולכן הכנסתו תמיד תהיה מוגבלת. שתי דרכים אלו משתמשות באותה נוסחה האומרת זמן = כסף. קיים קשר ישיר בין שעות העבודה לשכר.

לעומת זאת, הן בעל עסקים והן המשקיע, הן דרכים שבהם פועלים העשירים. שתיהן יכולות לתת למשתמש בהם כמות כסף שאינה פרופורציונאלית לזמן המושקע מכיוון שבשיטות אלו נעשה שימוש במינוף. אצל בעל העסקים, העסקים מניבים עבורו מזומנים גם אם הוא לא בפועל היה שם, הוא ממונף על ידי זמנם של אנשים אחרים. ואצל המשקיע, הכסף המושקע מניב עבורו עוד כסף, הוא ממונף ע"י כספו או כספם של אנשים אחרים.
כמובן שכולנו היינו שמחים לראות את עצמנו נמצאים במקום הזה שבו יש לנו כסף להשקיע, או שיש לנו עסק הממנף את זמנם וכספם של אחרים. אבל לרוב רובם של האנשים אין את ההון הנדרש כדי להשקיע, הסיכון בבניית עסקים הוא גבוה ולא לכל האנשים יש את הכישורים לפתח עסקים. ופה בדיוק משתלבת שיטת השיווק רב שכבתי.

להקים עסק עצמאי משלי
באמצעות השיווק רב שכבתי כל אחד, אבל ממש כל אחד, יכול להקים עסק משלו. עסק שבשלב הראשון משתייך לקטגורית העצמאי (עסק המצריך את הנוכחות שלי) ובשלב יותר מתקדם שם את בעליו במקום של בעל עסקים הנהנה ממנוף כלכלי בדמות הרשת שבנה. כל זאת באמצעות השקעה כספית נמוכה מאוד עד מגוחכת (סיכון נמוך). באמצעות שיווק רב שכבתי כל אחד מפשוטי העם יכול להגיע לחירות פיננסית מכיוון שהמשאב הנדרש בכדי להצליח הוא לא הון כספי אלא הון מסוג אחר, הון אנושי, שיש לכל אחד מאיתנו. כל אחד מכיר אנשים שמכירים עוד אנשים ועל זה מבוסס כל העסק.

כיצד זה עובד?
כולנו יודעים כי הפרסומת הטובה ביותר היא זו העוברת מפה לאוזן ומביאה בדרך כלל לקניה נוספת של המוצר או השרות על-ידי זה שהמליצו לו. כל אחד מאיתנו המליץ לחבריו על סרט, ספר או מסעדה והם רכשו את הספר או הלכו לסרט או למסעדה המומלצת. כלומר אנחנו ביצענו עבודת שיווק ופרסום, אשר הביאה ליצירת רווח לחברה.

להבדיל מן השיווק המסורתי המתאמץ למשוך את תשומת הלב של צופיו ולשכנע אותם בצדקתו בכל דרך אפשרית, שיווק מפה לאוזן עוקף את כל המנגנון הזה ומגיע הישר מאדם לאדם, מלב אל לב. ועל בסיס זה עובד השיווק הרב-שכבתי.

חברות השיווק רשתי מאפשרות ללקוחות החברה (שגם כך רוכשים את השרות או המוצר) לעבוד מולן כאנשי שיווק פרטיים ולקבל מהחברה תגמולים בהתאם למכירות שהתבצעו כתוצאה מעבודתם. זהו מצב שכולם מרוויחים. החברה מצמצמת את עלויות הפרסום, אך נשארת עם הפרסום הטוב ביותר - מפה לאוזן. הלקוח, שגם כך רוכש את המוצר, מקבל אפשרות להרוויח כסף ולכן ממליץ ביתר שאת על המוצר לסביבתו. מאחר והוא עובד עם החברה, הוא יקפיד לרכוש את המוצר ממנה והופך ללקוח נאמן - חלומה של כל חברה. מאחר והפרסום מתבצע מפה לאוזן, החברה מחויבת לספק מוצר איכותי. צמצום עלויות הפרסום מפנות לחברות השר"ש משאבים המושקעים בפיתוח מוצרים חדשים ואיכותיים. ואכן מוצרים הנרכשים בשיטה זו הם בדרך כלל באיכות גבוהה יותר ממוצרים דומים הנמצאים על "מדפים" של חברות אחרות שאינן עוסקות בשר"ש וכך נהנים הלקוחות גם ממוצר ברמה גבוהה מהסטנדרט המקובל.

כיום, קיימות חברות שיווק רב שכבתי רבות המשווקות מגוון רחב של מוצרים החל ממוצרי הרזיה, בריאות, שיחות טלפון מוזלות, שירותים משפטיים ועוד. תחום זה תופס תאוצה בעולם והרבה חברות מתחילות להבין שכדאי מאוד לשווק את שירותיהם ע"י שיווק רב שכבתי.

כיצד מרויחים מכך כסף?
אנשים העוסקים בשיווק רב-שכבתי אינם משווקים רגילים. הם בונים עסקים המבוססים על רשתות חברתיות. כוחן של רשתות אלו הינו בכך שהן משתכפלות ומתרחבות כל הזמן. העקרון הינו פשוט: מצא מספר אנשים שיצטרפו אליך בבניית העסק, תן להם ליווי, הדרכה ואימון ועזור להם לצרף מספר אנשים שיעשו את אותו הדבר בדיוק. זהו השכפול.
    
נניח שהצטרפתם היום לחברת שיווק רשתי, בואו ונראה מה פוטנציאל ההשתכרות:

- נניח שבכל חודש אתם מצרפים רק אדם אחד נוסף. וכל אדם שצירפתם מצרף גם הוא רק אדם אחד נוסף בחודש.
- בחודש הראשון, צירפתם אדם אחד, כלומר בסה"כ אתם שניים. בחודש השני כל אחד מכם מצרף אדם אחד, כלומר סה"כ בסוף החודש השני אתם ארבעה. בחודש השלישי, כאמור כל אחד מצרף אחד, כך שאתם מסיימים שמונה, וכן הלאה והלאה. לאחר 5 חודשים יהיו לכם 32 אנשים ברשת, בעוד שלמעשה באופן אישי אתם צירפתם רק 5.
ומה יקרה אם בכל חודש תצרפו שלושה אנשים במקום אחד? ואם תצרפו חמישה?
   
התבוננו בטבלה הבאה להמחשת הפוטנציאל:

חודש           מספר מצורפים בחודש 
                      1         3        5
   1                 2         3        5
   2                 4         9       25
   3                 8        27     125
                  16       81     625
   5                32      243   3125

שימו לב לפוטנציאל הגדילה: כאשר צירפתם שלושה אנשים בחודש במקום אחד בחודש בסה"כ צירפתם פי 3 אנשים בסה"כ (15 לעומת 5). אבל הרשת שלכם גדלה כמעט פי שמונה!! וכאשר צירפתם 5 בחודש (25 לעומת 5), הרשת שלכם גדלה כמעט פי מאה!

זהו המינוף! בעוד שאתם עבדתם כדי להסביר, להציע ולצרף מספר מצומצם יחסית של אנשים לרשת שלכם, הרשת שלכם הולכת וגדלה בסדרי גודל. כלומר, במקרה של שיווק רשתי הקשר של זמן = כסף נותק. והעסק מתחיל לייצר עבורכם הכנסה פאסיבית.

הכנסה פאסיבית הינה הכנסה הנוצרת ללא קשר לעבודה. כלומר גם בשעה שאיני עובד היא מייצרת לי הכנסה.

למי מאיתנו אין חיסכון בנק? מי לא היה רוצה דירה נוספת אותה יכול היה להשכיר וליהנות משכר הדירה?  אלה הן הכנסות פאסיביות שאנו מקבלים בשעה שאנו לא עובדים. השיווק הרב-שכבתי מאפשר לכל אחד ואחת לבנות לעצמו עסק שהוא נכס המייצר הכנסה פאסיבית הולכת וגדלה.

"אני מעדיף לקבל אחוז אחד מהמאמצים של מאה אנשים מאשר לקבל מאה אחוזים מהמאמצים שלי"- אמר המיליארדר, איל הנפט פול גייטי.

נניח שכל אחד מן האנשים ברשת, צורך או מוכר מוצרים בסך 100$ בחודש. לאחר 5 חודשים, כאשר יש לי כ-30 או יותר אנשים ברשת, נוצר מחזור רשתי של כ-3000$.

גם אם תקבלו רק 10% ממחזור זה (ורוב החברות משלמות הרבה מעבר לכך), עדיין הרווחתם כ-300$ לחודש שרובם של דולרים אלו הינן הכנסה פאסיבית שלא כתוצאה מהיגיעה האישית שלכם.

לשם השוואה - כדי לקבל מדירה שהשכרתם כ-300$ בחודש עליכם להשקיע בדירה לפחות 100,000$ או יותר... הרשת שבניתם, הינה נכס המייצר עבורכם הכנסה פאסיבית שוות ערך לנדל"ן בשווי 100,000$. אך למעשה, לא הייתם צריכים להשקיע סכום כה גדול כדי להשיג נכס זה.

וכמובן שהפוטנציאל הוא גבוה הרבה יותר, ככל שהרשת שלכם הולכת וגדלה.

עובדות נוספות למחשבה

1.  אף אחד מאותם אנשים שצירפתם לרשת שלכם, אינו עובד עבורכם ואתם לא משלמים לו משכורת. אתם אינכם אחראים לפרנסתם של האנשים ברשת - כל אחד מהם הינו עצמאי בדיוק כמוכם. 
 
2.  הסוד בהצלחה בבניית הרשת הוא השכפול. השיווק הרב-שכבתי נקרא "עסק עם המפתחות בפנים", אין צורך להמציא את הגלגל אלא ללמוד את תורת העסק ממנהיגים מצליחים ברשת ולהעביר אותה הלאה לרשת שאתה בונה. אין צורך לפתח מערכי הדרכה, עזרי שיווק וכו' - הכל קיים וזמין להתחלת העבודה. 
 
3.  הדבר המהפכני שקיים בשיטה, הוא שברשת שלכם כל אחד מהאנשים הנמצאים תחתיכם ברשת יכול להרוויח יותר מכם למרות שהוא נמצא "מתחתיכם", בכדי להבהיר את המהפכנות שבעניין , תחשבו על כך שבעולם העסקים המסורתי הפועל הפשוט יכול להגיע למצב שבו הוא מרוויח יותר מהמנכ"ל. דמיוני והזוי לא? בשיווק רב-שכבתי זו המציאות שזה אומר שוויון הזדמנויות בכולם והעסק ההוגן ביותר שתוכלו למצוא היום. 
 
4.  בשיווק רב שכבתי המנהיגים ידאגו להצלחת חברי הקבוצה. עובדה זו היא בניגוד גמור למציאות המוכרת בעולם העסקים המסורתי שבו מנהיגים רוצים "להסתיר" מידע מסוים משאר חברי הארגון במטרה להבטיח את מקומם כמנהיגים, אחרת הם עלולים להפסיד את תפקידם למישהו אחר. בשיווק רב שכבתי המנהיגים שמחים ורוצים שכל אחד מחברי הארגון יצליח מאחר וזו הדרך היחידה שלהם להתקדם. האינטרס שלהם לעזור לאחרון המצטרפים ברשת מובנה בצורת התגמול.

פירמידה???
ישנם כאלה שיקפצו בשלב זה ויצרחו "פירמידה", אני מבין את ההקשר האסוציאטיבי, אך פני הדברים אינם כך. למעשה כבר בשנות ה- 70 דן בית המשפט בעניינה של חברת שיווק רשתי בארה"ב והחליט כי שיטת שיווק זו היא חוקית ולגיטימית. פירמידה היא תחבולה לא חוקית, אשר מטרתה יצירת יש מאין. אדם מצרף אדם נוסף, אשר משקיע כספו בכלום ומקבל על כך כסף. ככל שתהיה גבוה יותר בפירמידה, כך יהיו יותר אנשים תחתך וכך תקבל יותר כסף.

בשיווק הרב-שכבתי הכסף המשולם למשווקים אינו על צרוף משווק נוסף, אלא על רכישת הצריכה האישית של המשווקים בארגון ואני אסביר: משווק אשר מייצג חברה המייצרת מוצרי צריכה, יתוגמל בכל פעם שהאנשים מתחתיו יירכשו מוצרי צריכה לשימושם האישי, כלומר יחליפו מותג. גם משווקים ישירים (דוגמת טלמרקטינג) ולעיתים גם מוכרים בחנויות מקבלים שכר על פי נפח המכירה שהצליחו לייצר באותו החודש. אין חשיבות למיקום באילן ההצטרפות ביחס לגודל השכר: לצורך העניין נניח כי כי משווק הנמצא בדור רביעי שלי, בונה לעצמו רשת משווקים מספר דורות תחתיו. במידה והארגון שלו יוצרים נפח מכירות הגדול מנפח המכירות שיוצר הארגון שלי, המשווק שנמצא בדור רביעי שלי יקבל יותר כסף ממני!!! בכל ארגון שיווק רשתי ישנם מצטרפים שהכנסתם גבוהה יותר מהכנסתם של אלה שצרפו אותם.

יתרונות נוספים
מעבר לפוטנציאל הכלכלי הגדול הטמון בשיווק הרב-שכבתי, ישנן יתרונות נוספים.

רוברט קיוסאקי עמד עליהן בספרו: "בית הספר לעסקים". קיוסאקי הגדיר את תעשיית השר"ש כדרך הטובה והבטוחה ביותר לרכוש נסיון עסקי.

אחת הסיבות שציינו לכך שאנשים אינם ממהרים להקים עסקים משלהם היא חוסר ידע.

חברות שיווק רב שכבתי רבות מציעות מערכות הדרכה מצויינות. כך שהעוסקים בשיווק רב שכבתי מכניסים עצמם לתהליך לימודי אינטנסיבי מואץ ולרוב מאוד מהנה הקורה תוך כדי עשיית העסק. הדרכה זו בדרך כלל, מועברת על-ידי מנהיגי הרשת אל שאר חברי הרשת במטרה להכשיר אותם להיות מנהיגים מצליחים כמוהם

מאחר ושיווק רב שכבתי בנוי על אנשים פשוטים שרואים בשיווק רב שכבתי את ההזדמנות שלהם להפוך לאנשים עשירים. אנשים פשוטים שחונכו להיות שכירים נאמנים ותו לא. בכדי לההיפך לבעלי עסקים יש לעבור שינוי בדרך, שינוי שכולו צמיחה והתפתחות.

כחלק מן העיסוק בשיווק רב שכבתי,  האדם רוכש לעצמו מיומנויות חשובות רבות: מנהיגות, שיווק ומכירות, תקשורת בין אנשים, התגברות על ספקות פחדים ,התמודדות עם כשלון ויצירת מערכות יחסים.

ובכל זאת, האם הכל כל-כך ורוד?
לכאורה, עד כה תואר כאן עסק ממש אידאלי. השקעה נמוכה, סיכון נמוך, פוטנציאל השתכרות כמעט אינסופי. עסק שמעניק לך מעצם שיטתו ידע וחינוך פיננסי ברמות הגבוהות ביותר תוך כדי עשייתו. עסק ההופך לנכס המייצר הכנסה פאסיבית וזמן פנוי.

וכל זה - נכון. אם כך, מדוע לא כולם עושים את זה? כמו-כן, כל מי שעסק פעם בשיווק רב-שכבתי יודע שלא תמיד זה קל להסביר לאדם את היתרונות הטמונים בעסק שכזה ולהביאו להבנה שכדאי לו לקחת חלק בכך.

יש לכך מספר סיבות עיקריות:

בורות - רוב רובם של האנשים, אינם יודעים דבר וחצי דבר על שיווק רב שכבתי. הם גם לא ממש פתוחים לבוא לשמוע, בדרך כלל בגלל פחד שמדובר בתרמית. זה נשמע להם טוב מדי או שהם מתבלבלים ומשווים את עסקי השיווק רב שכבתי לתרמית הפירמידה. בגלל הדמיון המסוים שקיים בין תוכנית הפירמידה לעסק שיווק רב שכבתי המתבטא בכך שבשני המקרים מצרפים אנשים לרשת (וזהו), קורה שאנשים מבלבלים בין השניים וחוששים אפילו להיפתח ולשמוע על השיווק רב שכבתי מחשש שיפגעו ובכך מונעים מעצמם את האפשרות המדהימה שקיימת בשיווק רב שכבתי. 
 
רתיעה ממכירות - רבים הם האנשים אשר חוששים לעסוק במכירות. חלק מהסיבות הן : פחד מדחייה, פחד מכישלון, חוסר אמונה עצמית וחוסר ביטחון עצמי ועוד. 
  
אי אמונה בעצמך וביכולותיך - רבים אינם מאמינים שיש ביכולתם להתעשר. התודעה שלהם אינה מכילה את האפשרות שניתן לחיות גם חיים של עושר ורווחה. ושכשמציעים להם אפשרות לקחת שליטה על חייהם , להתעשר ולהגשים את חלומותיהם , הם פשוט לא מאמינים שזה יכול להיות ובטח שלא יכול לקרות להם ודוחים את ההצעה. 
 
אנשים שאינם אוהבים אנשים - בעסקי השיווק רב שכבתי אפשר להצליח אך ורק על-ידי עזרה לאנשים אחרים להצליח. לאנשים שאינם אוהבים אנשים אחרים אין מה לחפש בעסקי השיווק רב שכבתי. 
 
לא כולם מצליחים - כמו בעולם העסקים המסורתי, לא כולם מצליחים. הסיבה לכך היא אינה טמונה בשיטה, במוצר או בחברה. הסיבה נמצאת באדם עצמו. בכדי להצליח בשיווק רב שכבתי יש לעבור דרך של התפתחות צמיחה וגדילה. זו דרך המבטיחה התעשרות הוגנת אך לא מהירה. מדובר בעשייה שלוקחת בין 3-6 שנים בכדי להקים רשת רחבה ומבוססת מספיק בכדי שיהיה אפשר להינות מהכנסה הפאסיבית שרשת כזו נותנת. לאנשים רבים אין סבלנות לעבור את התהליך ולהפוך לאדם המסוגל להצליח. באופן פראדוקסלי, אנשים רבים חושבים שהם יוכלו בתוך חודשיים שלושה להגיע לרמות הכנסה שכשכירים גם אם יעבדו 10 שנים נוספות הם לא יצליחו להגיע אליהן.

לסיכום
השיווק הרב-שכבתי, הינו העסק ההוגן ביותר שקיים המעניק לעוסקים בו הזדמנות שווה להצלחה. עסק המשלב סיכון נמוך מול פוטנציאל מאוד גבוה, עסק המעניק חינוך פיננסי וידע בתחומים חשובים נוספים, עסק הנותן הכנסה פאסיבית לכל חייכם ומינוף של אנשים המעניק זמן פנוי.

היום, כשהמצב לא פשוט והעתיד אינו ברור כמעט בכל תחום עיסוק, ראוי בעיני כי כל אדם בר דעת חייב לשקול את צעדיו ולבחור את הדרך שתאפשר לו ולמשפחתו חיים טובים ורווחה כלכלית בהווה ובעתיד, שיווק רשתי מאפשר לכל אדם להגיע למטרה זו, העיסוק בשיווק רשתי אינו מצריך שום כשרון מיוחד מלבד התמדה.

רוצים לדעת עוד על השיווק הרשתי - הרשמו עכשיו בחינם לקורס קצר על השיווק הרב-שכבתי וקבלו אותו ישירות למייל שלכם!

בקרו במרכז הישראלי לשיווק רב שכבתי וקבלו טיפים, מידע, כלים ועזרים לשיפור התוצאות העסקיות שלכם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ערן שטרן - מאמן אישי ועסקי ויזם. בעל נסיון של שנים בניהול וליווי אנשים פרטיים, מנהלים, עובדים ובעלי עסקים להשגת תוצאות פורצות דרך בחייהם.  

ערן בעל תואר שני במנהל עסקים, ובעל נסיון עסקי רב, עזב את עבודתו כמנהל בכיר בחברת אינטל, על מנת להגשים את חלומותיו ולעזור לאחרים להגשים את החלומות שלהם. ערן משתייך לקבוצה נבחרת ומצומצמת של אנשים בכל העולם שלמדו והוכשרו על ידי בוב פרוקטור (המוכר מהסרט והספר " הסוד ") באופן אישי, לאמן וללוות אנשים על פי תוכניות האימון היחודיות שלו.  

בצורה אפקטיבית, פשוטה ויחודית, ערן משלב את נסיונו הרב, את גישתו הפרקטית והידע הרב שצבר לאורך השנים ומעביר למאזינים תובנות משנות חיים.  

ערן מלמד כיצד ניתן לפרוץ מאזורי הנוחות שלנו, לעבור את מחסום הפחד שלרוב נעצרים מולו, להעיז, לפעול ולממש את הפוטנציאל הטמון בכל אחד מאיתנו.  

קהל נלהב של אלפי אנשים בפניהם הרצה עד כה, בכל הארץ, הקנו לו את המעמד של מרצה מבוקש בקרב קהלים רבים, חברות וארגונים.

קבלו גישה חינם להרצאה המפורסמת של ערן " יצירת חיי שפע ועושר "

לפרטים נוספים על ערן ולקבלת גישה חינם לשיחות אימון אישי בקרו באתר אימון אישי ועסקי או התקשרו 1700-50-50-79

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן שטרן

מאת: ערן שטרןאימון אישי16/08/091470 צפיות
נתקלתי לאחרונה בסרטון מעניין של נאום שנשא סטיב ג'ובס (מייסד חברת אפל) בפני בוגרי אוניברסיטת סטנפורד. והוא דיבר שם על עקרון מאד מעניין שנקרא "לחבר את הנקודות". עקרון זה בעצם מדבר על כך שאנחנו אף פעם לא יכולים "לחבר את הנקודות" קדימה - כלומר אנו לא יכולים לדעת כיצד ארועים שונים בחיים שלנו יביאו לתוצאות שונות או בקיצור - אין לנו יכולת לצפות את העתיד. אנו לא יכולים לנבא מה יקרה בעתיד.

מאת: ערן שטרןאימון לאיכות חיים25/05/091390 צפיות
אתם מרגישים שאתם ממש צריכים את השינוי, אתם מוכנים ובשלים לקראתו, מוכנים להתאמץ... אבל – בן או בת הזוג שלכם אינו מוכן לזוז מאזור הנוחות שלו... מה עושים? 6 טיפים פשוטים ליצירת שינוי גם בחיי בן זוגכם, מבלי להגיע לרבנות...

מאת: ערן שטרןאימון אישי28/03/091401 צפיות
לאחרונה קיבלתי שיעור חשוב מהבן שלי – ניר שבעוד כשבועיים חוגג את יום הולדתו ה-7. זה היה שיעור בלבקש! כשבוע לאחר הבחירות האחרונות, השתתפתי עם משפחתי בארוע מסויים, ובמהלך הערב הגיע למקום מי שעומד להיות ככל הנראה ראש הממשלה הבא שלנו - בנימין נתניהו...

מאת: ערן שטרןאימון אישי28/03/091340 צפיות
כיצד המחשבה שלנו פועלת כאשר אנו חושבים על רעיון חדש? מהי השאלה האמיתית שאני צריך לשאול את עצמי לגבי רעיון חדש שעולה במחשבתי?

מאת: ערן שטרןאימון אישי27/03/091330 צפיות
פיטורים... מילה קצת מפחידה, ובעיקר בעת האחרונה. נראה שקשה למצוא היום עיתון שאין בו ידיעה כלשהי על חברה כזו או אחרת שמפטרת אנשים. ואלפי אנשים שקוראים את הידיעות הללו, מתכווצים בפנים בכל פעם מחדש. הסתכלות חיצונית על התופעה הזו מעלה אבחנה מעניינת, שאני קורא לה: פרדוקס הפיטורים.

מאת: ערן שטרןאימון לקריירה27/03/091210 צפיות
כמו כולכם גם אני כמובן שומע וקורא על "המשבר הכלכלי העולמי" שאנו נמצאים בעיצומו. קשה להתעלם מזה, אנו מוקפים בידע, דיעות, פרשנויות, סיפורים וכתבות על כך בכל רגע ורגע. אבל אם תבחנו לאורך כל ההיסטוריה, תמיד תוכלו לראות כיצד אנשים מסויימים, למרות מצב כלכלי קשה לכאורה, למרות כל התחזיות השחורות בעיתונות ובטלויזיה, למרות כל הפסימיות מסביב – למרות כל אלו. האנשים המסויימים הללו – משיגים תוצאות טובות יותר מאי פעם, בהמון תחומים בחיים שלהם.

מאת: ערן שטרןאימון אישי27/03/094448 צפיות
הייתה לי השבוע חוויה מעניינת, ליוויתי את בני ניר, בן השש וכיתתו (כיתה א') לטיול בירושלים. מעבר לטיול עצמו, שהיה מורכב ממקטעים קצרים של הליכה, מקטעים ארוכים יותר של הפסקות אוכל, ומקטעים ארוכים ביותר של הפסקות ממתקים, הספקנו גם לבקר במספר אתרים כמו ארמון הנציב, משכנות שאננים (או כפי שקראה למקום אחת הבנות – "משכנות שענענים"), וגולת הכותרת של הטיול היה הביקור בכותל המערבי.

מאמרים נוספים בנושא שיווק רב שכבתי

מאת: טיפ ווינרשיווק רב שכבתי17/11/129225 צפיות
בטוח ישבתם ואמרתם לעצמכם , יאללה אם רק הייתי שם עוד 100 שקל לעוד כפול או משולש הייתי מביא 16 בטוטו! , אבל לא תמיד אפשר להשקיע ל כך הרבה.... אז זהו, שעם קבוצת המיליונרים אפשר ועוד בסכומים הרבה יותר קטנים! בטוח ישבתם פעם עם חברים שלכם וראיתם תוצאות לוטו שמישהו זכה ב-10 מיליון ש"ח בלוטו , ואמרתם לחבר שלכם : " יודע מה , לא בא לי 10 מיליון , מספיק לי עכשיו 50,000 , רק בשביל לשלם על ה....." - מי מאיתנו לא חשב על זה ואמר שהיה מוכן לקבל את הכסף הזה ?

מאת: ronyotשיווק רב שכבתי17/09/128579 צפיות
כאשר מדובר על נטרול של ריחות בתחום התעשייה חייבים, באותה נשימה לשוחח על מקצועיות בתחום התקנת מנדפים וכן ניקוי מנדפים. אין להקל ראש כאשר מדובר על חומרים מסוכנים עבור בני אדם ועבור הסביבה ומערכות נידוף חייבות לעמוד בתקנים מאד מחמירים. המשרד להגנת הסביבה הוא הגוף הפועל בתחום על מנת לשמור על תהליכי התקנה ושימוש יעילים ובטוחים עבור האדם והסביבה.

מאת: אבי רוןשיווק רב שכבתי29/07/128448 צפיות
אנו בעיצומו של תהליך שחושף בפני אוכלוסייה רחבה (שהיו ברובם סקפטיים מאוד לגבי כל הנושא של שיווק רב שיכבתי) את העוצמה הכלכלית וההיגיון שעומד מאחורי התכניות השונות.

מאת: דניאל seoשיווק רב שכבתי10/06/128418 צפיות
רבים מנסים לתת לחדר ביתם את התחושה הביתית שהם כל-כך צריכים אך כושלים. תחושה ביתית מתבטאת באופנים שאפילו קשה לתאר אך אם ננסה לתת לה מילים נרדפות זה יתממש במילים כמו חמימות, נינוחות, אינטימיות ומקום אשר יש לו ערך סנטימנטלי עבורנו. אך עושים זאת? זו שאלה שהרבה שואלים את עצמם ולא מצליחים למצוא לה את התשובה, על כן החלטתי לשבת לכתוב מאמר זה על-מנת לסייע לאותם אנשים.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק רב שכבתי06/12/118420 צפיות
בית דפוס הוא מפעל לכל דבר. אולי לפעמים אנחנו לא שמים לב למה עומד מאחורי הדברים הקטנים בחיים שלנו, אבל אם נחשוב על זה לרגע כל פריט קטן שאנחנו משתמשים בו הוא פריט שהשקיעו בו זמן ועשיה. מחת לכותלי בית דפוס מתרחשת עבודת כפיים סזיפית שעומלת יום ולילה על מנת להכין לנו מוצרי דפוס אייכותיים. כל פלייר שאנחנו רואים מקופל למשל עבר מכונה שתקפל אותו וגם המגנטים שלנו עברו תהליך לא קצר של הצמדות. מגנטים הם מוצר דפוס שדורש השקעה רבה מצידם של כל הנוגעים בדבר.

מאת: ניר לבשיווק רב שכבתי25/04/118978 צפיות
איך בונים עסק אמיתי, יציב ומצליח לחיים ? מהו אותו השינוי בתפיסת העולם הנדרש בכדי לבצע זאת נכון ?

מאת: ארקדי פודליסקרשיווק רב שכבתי07/03/119661 צפיות
אם הדף נחיתה שלכם מצליח לייתר המרה של 10-20 אחוז כניראה שמאמר זה לא בשבילכם...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica