חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות זכוכית- שקוף שתחפוץ בהן!

מאת: Shaiאדריכלות פנים22/07/20101999 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זכוכית היא אחד החומרים הטבעיים השימושים ביותר עבור האדם, כבר מערש האנושות. הצלילות והחוזק שלה יוצרים כלי מטבח פונקציונלים וחגיגיים, השקיפות שלה משמשת אותנו בזגוגיות חלונות הבית, התחושה הנקייה שהיא משדרת הופכת אותה לחומר גלם לדלתות מקלחונים מודרניים בחדר אמבטיה – הזכוכית נמצאת בכל מקום. עתה הגיע הזמן לנצל את תכונותיה השימושיות והאסתטיות ולהעביר אותה אל דלתות הבית. הטרנד החדש: דלתות זכוכית, למשרד ולבית.

דלתות זכוכית קיימות היום בשלל עיצובים וכבר אינן מוגבלות לאותה שקיפות רגילה על פני כל השטח. ישנן דלתות זכוכית בהתזת חול, ויטראז'ים אמנותיים מזכוכית צבעונית, או דלתות זכוכית עם ציורים ודוגמאות שונות. כמו כן ניתן לרכוש דלתות זכוכית מחוסמת ואטומה, המספקת ביטחון רב יותר, בעיקר אם מדובר בדלת חיצונית.

דלתות זכוכית במגזר העסקי

עבודות זכוכית לייצור דלתות זכוכית היו מאז ומעולם נפוצות בחנויות, בצורתן הפשוטה ביותר – בלוק שקוף אחד, שנטמע בתוך זגוגית חלון הראווה הענק, מבלי להראות נוכחות חזקה משל עצמו. היום דלתות זכוכית שכיחות מאוד בחברות מסחריות, ובמיוחד חברות היי-טק. לרוב יהיו אלו דלתות לחלל פנימי, בתוך בניין, ולפעמים בעלות חיישנים לפתיחה.

הדלתות יהיו עשויות לעתים מזכוכית חלבית (אטומה למדי ואינה שקופה לגמרי) או משילוב של זכוכית שקופה וזכוכית חלבית באופן מעוצב, עם התזה גרפית של שם החברה או הלוגו שלה. דלתות זכוכית שכאלו תורמות למראה המודרני והחדיש של החברה, בזכות הצלילות והקרירות של הזכוכית, והשקיפות החלקית. הן משדרות אלגנטיות ויוקרה, קידמה ועכשוויות, על אף שמדובר בחומר גלם בעל ותק כה רב בידי האדם אשר עסק בשלל עבודות זכוכית עוד מקדמת דנא.

גם כשמדובר בשקיפות החלקית של זכוכית חלבית, דלתות זכוכית נראות פחות כבדות, אטומות ומסיביות מדלתות מחומרים אחרים. הן עדינות יותר, גם בצבע וגם בחומר. השקיפות שלהן היא גם מסר ללקוחות על השקיפות השוררת בחברה, ועל אמינותה. בנוסף, אטימת הרעש של דלתות זכוכית טובה ביותר, מה שהופך אותן לפונקציונליות מאוד בחדרי ישיבות הומים.

דלתות זכוכית לבית

אך דלתות זכוכית אינן מוגבלות רק למגזר העסקי, לחנויות ולהיי-טק. הן יכולות לעשות פלאים גם בעיצוב הביתי. הן אינן חוסמות את האור, ומאפשרות לו להיכנס אל הבית ולהאיר את החלל, באופן היוצר תחושה חיובית וחיוניות. דלתות זכוכית הן אידיאליות למרפסות, כי הן לא חוסמות את הנוף המשתקף בחוץ. כך אפשר לשבת בסלון, להביט החוצה וליהנות מהנוף גם כשאנו רוצים לאטום את הפתח בגלל רוח, או מיזוג אוויר או תנור הפועלים בתוך הבית.

אם רצוננו בפרטיות, ניתן לבחור בזכוכית שאינה שקופה לגמרי, ובעלת מרקם, כך שהיא לא תהיה אטומה כליל לאור, אך לא תאפשר להציץ פנימה. כיום נפוץ השימוש בלבני זכוכית בדלתות הבית או כמחיצה בפנים המבנה – הלבנות שקופות, אך היותן כפולות ומעוותות את המראה, גורמת לכך שהן אינן חושפות לגמרי את המראה מאחוריהן, ויוצרות משחק מעניין של אור ומרקם. עבודות הזכוכית הן רבות ומגוונות וכל שנפשכן חפצה בתחום תוכלו ללא ספק למצוא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182618 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181299 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181096 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131802 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161923 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica